مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

لغو اردوی بوکسور المپیکی ایران



تهران - ایرنا - مربی «احسان روزبهانی» بوکسور المپیکی ایران روز یکشنبه گفت: به دلیل برخی ناهماهنگی ها، اردوی آماده سازی این بوکسور در جمهوری آذربایجان لغو شد و او ماه آینده برای شرکت در یک تورنمنت بین المللی راهی چین می شود.




«اکبر احدی» در گفت و گو با ایرنا، گفت: روزبهانی بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار بود فردا - دوشنبه - راهی جمهوری آذربایجان شود تا اردوی مشترکی با نفرات ملی پوش این کشور شرکت کند.

وی افزود: کشور میزبان بوکسور ایران اعلام کرد که تا بیست و چهارم خرداد ماه آمادگی میزبانی از «روزبهانی» را ندارد.

مربی بوکسور المپیکی ایران گفت: این شرایط سبب شد تا تصمیم به لغو این اردو بگیریم، زیرا در صورتی پذیرش درخواست میزبان، روزهای تمرین «روزبهانی» کافی نبود.

احدی افزود: احسان روزبهانی هفتم ماه آینده راهی چین می شود تا در تورنمنت بین المللی چین که در سطح آماتور و در سه راند برگزار می شود، شرکت کند.

وی گفت: بوکسور المپیکی ایران پس از بازی های آسیایی 2014 اینچئون در هیچ رقابت آماتوری روی رینگ نرفته بود و فقط در لیگ حرفه ای جهان شرکت کرده بود. او نیاز مبرمی به مسابقات آماتور دارد و به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا در رقابت های چین شرکت کند.

مربی «احسان روزبهانی» گفت: فدراسیون بوکس در حد امکان شرایط را برای بوکسور المپیکی ایران فراهم کرده است و در فاصله 70 روز به بزرگترین رویداد ورزشی جهان، امید به حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داریم.

مربی بوکس ایران همچنین افزود: در اواخر ماه آینده در مسابقات نهایی لیگ حرفه ای جهان به میزبانی ونزوئلا هدایت سجاد محمدپور و امین قاسمی پور را عهده دار خواهم بود و به همین دلیل امکان همراهی روزبهانی را در مسابقات چین نخواهم داشت.

وی افزود: در رقابت های لیگ حرفه ای جهان در ونزوئلا در هر وزن 12 بوکسور حضور دارند و در نهایت سه بوکسور برتر هر وزن جواز حضور در المپیک 2016 ریو را کسب می کنند.

احدی گفت: این مسابقات پس از پیکارهای جهانی باکو انجام می شود و چنانچه قاسمی پور و محمدپور در باکو سهمیه المپیک بگیرند، حضور آنها در رقابت های لیگ حرفه ای جهان غیرضرور می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.