مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

مربی تیم ملی بوکس:ایران با 10بوکسور دررقابت های آسیایی شرکت می کند


تهران - ایرنا- مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران گفت که این تیم با 10 ورزشکار در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد .

علیرضا استکی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در این پیکارها دست خالی نمی مانیم و به دنبال کسب چند مدال و به دست آوردن سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جهان هستیم.
وی خاطرنشان کرد : تمرینات به مراحل پایانی خود نزدیک شده و هم اکنون بوکسورها به آمادگی لازم رسیده اند.
مربی تیم ملی بوکس ایران ادامه داد: هم اکنون تلاش می کنیم تا بوکسورها به وزن مسابقه ای خود نزدیک شوند و از هفته آینده نیز ریکاوری را آعاز خواهیم کرد و دوشنبه هفته آینده راهی تایلند می شویم.
وی در مورد حضور تیم ملی عراق در کشورمان گفت: روز یکشنبه تمرین مشترکی خوبی با آنان داشتیم و قرار است روز چهارشنبه نیز دیداری تدارکاتی بین دو تیم برگزار شود.
استکی گفت: امید زیادی داریم تا در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب چند مدال ارزشمند، سهمیه حضور در مسابقات جهانی قطر را به دست آوریم.
وی در پایان ترکیب ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که از چهارم شهریورماه به میزبانی بانکوک تایلند آغاز می شود، بدین شرح اعلام کرد:

49 کیلوگرم: هومن طوقانی
52 کیلوگرم: سجاد محمدپور
56 کیلوگرم: رضا کرزه بری
60 کیلوگرم: فروتن گل آرا
64 کیلوگرم: دانا اسماعیل زاده
69 کیلوگرم: امین قاسمی پور
75 کیلوگرم: سجاد محرابی
81 کیلوگرم: حسن شاهینی
91 کیلوگرم: رضا مرادخانی
سنگین وزن: مجید سپهوند

امیدوارم ملی پوشان در قطر سهمیه المپیک برزیل را کسب کنند

امیدوارم ملی پوشان در قطر سهمیه المپیک برزیل را کسب کنند
احدی: در مسابقات جهانی کنار احسان نخواهم بود/ همه بوکسورها کنار هم تمرین می‌کنند

سرمربی بوکسورهای اعزامی به مسابقات APB گفت:‌ به همراه احسان روزبهانی در مسابقات قهرمانی جهان حضور نخواهم داشت.

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تمرینات بوکسورهای اعزامی به مسابقات لیگ حرفه‌ای APB،‌ اظهار داشت: احسان روزبهانی، جاسم دلاوری، سیاوش امیدی، سینا قلعه‌بندی، احسان سپهوندی، سجاد محمدپور و امین قاسمی‌پور نفراتی هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند تا پس از سپری کردن تمرینات پر فشار به مسابقات لیگ حرفه‌ای اعزام شوند. البته محمدپور و قاسمی پور در تیم ملی بزرگسالان تمرین می‌کنند و برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به شدت خود را آماده می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر برای اینکه تیم ملی از لحاظ فنی به اوج آمادگی برسد همه بوکسورها در یک اردو حضور دارند و به عنوان حریف تمرینی کنار یکدیگر مبارزه می‌کنند. از چند روز گذشته تیم ملی عراق نیز به این نفرات اضافه شده و همه با هم تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند.

احدی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ از مسئولان فدراسیون درخواست کرده‌ایم تا اردوی تدارکاتی برای ملی‌پوشان در نظر بگیرند. ما تلاش می‌کنیم در اردوی مشترک با تایلندی‌ها حضور داشته باشیم و در غیر این صورت با یکی از تیم‌های آذربایجان و یا ترکیه اردوی مشترک خواهیم داشت.

سرمربی بوکسورهای اعزامی به مسابقات APB در مورد شرایط آمادگی جسمانی احسان روزبهانی، اظهار داشت: روزبهانی در حال حاضر شرایط خوبی را دارد و تمرینات جسمانی پرفشاری را پیگیری می‌کند. اوایل شهریورماه روی کارهای اختصاصی و فنی کار می‌کنیم تا ان‌شاءالله 27 شهریورماه به ونزوئلا اعزام و در شهر کاراکاس با حریف بلغارستانی مبارزه کند. امیدوارم با شکست حریف خود با یک روحیه مضاعف راهی مسابقات قهرمانی جهان شود.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا به همراه روزبهانی راهی مسابقات قهرمانی جهان می‌شوید یا خیر، گفت:‌ خیر. امیدوارم که او راهی مسابقات جهانی شود و با کسب مدال افتخار آفرینی کند. برای دیگر بوکسورها نیز آرزو می‌کنم تا در مسابقات جهانی قطر سهمیه المپیک را کسب کند.

حسینی: صلاح نیست فردا ملی‌پوشان رقابت کنند/ عراقی‌ها از تجربیات بوکسورهای ما استفاده کردند

مصدومیت ابروی قاسمی‌‌پور خیلی جدی نیست

نایب رئیس فدراسیون بوکس و مدیر تیم‌های ملی گفت: برای مصدوم نشدن ملی پوشان در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، صلاح نمی‌بینم که فردا ملی پوشان دیدار دوستانه‌ای با هم داشته باشند.

روح الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور تیم ملی بوکس عراق در ایران، اظهار داشت: تیم ملی بوکس عراق طی دو سه روز گذشته با حضور در ایران تمرینات خوبی را کنار ملی پوشان ما داشت و از تجربیات ملی پوشان ما استفاده کردند. طی این چند روز تمرین امین قاسمی‌پور از ناحیه ابرو یک مصدومیت کوچکی داشت که که انشا‌الله با کمک پزشکان مصدومیت او قبل از اعزام به مسابقات لیگ حرفه‌ای رفع خواهد شد.

مدیر تیم‌های ملی در ادامه افزود: تیم ملی بوکس ایران این روزها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود و ما در تلاش هستیم تا ملی پوشان را در بهترین شرایط فنی به قهرمانی آسیا اعزام کنیم. به همین دلیل طی این چند روز یکی دو بوکسور خوب در بین مشت زنان عراقی وجود داشت که با ملی پوشان ما تمرین کردند و از تجربیات یکدیگر استفاده کردند.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در ادامه عنوان کرد: چهارشنبه دیدار دوستانه‌ای با تیم ملی عراق نخواهیم داشت، چرا که در حال حاضر زمان کمی تا مسابقات قهرمانی آسیا باقی مانده و بنده صلاح نمی‌دانم که این دو تیم با هم مبارزه کنند. به هر حال اگر در طول این دیدار دوستانه یکی از ملی پوشان ما مصدوم شود، کار برای ما سخت می‌شود و احتمال از دست دادن ملی پوشان در آستانه اعزام به مسابقات زیاد است. به همین دلیل تنها روز چهارشنبه یک تمرین مشترک خواهند داشت و از صددرصد توانایی ملی پوشان استفاده نخواهیم کرد.

تیم ملی بوکس کشورمان 4 تا 14 شهریور ماه با 10 بوکسور در مسابقات قهرمانی آسیا بانکوک تایلند شرکت خواهد کرد.

تیم ملی بوکس عراق وارد ایران شد


ایران و عراق دیدار تدارکاتی برگزار می کنند ( ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ )

تیم ملی بوکس عراق روز گذشته(یکشنبه) به همراه 15 نفر همراه وارد ایران شد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس،تیم ملی بوکس عراق که برای برگزاری اردویی تدارکاتی به کشورمان سفر کرده است،3 جلسه تمرین مشترک با تیم ملی بوکس کشورمان برگزار خواهد کرد.

همچنین قرار است یک دیدار تدارکاتی بین تیم های ملی بوکس ایران و عراق روز چهارشنبه هفته جاری در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود.

تیم ملی بوکس کشورمان 4 الی 14 شهریور ماه با 10 بوکسور در مسابقات قهرمانی آسیا بانکوک تایلند شرکت خواهد کرد.

مصدومیتم رفع شود به بوکس برمی‌گردم



ملی‌پوش باسابقه بوکس ایران با رد شایعاتی مبنی بر عدم تمایلش به حضور در تیم ملی، گفت: مصدومیتم رفع شود به بوکس برمی‌گردم.

علی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهارکرد: برای حضور در اردوی اخیر تیم ملی بوکس از من دعوت به عمل آمد که عنوان کردم فعلا تمایلی ندارم در تیم ملی باشم و این گفته‌ام تنها به دلیل مصدومیت کمرم بوده نه چیز دیگری.

وی ادامه داد: برخی رسانه ها از این گفته ام به عنوان خداحافظی از تیم ملی یاد کرده‌اند، در حالیکه فقط به خاطر شرایط مصدمیت فعلی‌ام این موضوع را گفته‌ام.

این بوکسور کرمانشاهی گفت: بعد از بازیهای آسیایی از ناحیه کمر مصدوم شدم و این مصدومیت همچنان با من همراه است، اما با توجه به سپری کردن دورانی تحت نظر پزشک، اوضاع جسمی‌ام کمی بهتر شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای حضور در المپیک "ریو" برنامه‌ریزی کرده‌ام گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت که بتوانم سهیمه حضور در المپیک "ریو" را به دست آورم، چراکه مردم از من این انتظار را دارند.

مظاهری تصریح کرد: این توانایی را در خود می بینم که بتوانم این انتظار مردم را برآورده کنم و در مسابقات المیپک "ریو" حضور داشته باشم.

ملی‌پوش باسابقه بوکس ایران گفت: 12 سال است به صورت پیوسته عضو تیم ملی بوکس ایران هستم و در طول این سالها هربار که در اختیار تیم ملی بوده‌ام در مسابقات انتخابی شرکت کرده و با شکست دادن تمامی حریفان داخلی به تیم ملی راه‌یافته ام.

گفتگو با دبیر فدراسیون بوکس


چند سهمیه المپیک برای بوکس ایران ایده‌آل است؟

دبیر فدراسیون بوکس ایران می گوید با در نظر گرفتن شرایط و امکانات می‌توان تنها به کسب دو مدال در رقابتهای آسیایی امید داشت. او همچنین در مورد تعداد سهمیه المپیک ایده‌آل برای بوکس ایران صحبت کرد.

علی دانشمندفر در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ورزشی ایسنا، در مورد آخرین شرایط ملی‌پوشان بوکس پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، اظها‌ر کرد: آخرین مرحله از اردوی آماده سازی ملی‌پوشان در تهران برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم در این مدت به اوج آمادگی برسیم. البته تیم ‌ملی بوکس عراق نیز در این مدت برای برپایی یک اردوی آماده سازی به تهران سفر می‌کند و احتمالا با اعضای این تیم دیدارهایی را برگزار خواهیم کرد.

او ا‌دا‌مه‌ داد: ما از تیم ملی بوکس ترکیه برای حضور در ایران و برپایی یک اردوی مشترک دعوت کرده بودیم که این تیم به دلیل حضور در ر‌قا‌بتهای اروپایی نتوانست به ایران سفر کند.

دبیر فدراسیون بوکس ایران با بیان این که ما به دنبال کسب دو مدال در رقابت‌های آسیایی هستیم، اظهار کرد: کشورهای شرق آسیایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و کشور میزبان نیز توانایی بسیاری برای کسب مدال‌های رنگارنگ دارد. البته ما می خواهیم دو مدال را حداقل در این رقابت‌ها کسب کنیم، ولی هنوز نمی توانم با قطعیت بگویم که این مدال‌ها چه رنگی دارد؟

دانشمندفر با بیان این که ر‌قا‌بتهای آسیایی شرط حضور در ر‌قا‌بتهای قهرمانی جهان است، ا‌دا‌مه‌ داد: برای ما رسیدن به مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. البته نباید فراموش کرد کشورهای آسیایی هم هزینه‌های بسیاری برای بوکس می‌کنند و برای مثال کشور قزاقستان سه تیم کامل و آماده برای اعزام در تورنمنت‌های مختلف دارند.

او افزود: با این حال ما ناامید نیستیم. اگر بتوانیم سه سهمیه المپیک که یکی از آنها را در حال‌ حاضر به دست آورده‌ایم برای المپیک داشته باشیم یک اتفاق خوشایند برای بوکس ایران است.

دبیر فدراسیون بوکس ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به لزوم استعدادیابی در این رشته، تاکید کرد و گفت: سرمربی تیم ملی بوکس که به تازگی از مرخصی بازگشته است بلافاصله عازم سیستان و بلوچستان شد تا به شناسایی استعدادهای بوکس بپردازد. پیش از این نیز در گیلان استعدادیابی از نفرات واجد شرایط صورت پذیرفته و این برنامه در آینده نیز ادامه پیدا می کند.

دانشمندفر افزود: امیدوارم که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از این اقدام حمایت کنند و ما را در پرورش استعدادهای برتر یاری نمایند. رشته بوکس از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و ما پتانسیل‌ زیادی در این رشته ورزشی داریم.

او همچنین بر لزوم ارتقای دانش مربیان ایرانی تاکید کرد و گفت: سرمربی تیم ‌ملی بوکس همچنین برنامه‌ای را برای ارتقای دانش مربیان فعال در ایران در نظر گرفته است و به زودی شاهد تعامل و ارتباط بیشتر سرمربی تیم ‌ملی با دیگر مربیان بوکس ایران خواهیم بود.

تمرینات تیم ملی جوانان از فردا پیگیری می شود


دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس جوانان از فردا(دوشنبه) با حضور 17 بوکسور پیگیری می شود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس،17 بوکسور جوان برای حضور در دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس جوانان کشور به اردو فرخوانده شدند.

محمد عاشری سرمربی تیم ملی جوانان بوکس؛علیرضا گراوند،محمد امیدزاده،جاسم یار احمدی،مهرداد عبدالهی،احمد رضا ناروئی،سجاد یوسفی خطیر،سید محی الدین هاشمی،رضا صالحی،میثم قشلاقی،یزدان احمدی،علی ایرانمنش،علی زنگ آبادی،مهدی الله کرمی،پوریا امیری،سینا صحرایی،علی جمالی و عبدالمطلب جرجانی را برای حضور در دور جدید تمرینات تیم ملی جوانان به اردو دعوت کرد.

نفرات دعوت شده می بایست خود را ساعت 8 صبح فردا(دوشنبه) به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس جوانان از فردا در سالن بوکس شهید همت واقع در مجموعه ورزشی شهید شیرودی پیگیری می شود.