مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

بوکسور مسلمان برنده نبرد قرن را به مبارزه طلبید


«باید منطقی باشیم، من همیشه پله به پله پیش رفته ام و اگر قرار باشد بر می‌ودر غلبه کنم باید حریفان دیگر خود را نیز شکست دهم، عجله ای برای این کار ندارم اما اگر می‌ودر این مبارزه با مبارزه آخر عمر ورزشی خود می داند و برایش زمان بندی دارد، من حاضرم در تاریخی که او می گوید برای مبارزه آماده شوم.»
روزنامه خبرورزشی:فلوید می‌ودر بعد از پیروزی در بزرگترین مسابقه بوکس قرن برای آخرین مبازه حرفه‌ای خود برنامه‌ریزی کرده و دوستان نزدیک به او از احتمال بالای مبارزه وی با امیرخان ستاره بوکس انگلیس و ورزشکار مسلمان این کشور خبر داده اند. او قرار است در ماه سپتامبر این مسابقه را برگزار کند.
امیرخان برای مبارزه با میودر اعلام آمادگی کرد
امیرخان در گفت و گو با «دیلی میرر» و خبرنگار پرحاشیه این رسانه بریتانیایی، دیوید اندرسون در پاسخ به سوالاتی درباره ماه مبارک رمضان و کنایه های وی مبنی بر توجیه این همه سختی در این ماه گفت: « هیچ سختی در کار نیست، علاقه مند هستم که این مبارزه در زمانی برگزار شود که روزه نباشم و بتوانم به خوبی تمرین کنم اما این نمی تواند دلیل انصراف من باشد و به رغم روزه داری حاضرم در این مبارزه حضور داشته باشم، اگر تیم حریف بتواند این مبارزه را در زمان مناسبی برنامه ریزی کند تا من هم بتوانم به فریضه الهی بپردازم و در این زمینه مشکلی نداشته باشم، خیلی بهتر است.»
اعلام آمادگی بوکسور مسلمان برای مسابقه با برنده مبارزه قرن با زبان روزه
امیرخان در ادامه اظهاراتش مبنی بر مبارزات احتمالی خود در چند ماه آینده گفته است: « مدیر برنامه های پاکیائو نیز با من مذاکره کرده اما شخصا ترجیح می دهم با می‌ودر مبارزه کنم، این یک مبارزه بسیار سخت خواهد بود و به خوبی می دانم که برای می‌ودر این آخرین مبارزه رسمی است و برای پیروزی در آن کوهی از انگیزه و انرژی خواهد بود. در چنین شرایطی دوست دارم خودم را محک بزنم و اگر این مبارزه بزرگ و سخت در ماه مبارک رمضان باشد، ممکن است کمی محدودیت برایم ایجاد شود اما با عشق و علاقه فرایض خود را انجام خواهم داد و برای غلبه بر حریف تلاش خواهم کرد.»
امیرخان درباره مبارزه در ماه سپتامبر گفت: « برایم مبارزه با سپتامبر آسان نیست و باید صبر کنم تا برنامه حریف نیز مشخص شود، اگر این مبارزه بزرگ در اوایل سال برگزار شود و یا قبل از این ماه باشد بهتر است، باید شرایط مختلف را بررسی کنیم اما روزه داری مانعی بر سر راه من نیست بلکه انگیزه مرا برای پیروزی بیشتر خواهد کرد. من زمان کافی برای تمرین خواهم داشت و ماه رمضان نیز در تاریخ 17 جولای به پایان خواهد رسید. اگر مبارزه با می‌ودر در نیمه ماه سپتامبر باشد به راحتی می توانم به این مبارزه بزرگ برسم.»
اعلام آمادگی بوکسور مسلمان برای مسابقه با برنده مبارزه قرن با زبان روزه
امیرخان خطاب به هوادارانش نیز گفت: «باید منطقی باشیم، من همیشه پله به پله پیش رفته ام و اگر قرار باشد بر می‌ودر غلبه کنم باید حریفان دیگر خود را نیز شکست دهم، عجله ای برای این کار ندارم اما اگر می‌ودر این مبارزه با مبارزه آخر عمر ورزشی خود می داند و برایش زمان بندی دارد، من حاضرم در تاریخی که او می گوید برای مبارزه آماده شوم.»
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.