مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

ﺳﯿﺴﺘﺎﻥ ﻭ ﺑﻠﻮﭼﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﺰﺑﺎﻥ ﺟﺎﻡ ﺻﻠﺢ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﯽ/ ﺣﻀﻮﺭ ﺳﻪ ﺗﯿﻢ ﺧﺎﺭﺟﯽ

ﺳﯿﺴﺘﺎﻥ ﻭ ﺑﻠﻮﭼﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﺰﺑﺎﻥ ﺟﺎﻡ ﺻﻠﺢ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﯽ/ ﺣﻀﻮﺭ ﺳﻪ ﺗﯿﻢ ﺧﺎﺭﺟﯽ
ﻗﻄﻌﯽ ﺷﺪ ‏( ۲۸ ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ ۱۳۹۴ ‏)
ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺑﻮﮐﺲ ﺟﺎﻡ ﺻﻠﺢ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﺳﻪ ﺗﯿﻢ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻭ ﺩﻭ ﺗﯿﻢ
ﺩﺍﺧﻠﯽ ﺑﻪ ﻣﯿﺰﺑﺎﻧﯽ ﺳﯿﺴﺘﺎﻥ ﻭ ﺑﻠﻮﭼﺴﺘﺎﻥ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ .
ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺳﺎﯾﺖ ﺭﺳﻤﯽ ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﺑﻮﮐﺲ؛ﻫﯿﺎﺕ ﺑﻮﮐﺲ ﺳﯿﺴﺘﺎﻥ ﻭ
ﺑﻠﻮﭼﺴﺘﺎﻥ ﺑﺎ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﻭﺭﺯﺵ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﯾﮏ ﺗﻮﺭﻧﻤﻨﺖ
ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ ﺗﺤﺖ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺟﺎﻡ ﺻﻠﺢ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﭘﻨﺞ ﺗﯿﻢ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ .
ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺭﻗﺎﺑﺘﻬﺎ ﺳﻪ ﺗﯿﻢ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ ﺍﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ،ﭘﺎﮐﺴﺖﺍﻥ،ﺩﺍﻏﺴﺘﺎﻥ ﻭ ﺩﻭ
ﺗﯿﻢ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﺰﺑﺎﻥ ﺣﻀﻮﺭ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺪﺕ ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺭﻗﺎﺑﺖ
ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ .
ﺗﯿﻢ ﻫﺎﯼ ﺣﺎﺿﺮ ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺻﻠﺢ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﯾﮑﻢ ﺧﺮﺩﺍﺩ ﻣﺎﻩ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﺤﻞ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ
ﺷﺪﻩ ﻭ ﺩﻭﻡ ﺧﺮﺩﺍﺩ ﺑﻪ ﻭﺯﻧﮑﺸﯽ ﻣﯽ ﭘﺮﺩﺍﺯﻧﺪ ﺗﺎ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻇﻬﺮ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ
ﺭﻗﺎﺑﺖ ﺑﭙﺮﺩﺍﺯﻧﺪ .
ﺷﺎﯾﺎﻥ ﺫﮐﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﺑﻮﮐﺲ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺭ ﺗﻮﺭﻧﻤﻨﺖ ﯾﺎﺩ
ﺷﺪﻩ ﺩﻋﻮﺕ ﺑﻪ ﻋﻤﻞ ﺁﻣﺪﻩ ﮐﻪ ﺣﻀﻮﺭ ﻣﻠﯽ ﭘﻮﺷﺎﻥ ﻫﻨﻮﺯ ﻗﻄﻌﯽ ﻧﺸﺪﻩ

بوکسور تیم ملی: برای حضور در اردوهای تیم ملی صفر ریال حقوق میگیریم!


"نتایج اخیر در ارتقای رنکینگ بی تأثیر نبوده ولی اینها برای ما که پولی از بوکس کسب نمیکنیم هیچ فایدهای ندارد و به درد نمیخورد"!

مشتزن تیم ملی از شرایط بی پولی در این رشته ی ورزشی و حمایت نشدن گلایه دارد.

سجاد محرابی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، درباره انتخابش بهعنوان بهترین بوکسور ماه آسیا، اظهار کرد: بر اساس عملکردم در تورنمنت بینالمللی شکست حصر آبادان، اعضای هیأت فنی کنفدراسیون بوکس آسیا این انتخاب را داشتند.

وی با اشاره به اینکه نفر هفتم وزن 74 کیلوگرم در رنکینگ جهانی است، ادامه داد: نتایج اخیر در ارتقای رنکینگ بیتأثیر نبوده ولی اینها هیچ فایدهای ندارد و به درد نمیخورد!

محرابی ادامه داد: برای ما که پولی از بوکس کسب نمیکنیم این چیزها فایدهای ندارد، وقتی پول نباشد انگیزه ورزشکار از بین میرود. همیشه فیکس تیم ملی هستم اما هیچگونه حمایتی نمیشویم، در اردوهای تیم ملی که حقوق نداریم و با هزینه شخصی خودمان به اردو میرویم.

این بوکسور لرستانی در پاسخ به پرسش که مگر در اردوهای تیم ملی حقوق نمیگیرید؟ گفت: هر ماه صفر ریال حقوق میگیریم! بوکس ورزش پر هزینهای است و باید مکمل استفاده کنیم. ما زن و بچه داریم و با این شرایط پیشرفت در بوکس کار خیلی سختی است. بیشتر بوکسورها بهسبب این مشکلات بوکس را کنار گذاشتهاند که نمونه بارز آنان، محمد نوریپور بوکسور جوان لرستانی بود و پس از اینکه نشان برنز وزن 91 کیلوگرم آسیا را کسب کرد، به میوهفروشی روی آورد.

وی با اشاره به اینکه دستکش بوکس را هم خودمان تهیه میکنیم، خاطرنشان کرد: فدراسیون بوکس میتواند برای کسانی که فیکس تیم ملی هستند، ماهیانه حقوقی هرچند اندک، درنظر بگیرد تا ما هم انگیزهای داشته باشیم. بچهها با غیرت خودشان و به عشق مردم در رقابتها شرکت میکنند و گاهاً موفق میشوند و هیچ دلگرمی نداریم.

محرابی با اظهار نارضایتی از برگزار نشدن لیگ بوکس، اضافه کرد: متأسفانه چند سالی است که به علت استقبال کم اسپانسرها لیگ برگزار نمیشود و چون بوکس رسانه ندارد، اسپانسرها هم تمایلی برای هزینه در این رشته ندارند.

وی با انتقاد از هیأت بوکس لرستان تصریح کرد: قرار بود برای قهرمانی در رقابتهای کشوری چهار میلیون پاداش بدهند و با اینکه حدود پنج ماه از آن رقابتها سپری شده اما هنوز نصف آن پاداش را هم ندادهاند و در کل هیأت بوکس استان کار خاصی نمیکند.

بوکسور مسلمان برنده نبرد قرن را به مبارزه طلبید


«باید منطقی باشیم، من همیشه پله به پله پیش رفته ام و اگر قرار باشد بر می‌ودر غلبه کنم باید حریفان دیگر خود را نیز شکست دهم، عجله ای برای این کار ندارم اما اگر می‌ودر این مبارزه با مبارزه آخر عمر ورزشی خود می داند و برایش زمان بندی دارد، من حاضرم در تاریخی که او می گوید برای مبارزه آماده شوم.»
روزنامه خبرورزشی:فلوید می‌ودر بعد از پیروزی در بزرگترین مسابقه بوکس قرن برای آخرین مبازه حرفه‌ای خود برنامه‌ریزی کرده و دوستان نزدیک به او از احتمال بالای مبارزه وی با امیرخان ستاره بوکس انگلیس و ورزشکار مسلمان این کشور خبر داده اند. او قرار است در ماه سپتامبر این مسابقه را برگزار کند.
امیرخان برای مبارزه با میودر اعلام آمادگی کرد
امیرخان در گفت و گو با «دیلی میرر» و خبرنگار پرحاشیه این رسانه بریتانیایی، دیوید اندرسون در پاسخ به سوالاتی درباره ماه مبارک رمضان و کنایه های وی مبنی بر توجیه این همه سختی در این ماه گفت: « هیچ سختی در کار نیست، علاقه مند هستم که این مبارزه در زمانی برگزار شود که روزه نباشم و بتوانم به خوبی تمرین کنم اما این نمی تواند دلیل انصراف من باشد و به رغم روزه داری حاضرم در این مبارزه حضور داشته باشم، اگر تیم حریف بتواند این مبارزه را در زمان مناسبی برنامه ریزی کند تا من هم بتوانم به فریضه الهی بپردازم و در این زمینه مشکلی نداشته باشم، خیلی بهتر است.»
اعلام آمادگی بوکسور مسلمان برای مسابقه با برنده مبارزه قرن با زبان روزه
امیرخان در ادامه اظهاراتش مبنی بر مبارزات احتمالی خود در چند ماه آینده گفته است: « مدیر برنامه های پاکیائو نیز با من مذاکره کرده اما شخصا ترجیح می دهم با می‌ودر مبارزه کنم، این یک مبارزه بسیار سخت خواهد بود و به خوبی می دانم که برای می‌ودر این آخرین مبارزه رسمی است و برای پیروزی در آن کوهی از انگیزه و انرژی خواهد بود. در چنین شرایطی دوست دارم خودم را محک بزنم و اگر این مبارزه بزرگ و سخت در ماه مبارک رمضان باشد، ممکن است کمی محدودیت برایم ایجاد شود اما با عشق و علاقه فرایض خود را انجام خواهم داد و برای غلبه بر حریف تلاش خواهم کرد.»
امیرخان درباره مبارزه در ماه سپتامبر گفت: « برایم مبارزه با سپتامبر آسان نیست و باید صبر کنم تا برنامه حریف نیز مشخص شود، اگر این مبارزه بزرگ در اوایل سال برگزار شود و یا قبل از این ماه باشد بهتر است، باید شرایط مختلف را بررسی کنیم اما روزه داری مانعی بر سر راه من نیست بلکه انگیزه مرا برای پیروزی بیشتر خواهد کرد. من زمان کافی برای تمرین خواهم داشت و ماه رمضان نیز در تاریخ 17 جولای به پایان خواهد رسید. اگر مبارزه با می‌ودر در نیمه ماه سپتامبر باشد به راحتی می توانم به این مبارزه بزرگ برسم.»
اعلام آمادگی بوکسور مسلمان برای مسابقه با برنده مبارزه قرن با زبان روزه
امیرخان خطاب به هوادارانش نیز گفت: «باید منطقی باشیم، من همیشه پله به پله پیش رفته ام و اگر قرار باشد بر می‌ودر غلبه کنم باید حریفان دیگر خود را نیز شکست دهم، عجله ای برای این کار ندارم اما اگر می‌ودر این مبارزه با مبارزه آخر عمر ورزشی خود می داند و برایش زمان بندی دارد، من حاضرم در تاریخی که او می گوید برای مبارزه آماده شوم.»

دانشمند: مربی اوکراینی مورد تائید کمیته فنی است


خبرگزاری تسنیم: دبیر فدراسیون بوکس گفت: مربی اوکراینی تیم ملی بوکس ظاهرا مربی قاطعی است و آن طور که از شواهد پیداست کمیته فنی فدراسیون نیز از او رضایت دارد.

علی علیپور دانشمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: خوشبختانه آن طور که در این چند روز از شواهد پیداست مربی اوکراینی جدید تیم ملی مربی قاطعی است و ظاهرا مسئولان کمیته فنی نیز از او راضی هستند. تمرینات تیم ملی به خوبی دنبال می‌شود و خوشبختانه مربیان تیم نیز با سرمربی جدید هماهنگ هستند.

وی ادامه داد: اکبر احدی و علیرضا استکی به عنوان مربی در کنار سرمربی جدید کار می‌کنند و خوشبختانه تا اینجای کار مشکلی پیش نیامده است. در هر حال هدف تمامی ما موفقیت تیم ملی است و امیدوارم در آینده نیز همین هماهنگی را ببینیم تا به امید خدا بتوانیم بهترین نتیجه را در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی و البته المپیک بگیریم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: فدراسیون جهانی اعلام کرد که رقابت‌های قهرمانی آسیا به جای تیرماه در شهریور برگزار می‌شود و به فاصله یک ماه رقابت‌های جهانی را نیز در دوحه خواهیم داشت. در این شرایط زمان کمی پیش روی تیم ملی است و به همین دلیل سرمربی جدید درخواست کرده که به سرعت تمرینات تیم در ارتفاع تشکیل شود تا فعالیت‌های بدنسازی استارت بخورد.

بازنده مبارزه قرن سکوتش را شکست


پاکیائو: من برنده‌ واقعی‌ام چون باعث شدم می‌ودر حداقل یک بار خدا را شکر کند

خبرگزاری تسنیم: قهرمان فیلیپنی بوکس جهان گفت نتیجه مبارزه بزرگش برابر فلوید می‌ودر را پذیرفته اما با با این حال هنوز هم به چند دلیل خودش را برنده‌ شایسته‌ای برای این نبرد می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانی پاکیائو، قهرمان فیلیپنی بوکس سبک‌وزن جهان که اخیراً در مبارزه موسوم به مبارزه قرن برابر فلوید می‌ودر آمریکایی تن به شکست داد، اعلام کرد که این باخت را پذیرفته است اما دلایلی وجود دارد که باعث نمی‌شود او از قبول این شکست ناراحت باشد.

پاکیائو که پس از این مبارزه شانه خود را به تیغ جراحان سپرد و گفته می‌شود تا یک سال قادر به بازگشت به رینگ نیست، در فیلیپن به خبرنگاران گفت: من باختم را پذیرفته‌ام. این هم یک مبارزه دیگر در بوکس بود. باخت هم بخشی از ورزش است. گاهی اوقات شما می‌برید و گاهی اوقات می‌بازید با این حال من از یک جهت خود را برنده این مبارزه می‌دانم چون سبب شدم که می‌ودر برای اولین بار خدا را شکر کند.

اخیراً می‌ودر گفته بود دیگر برای پاکیائو احترام قائل نیست، چون او برای توجیه باختش بهانه آورده است. پاکیائو اما ترجیح داد سکوت اختیار کند تا اینکه پاسخ حریف آمریکایی‌اش را بدهد. او ادامه داد: بگذارید درباره این موضوع حرفی نزنیم. اگر به این موضوع واکنش نشان دهیم فقط شأن خودمان را همپای کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، پایین آورده‌ایم.

پاکیائو بعد از مبارزه‌اش با می‌ودر چند بار تأکید کرد برای رأی داوران احترام قائل است اما او الان می‌گوید که بعد از تماشای فیلم مبارزه‌اش به خود برای برنده اعلام شدن در این نبرد حق بیشتری می‌دهد.

وی عنوان کرد: فیلم مبارزه‌ام را چندین بار تماشا کرده‌ام و فکر می‌کنم که در آن واقعاً خوب امتیاز گرفتم. به نظرم من باید با 2 امتیاز مبارزه را می‌بردم اما به هر حال تصمیم داوران نهایی شده است و من باید آن را بپذیرم. همه ما باید آن را بپذیریم. من باختم اما حداقل می‌دانم که توانستم در قلب مردم برنده باشم.

پاکیائو درباره برنامه‌‌اش برای مبارزات بعدی‌ هم تأکید کرد: من به مبارزه بعدی یا هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم و روی ریکاوری‌ام تمرکز کرده‌ام چون می‌خواهم بهبودی‌ام را به طور کامل به دست آورم. الان هم فقط روی این موضوع و خانواده‌ام تمرکز دارم. پزشک دستور داده است که باید چهار تا شش ماه استراحت کنم. عمل جراحی شانه‌ام موفقیت‌آمیز بود و تا شش ماه آینده صد درصد آماده خواهم بود.

مسابقات درون اردویی تیم ملی بوکس برگزار شد ( ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ )

مسابقات درون اردویی تیم ملی بوکس برگزار شد ( ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ )

مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران برگزار شد و هفت بوکسور از سوی سرمربی اوکراینی، خط خوردند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس؛ مسابقات فوق امروز (چهارشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب تهران و با حضور "ولادمیر وینکوف" سرمربی اوکراینی تیم ملی ایران و مسوولان فدراسیون بوکس برگزار شد.

در پایان مسابقات انتخابی، سجاد قائدی در 49 کیلوگرم، محمد سیاحی در 52 کیلوگرم، داوود خدری در 56 کیلوگرم، مهدی روحی زاده در 69 کیلوگرم، سیاوش امیدی در 75 کیلوگرم، علی دهقان و حسن شاهینی در 81 کیلوگرم از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شدند.

در برخی اوزان بنابرصلاحدید وینکوف بوکسورها بدون درنظر گرفته شدن نتیجه مسابقه انتخابی به دلیل عملکرد مناسب در اردو باقی ماندند.

اسامی اردونشینان تیم ملی بوکس از این قرار است:

وزن 49 کیلوگرم: جعفر ناصری از توابع

وزن 52 کیلوگرم: سجاد محمدپور

وزن 56 کیلوگرم: سجاد نجفی و رضا کرزبری

وزن 60 کیلوگرم: فروتن گل آرا، آرمین امجدیان، دانا اسماعیل زاده و اسماعیل ارمشی

وزن 64 کیلوگرم: ابراهیم ناظری و مصطفی زارع

وزن 69 کیلوگرم: سجاد کاظم زاده، امین قاسمی پور

وزن 75 کیلوگرم: سیدسعید حسینی و سجاد محرابی

وزن 91 کیلوگرم: سالار غلامی، محمد شوریان و سینا قلعه بندی

+91 کیلوگرم عبدالمجید سپهوند و وحید ابراهیمی

10 ﺧﺮﺩﺍﺩ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺑﻮﮐﺲ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ


ﺳﺮﻣﺮﺑﯽ ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﮔﻔﺖ : ﺍﯾﻦ ﺑﻮﮐﺴﻮﺭ ﺍﻟﻤﭙﯿﮑﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﻫﻢ

ﺧﺮﺩﺍﺩ ﻣﺎﻩ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﺑﻮﮐﺲ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽﺩﻫﺪ .

ﺍﮐﺒﺮ ﺍﺣﺪﯼ ﺩﺭ ﮔﻔﺖﻭﮔﻮ ﺑﺎ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﺧﺒﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ

‏( ﺍﯾﺴﻨﺎ‏)، ﺍﻇﻬﺎﺭ ﮐﺮﺩ: ﻃﺒﻖ ﻧﺎﻣﻪﺍﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺑﻮﮐﺲ ﺁﻣﺎﺗﻮﺭ

‏( ﺁﯾﺒﺎ‏) ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺷﺪﻩ، ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﺗﻨﻬﺎ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺑﻮﮐﺲ

ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﻫﻢ ﺧﺮﺩﺍﺩ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩﺍﺵ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺭﻗﺎﺑﺖﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ

ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ .

ﻭﯼ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﮑﺎﻥ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﮔﻔﺖ: ﻫﻨﻮﺯ ﻣﮑﺎﻥ

ﺑﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﻣﺒﺎﺭﺯﺍﺕ ﻣﺸﺨﺺ ﻧﺸﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺯﻭﺩﯼ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺑﻪ

ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻣﯽﺷﻮﺩ .

ﻣﺮﺑﯽ ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﻪ ﺁﯾﺎ ﺍﻭ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺩﺭ

ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺑﻮﮐﺲ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ 2015 ﺷﺮﮐﺖ ﻧﮑﻨﺪ؟ ﮔﻔﺖ: ﺍﯾﻦ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ،

ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﻃﺒﻖ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭ ﺭﻗﺎﺑﺖﻫﺎﯼ ﺑﻮﮐﺲ

ﺍﻣﺴﺎﻝ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺭﻗﺎﺑﺖﻫﺎ ﺷﺮﮐﺖ ﻧﮑﻨﺪ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﺍﻟﻤﭙﯿﮑﯽ ﮐﻪ

ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﻣﯽﺭﻭﺩ .

ﻭﯼ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩ: ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ

ﻫﻢ ﺳﻄﺢ ﺭﻗﺎﺑﺖﻫﺎﯼ ﺑﻮﮐﺲ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ ﺭﺍ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺑﺒﺮﺩ ﻭ ﻫﻢ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﻧﻔﺮﺍﺗﯽ ﮐﻪ

ﺳﻬﻤﯿﻪ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﻣﯽﮔﯿﺮﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﺭﺍﻥ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺩﺭ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺑﻬﺘﺮﯼ ﺩﺭ

ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪ .

ﺍﺣﺪﯼ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﯾﺰﯼ ﺗﻤﺮﯾﻨﺎﺕ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺗﺎ ﺍﻭﺍﺳﻂ

ﺍﺳﻔﻨﺪ 95 ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ، ﮔﻔﺖ : ﻣﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﻃﺒﻖ ﺗﻘﻮﯾﻢ

ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﺮﺩﻩﺍﯾﻢ ﻭ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﻣﺸﺨﺺ ﺍﺳﺖ .