مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

فدراسیون ها برای جذب سرمایه برنامه داشته باشند ( ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ )

اخبار

نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان در محل وزارتخانه برگزار شد.

 به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس و به نقل از پایگاه خبری وزازت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی ضمن تقدیر از روسای فدراسیون های ورزشی به خاطر تلاش در کسب عناوین بین المللی و اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین مهم ورزشی، نکاتی را در خصوص برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان ارائه کرد.

در این نشست که کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و معاونین و مدیران کل ستادی نیز حضور داشتند، دکتر گودرزی  به مشکلات مالی فراروی وزارت ورزش و جوانان و  تهیه جوایز برای مدال آوران رویدادهای مهم ورزشی اشاره کرد و گفت: سیاست دولت و وزارت خوش حسابی است و تلاش می کند با همه محدودیت های موجود به نحو شایسته از قهرمانان ملی و مربیان خود تجلیل کند

وزیر ورزش و جوانان خطاب به روسای فدراسیون ها  اظهار داشت: می دانیم شما  با کمبود بودجه مواجه هستید و  با تلاش و سختی سکان ورزش را در دست دارید و  من به این خاطر از تلاش شما تقدیر می کنم و به شما خدا قوت می گویم.

وی تصریح کرد: بنا به نقش فدراسیون ها سعی کردیم در تقسیم این بودجه نگاهی متوازن داشته باشیم و جامعه مخاطب و گستردگی رشته ها بر این تقسیم بندی اثر می گذارد.

دکتر گودرزی تاکید کرد: ظرفیت مالی باید بالاتر رود اما داشته های ما همین است. در وزارت ورزش و جوانان حتی یک ریال را هم بلوکه نمی کنیم و در جایی که باید صرف می شود حتما هزینه خواهد شد و در خصوص بودجه های عمرانی هم همین نگاه را داریم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نقش و اهمیت بازار یابی گفت: منابع محدود است و ما چاره و گریزی جز بازاریابی و جذب سرمایه از بیرون نداریم. هر کدام از روسای فدراسیون ها نیز به فراخور فعالیت خود بهتر است سرمایه ها را جذب کنند.

 

وی همچنین به ورزش جانبازان و معلولان اشاره کرد و با بیان اینکه ورزش این بخش برای ما بسیار مهم است گفت: من و مجموعه وزارت نسبت به همه جانبازان احساس وظیفه می کنیم و تمام تلاش خود را برای رونق بخشی به این ورزش خواهیم کرد.

تمرینات تیم ملی بوکس ایران از هفته آینده برگزار می شود ( ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ )


عراق، سوریه، کویت ،افغانستان و لتونی درتورنمنت آبادان

تمرینات تیم ملی بوکس ایران از روزیک شنبه سوم اسفند ماه سال جاری در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می شود.

تیم ملی بوکس کشورمان که به منظور برپایی اردویی مشترک با تیم بوکس قزاقستان به شهر آلماتی این کشور سفر کرده بود پس از بازگشت به کشور با 4 روز استراحت تمرینات خود را از روز یک شنبه با تمامی نفرات برگزار خواهد کرد.

طبق برنامه ریزی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران،ملی پوشان باید خود را برای حضور قدرتمندانه در تورنمنت بین المللی آبادان که با حضور 10 کشور برگزار می شود آماده کنند.

شایان ذکر است تورنمنت بین المللی آبادان 20 اسفندماه آغاز می شود و تاکنون حضور عراق، سوریه، کویت و افغانستان به همراه تیم ملی ایران قطعی شده است و به احتمال فراوان لتونی نیز راهی کشورمان خواهد شد.

نهرودی: باید فاصله بین نفرات اول و دوم تیم ملی را کمتر کنیم

نهرودی: باید فاصله بین نفرات اول و دوم تیم ملی را کمتر کنیم /تاثیرات اردو قزاقستان در آینده مشخص می شود ( ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ )

مدیر تیم‌های ملی بوکس گفت: قزاقستان جزو کشورهای صاحب سبک در بوکس به شمار می آید و برگزاری اردو مشترک با این کشور تاثیرات مثبتی در روند آماده سازی تیم ملی بوکس ایران دارد.

 

حسین نهرودی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون بوکس افزود :به دلیل عدم حضور کشورهای  روسیه و ازبکستان برگزاری تورنمنت چهارجانبه در قزاقستان منتفی شد،اما همین که بوکسورهای ما بتوانند با قزاقها اردوی تدارکاتی برگزار کنند ، برای آنها مفید خواهد بود.


وی افزود:با برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی مناسب می توانیم فاصله بین نفرات اول و دوم اوزان مختلف بوکس کشورمان را کمتر کنیم و این اردو می تواند کمک شایانی در پیشبرد اهداف ما داشته باشد.


وی ضمن ابراز رضایت کادر فنی تیم ملی از اردو قزاقستان گفت:اکبر احدی  از شرایط فنی این اردو ابراز رضایت کرده و سطح فنی مشتزنان قزاقستان را بسیار بالا دانسته است.


مدیر تیم‌های ملی بوکس در پاسخ به این سوال که آیا در اردو قزاقستان مسابقه تدارکاتی برای ملی پوشان پیش بینی شده یا خیر، گفت:طی رایزنی های انجام شده مقرر شد برنامه دو هفته بوکسورهای ایران در یک هفته ادغام شود که در ازای یک روز تمرین یک روز مسابقه با قزاقها داشته باشیم تا کادر فنی تیم ملی بتواند به نکات مد نظر خود دست پیدا کند.


نهرودی ضمن بیان این مطلب که تمام هماهنگی های این اردو با قزاقستان بوده و قطعا نفرات اصلی آن‌ها در این اردو هستند اظهار داشت: در کشورهایی مانند قزاقستان که در بوکس بسیار قدرتمند هستند،فاصله زیادی بین تیم اول ،دوم یا حتی سوم وجود ندارد و این مشتزنان جوان ما هستند که باید در این تمرین چیزهای زیادی  یاد بگیرند.


وی در  پاسخ به این سوال که آیا این اردو آخرین برنامه تیم ملی بوکس ایران در سال جاری خواهد بود یا خیر گفت:به احتمال فراوان تا پایان سال جاری، یک مسابقات بین المللی در شهر آبادان با حضور چند کشور صاحب نام برگزار خواهیم کرد که بزودی نام این کشورها اعلام خواهد شد.

نامه اعتراض فدراسیون بوکس ایران به آیبا ارسال شد

نامه اعتراض فدراسیون بوکس ایران به آیبا ارسال شد ( ۲۷ بهمن پس از لغو تورنمنت 4 جانبه قزاقستان،فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران نامه اعتراض خود را به فدراسیون جهانی بوکس"آیبا" ارسال کرد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس؛ با توجه به اینکه برگزاری این تورنمنت در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده بود ،پس از لغو این مسابقات فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران نامه اعتراض آمیزی به آیبا ارسال کرد.طبق قانون فدراسیون جهانی بوکس، کشورهایی که میزبان برگزاری اردوی مشترک و تورنمنت هستند باید در صورت لغو شدن مسابقات، این موضوع را به کشورهای شرکت کننده اطلاع دهند ودر صورتی که این امر اتفاق نیافتد حق اعتراض برای کشورهای شرکت کننده محفوظ خواهد بود.پیش از این قرار بود کشورهای ایران،روسیه،ازبکستان و قزاقستان در قالب تورنمنت چهار جانبه در آلماتی قزاقستان به رقابت بپردازند.شایان ذکر است در حال حاضر تیم ملی بوکس ایران در شهر آلماتی قزاقستان اردویی مشترک با این کشور برگزار کرده است.

استکی: حضور در قزاقستان برای تیم ملی بوکس ایران پربار بود


علیرضا استکی که همراه با تیم ملی بوکس ایران در قزاقستان بسر می برد، در گفت وگو با ایرنا ادامه داد: اردوی خوب و منجسمی بود که در جریان آن بازی تدارکاتی با قزاقستان برگزار کردیم.وی افزود: بحرحال قزاقستان از بهترین تیم های جهان است که در المپیک مدالهای متعددی کسب می کند و تمرین و مبارزه با آنان برای هر تیمی، غنیمت است.استکی گفت: امروز (دوشنبه) آخرین مبارزه تدارکاتی را با آنان برگزار کردیم که به خوبی انگیزه و پیشرفت در بوکسورهای ایران قابل ملاحظه بود.وی افزود: با صراحت می گویم که حضور در این اردو برای بوکسورها و کادر فنی ایران مفید بود. بحرحال نمی توان به طور مداوم در تهران اردو برگزار کنیم و نیاز به اردو و مسابقات بین المللی داریم.سرمربی تیم ملی بوکس ایران افزود: بوکس در قزاقستان که سرمایه گذاری عظیمی در ورزش انجام می دهد از جایگاه رفیعی برخوردار است.وی افزود: بوکسورهای تیم ملی قزاقستان در ماه 1500 دلار، سرمربی 10000 و مربیان 4000 هزار دلار حقوق می گیرند که این مساله نشان دهنده اهمیت بوکس در قزاقستان است.استکی ادامه داد: در این چند روز تمرینات فنی و مرور تاکتیک را داشتیم و در مبارزات تدارکاتی نیز سجاد مهرابی، امین قاسمی پور و مجید سپهوند عملکرد بسیار خوبی داشتند و سپهوند نوید ظهور یک بوکسور سنگین وزن آماده را داد. دیگر نفرات نیز در حد خودشان خوب کار کردند.وی در مورد اینکه تمرینات تیم ایران از چه زمانی دوباره پییگری می شود، افزود: درخواست داده ایم که از روز شنبه هفته آینده اردو پیگیری شود که امیدوارم در این مسیر مشکلات مالی وجود نداشته باشد.استکی با اشاره به اینکه کادر فنی و ملی پوشان تیم ملی بوکس فقط به موفقیت فکر می کنند، اظهار داشت: می خواهیم در راه رسیدن به سهمیه المپیک، در مسابقات جهانی و قاره ای عملکرد خوبی داشته باشیم.

رقابت های بوکس چهارجانبه قزاقستان؛


اردوی اجباری در کار نبود/ روسیه و ازبکستان نیامدند!

تیم ملی بوکس ایران با رسیدن به قزاقستان متوجه شد دیگر تیم های شرکت کننده در رقابت های چهارجانبه در اردوی پیش از مسابقات شرکت پیدا نمی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی بوکس ایران که با ترکیب 8 بوکسور عازم رقابت های چهارجانبه قزاقستان شده است با غیبت دیگر تیم های شرکت کننده در اردوی پیش از مسابقات مواجه شد.

قزاق ها اعلام کرده بودند که شرکت کنندگان می بایست ابتدا در اردوی 8 روزه با هزینه شخصی خود حضور پیدا کنند و سپس وارد مسابقات شوند.

ولی تنها تیمی که در اردوها حضور دارد ایران است و روسیه و ازبکستان تنها برای شرکت در مسابقات به آلماتی خواهند امد.

به احتمال فراوان تیم ملی بوکس به نشانه اعتراض پیش از آغاز مسابقات به کشور باز می گردد.