مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

مصدومیتم رفع شود به بوکس برمی‌گردم



ملی‌پوش باسابقه بوکس ایران با رد شایعاتی مبنی بر عدم تمایلش به حضور در تیم ملی، گفت: مصدومیتم رفع شود به بوکس برمی‌گردم.

علی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهارکرد: برای حضور در اردوی اخیر تیم ملی بوکس از من دعوت به عمل آمد که عنوان کردم فعلا تمایلی ندارم در تیم ملی باشم و این گفته‌ام تنها به دلیل مصدومیت کمرم بوده نه چیز دیگری.

وی ادامه داد: برخی رسانه ها از این گفته ام به عنوان خداحافظی از تیم ملی یاد کرده‌اند، در حالیکه فقط به خاطر شرایط مصدمیت فعلی‌ام این موضوع را گفته‌ام.

این بوکسور کرمانشاهی گفت: بعد از بازیهای آسیایی از ناحیه کمر مصدوم شدم و این مصدومیت همچنان با من همراه است، اما با توجه به سپری کردن دورانی تحت نظر پزشک، اوضاع جسمی‌ام کمی بهتر شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای حضور در المپیک "ریو" برنامه‌ریزی کرده‌ام گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت که بتوانم سهیمه حضور در المپیک "ریو" را به دست آورم، چراکه مردم از من این انتظار را دارند.

مظاهری تصریح کرد: این توانایی را در خود می بینم که بتوانم این انتظار مردم را برآورده کنم و در مسابقات المیپک "ریو" حضور داشته باشم.

ملی‌پوش باسابقه بوکس ایران گفت: 12 سال است به صورت پیوسته عضو تیم ملی بوکس ایران هستم و در طول این سالها هربار که در اختیار تیم ملی بوده‌ام در مسابقات انتخابی شرکت کرده و با شکست دادن تمامی حریفان داخلی به تیم ملی راه‌یافته ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.