مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

مراسم خاکسپاری "محمد علی کلی"

◾️بزرگترین تشییع جنازه تاریخ◾️

در ورزشگاه شهر لویزویل مراسم خاکسپاری محمد علی کلی به صورت عمومی برگزار می‌شود که این مراسم بزرگ‌ترین رویداد تلویزیونی در تاریخ خواهد بود.به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، قرار است مراسم خاکسپاری محمد علی پخش تلویزیونی گسترده داشته باشد و میلیاردها نفر بتوانند این مراسم را از این طریق تماشا کنند.محمد علی بعد از سال‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری پارکینسون، روز شنبه در بیمارستان ایالت آریزونا درگذشت. او قرار است در دو روز آینده به زادگاه خود لوییز ویل بازگردانده شود. در این شهر پرچم‌های شهرداری به نماد عزاداری پایین آورده شدند. علی در 17 ژانویه 1942 در این شهر متولد شد.روز شنبه بعد از درگذشت علی، مردم در نزدیکی خانه کودکی او تجمع کردند تا احترام و ارادت خود را به او نشان دهند.مراسم روز جمعه با مراسمی خانوادگی در آرامگاه خانوادگی آن‌ها آغاز می‌شود و ساعت 2 بعدازظهر، مراسم عمومی با حضور 20 هزار نفر و پخش مستقیم برگزار می‌شود.

لغو اردوی بوکسور المپیکی ایران



تهران - ایرنا - مربی «احسان روزبهانی» بوکسور المپیکی ایران روز یکشنبه گفت: به دلیل برخی ناهماهنگی ها، اردوی آماده سازی این بوکسور در جمهوری آذربایجان لغو شد و او ماه آینده برای شرکت در یک تورنمنت بین المللی راهی چین می شود.




«اکبر احدی» در گفت و گو با ایرنا، گفت: روزبهانی بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار بود فردا - دوشنبه - راهی جمهوری آذربایجان شود تا اردوی مشترکی با نفرات ملی پوش این کشور شرکت کند.

وی افزود: کشور میزبان بوکسور ایران اعلام کرد که تا بیست و چهارم خرداد ماه آمادگی میزبانی از «روزبهانی» را ندارد.

مربی بوکسور المپیکی ایران گفت: این شرایط سبب شد تا تصمیم به لغو این اردو بگیریم، زیرا در صورتی پذیرش درخواست میزبان، روزهای تمرین «روزبهانی» کافی نبود.

احدی افزود: احسان روزبهانی هفتم ماه آینده راهی چین می شود تا در تورنمنت بین المللی چین که در سطح آماتور و در سه راند برگزار می شود، شرکت کند.

وی گفت: بوکسور المپیکی ایران پس از بازی های آسیایی 2014 اینچئون در هیچ رقابت آماتوری روی رینگ نرفته بود و فقط در لیگ حرفه ای جهان شرکت کرده بود. او نیاز مبرمی به مسابقات آماتور دارد و به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا در رقابت های چین شرکت کند.

مربی «احسان روزبهانی» گفت: فدراسیون بوکس در حد امکان شرایط را برای بوکسور المپیکی ایران فراهم کرده است و در فاصله 70 روز به بزرگترین رویداد ورزشی جهان، امید به حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داریم.

مربی بوکس ایران همچنین افزود: در اواخر ماه آینده در مسابقات نهایی لیگ حرفه ای جهان به میزبانی ونزوئلا هدایت سجاد محمدپور و امین قاسمی پور را عهده دار خواهم بود و به همین دلیل امکان همراهی روزبهانی را در مسابقات چین نخواهم داشت.

وی افزود: در رقابت های لیگ حرفه ای جهان در ونزوئلا در هر وزن 12 بوکسور حضور دارند و در نهایت سه بوکسور برتر هر وزن جواز حضور در المپیک 2016 ریو را کسب می کنند.

احدی گفت: این مسابقات پس از پیکارهای جهانی باکو انجام می شود و چنانچه قاسمی پور و محمدپور در باکو سهمیه المپیک بگیرند، حضور آنها در رقابت های لیگ حرفه ای جهان غیرضرور می شود.


محمد علی (کاسیاس کلی) بامداد امروز در سن ۷۴ سالگی به علت مشکلات تنفسی در بیمارستان درگذشت.

جهان ورزش در شوک

محمد علی (کاسیاس کلی) بامداد امروز در سن ۷۴ سالگی به علت مشکلات تنفسی در بیمارستان درگذشت.


نام :کاسیاس کلی

تغییر نام به :محمد علی

تولد: ۱۹۴۲

فوت:۲۰۱۶

شروع به ورزش از سن ۱۲ سالگی 

اولین قهرمانی بوکس سنگین وزن جهان در سن ۲۲ سالگی

القاب: بزرگترین،  قهرمان مردم

تعداد مسابقه: ۶۱

تعداد برد: ۵۶

تعداد برد با ضربه فنی: ۳۷

تعداد باخت: ۵   

او در سن ۲۲ سالگی پس از کسب اولین قهرمانی جهان مسلمان شد و تغییر نام داد. 

محمد علی  صاحب ۳ عنوان قهرمانی جهان است.

همسر او نیز پس از ازدواج با علی نام خود را تغییر داد .آنها صاحب چهار فرزند شدند.

او تا سال ۱۹۸۱ در سن ۴۰ سالگی مسابقه داد .اما سه باخت از ۵ باخت او در ۴ سال اخر عمر قهرمانی او اتفاق افتاد تا باعث شود او برای همیشه از رقابتهای حرفه ای بوکس خداحافظی کند.  

او در حمایت از سیاه پوستان فعالیت سیاسی داشت و تا پایان عمر به فعالیت های سیاسی خود ادامه داد.

او در سال ۱۳۷۲ به ایران سفر کرد.

اطلاعیه

بسم الله الرحمن الرحیم 

  اطلاعیه ثبت نام کلاس های آموزشی تمرینی بوکس مناطق نفت خیر جنوب

با استعانت از درگاه خداوند متعال ودر جهت پیشبرد وسالم سازی وایجاد بستر مناسب جهت رشد وترقی نوجوانان وجوانان ، باشگاه صنعت نفت اهواز از میان علاقمندان به رشته بوکس در سه رده سنی نوجوانان ،جوانان ، وبزرگسالان ثبت نام بعمل میاورد خواهشمند جهت هماهنگی با شماره تلفن ذیل تماس بعمل آورید 

                                                    09169001500 بهداروندی