مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

دومین دوره فستیوال بوکس نونهالان کشور که با حضور بوکسورهای نونهال ۲۹ استان به میزبانی استان مرکزی

دومین دوره فستیوال بوکس نونهالان کشور که با حضور بوکسورهای نونهال ۲۹ استان به میزبانی استان مرکزی جریان داشت، با شناخت نفرات برتر در اراک پایان یافت.


رئیس هیات بوکس استان مرکزی در این باره گفت: این فستیوال با هدف استعدادیابی نونهالان و برنامه ریزی فدارسیون بوکس برای آماده سازی زیر ساخت تیم ملی در اراک برگزار شد.


فرامرز خسروی اظهار داشت: در این مسابقات ۷۵بوکسور نونهال از ۲۹ استان کشور در ۲۰ وزن از ۲۱تیرماه به مدت دو روز در خانه بوکس مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک به رقابت پرداختند.


وی افزود: در پایان این دوره از مسابقات، در وزن اول، عرفان شاقوزانی از سیستان و بلوچستان، آرشام حسنی از مازندران، عرفان ولی پور از لرستان، علیرضا زالی تبار از ایلام، عبدالباسط دهقان نژاد از کردستان، امیرمحسن اروجعلی زاده از تهران، علی زره پنجه و متین جوهری هر دو از کرمانشاه، علیرضا سلمانی از لرستان و محمدرضا ریگی از سیستان و بلوچستان به ترتیب در اوزان ۳۶ ،۳۸ ،۳۹ ،۴۰ ،۴۱ ،۴۳ ،۴۴ ،۴۵ ،۴۶ و ۴۷کیلوگرم مقام های برتر را کسب کردند.


رئیس هیات بوکس استان مرکزی خاطرنشان ساخت: همچنین در ۱۰وزن دوم هم علیرضا کیانی از خوزستان، امیرحسین احمدی از قم، اشکان خانمحمدی از ایلام، دانیال گودرزی از لرستان، دانیال ولی پور از خوزستان، پوریا فرهادی از فارس، فرهاد مرادی از اردبیل، رضا حیدری از خوزستان، امیرمهدی کرمی از کرمانشاه و سیاوش بهاردوست از تهران در وزن های ۳۷ ،۴۹ ،۵۰ ،۵۲ ،۵۳ ،۵۴ ،۵۵ ،۵۸ ،۶۴ و ۷۶+ کیلوگرم در سکوی اول ایستادند.


خسروی همچنین بیان داشت: علی دانشمند فر دبیر فدارسیون بوکس کشور بر برگزاری این مسابقات نظارت داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.