مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

رییس هیات بوکس خوزستان: شرایط برای میزبانی مسابقات بین‎المللی مهیا است

محسن قلندرنژاد ‌اظهار کرد:‌ خوزستان برای دومین متوالی میزبان مسابقات بین‎المللی بوکس است؛ همه‌ هماهنگی‎های لازم انجام شده و قرار است که تیم‎ها 31 شهریورماه وارد ایران شوند و با پرواز مستقیم از تهران به آبادان بیایند.


وی بیان کرد:‌ آماده برگزاری این مسابقات هستیم؛ شرایط نیز مهیا است و اقدامات لازم برای یک میزبانی خوب در شأن استان خوزستان انجام شده است.


رییس هیات بوکس خوزستان عنوان کرد:‌ هدف اصلی من این است که مسابقات بین‎المللی بوکس به مناسبت شکست حصر آبادان در زمان مناسب آن برگزار شود؛ اگر می‎خواستیم این رقابت‎ها را در ماه‎های دیگر برگزار کنیم می‎توانستیم شاهد حضور تیم‎های خارجی بیشتری باشیم ولی اعتقاد ما این است که مسابقات در زمان خود برگزار شود.


وی تصریح کرد:‌ قرار است که 6 تیم خارجی و هفت تیم داخلی در این مسابقات که از یکم مهرماه در آبادان برگزار می‎شود، شرکت کنند و از خوزستان 2 تیم به نام‎های آبادان و خوزستان در این مسابقات حضور خواهند داشت.


قلندرنژاد عنوان کرد:‌ 2 تیم خوزستانی شرایط خوبی دارند و تیم آبادان بیش از 2 ماه است که در اردو به سر می‌برد؛ این تیم خیلی خوب بسته شده است و قطعاً روی سکو خواهد بود؛ در مجموع هر 2 تیم خوزستانی بومی و از داشته‎های استان هستند.


وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا کلاس داوری تک ستاره شدن که قرار بود در حاشیه این رقابت‎ها برگزار شود، به انجام می‎رسد؟ گفت:‌ خیر، هنوز این موضوع قطعیت پیدا نکرده است چرا‌که این شرط را گذاشته‎ایم که حداقل از استان خوزستان باید چهار یا پنج نفر در این کلاس شرکت کنند که متأسفانه هنوز مورد موافقت فدراسیون قرار نگرفته است. من هم با توجه به این موضوع موافق برگزاری این کلاس نیستم چرا‌که با این کار در واقع به استان‎های دیگر امتیاز می‎دهند و متأسفانه امتیاز خاصی به استان خوزستان داده نشده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.