مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

حراج 25 هزار دلاری مدال طلای بوکس المپیک

مدال طلای بوکس بازی‌های المپیک رم 1960 در حراجی آنلاین به فروش می‌رسد.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از Inside the games، این مدال طلا متعلق به ویلبرت مک کلر آمریکایی است.

بر روی این مدال، زنجیره‌ای از برگ زیتون و عکس الهه پیروزی یونان وجود دارد. در پشت این عکس تصویری از میدان ورزشی و نام ورزش به ایتالیایی نوشته شده است.

در المپیک 1960 مک کلر توانست، کارملو بوسی از ایتالیا را در فینال شکست دهد. مک کلر بعد از این مسابقات به مدت 9 سال فعالیت حر‌فه‌ای خود را ادامه داد و بعد از آن عضو کمیسیون بوکس ایالت ماساچوست شد. در سال 1960 مدال‌ها به تازگی طراحی شده بودند و اولین بار بود که بر روی مدال‌ها، نام ورزشی خاص حک می‌شد.

فروشندگان امیدوار هستند که این مدال 25 هزار دلار فروخته شود. مشعل المپیک زمستانی 1988 کلگری نیز در این حراجی فروخته می‌شود.

افزایش میزان متابولیسم در خواب


عضلات در حال استراحت تا سه برابر بیشتر از چربی کالری می سوزانند همانطوری که حفظ یا افزایش توده عضلانی تحت تاثیر BMR است یک مطالعه نشان می دهد که شما ممکن است متابولیسم عضلات را با مصرف پروتئین قبل از خواب افزایش دهید محققان دریافتند که یک میان وعده پروتئینی قبل از خواب سبب افزایش سنتز پروتئین ماهیچه در هنگام خواب می شود با توجه به یک مطالعه پزشکی ورزشی در سال 2012 نشان داد که نوشیدن پروتئین های ساخته شده از کازئین ممکن است سنتز عضلانی را بهتر از دیگر انواع پروتئین پشتیبانی کند زیرا جذب آن آهسته تر است اما به منظور بررسی اثربخشی آن تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

با توجه به گزارش یک مطالعه در سال 2014 که در مجله تغذیه آورده شده است مصرف مقدار متوسط از پروتئین در هر وعده غذایی در 24 ساعت باعث تحریک سنتز پروتئین ماهیچه می شود بیشتر از وقتی که فقط در شام پروتئین مصرف کنیم. تنقلات قبل از خواب باید به 200 کالری یا کمتر محدود شود و بر یک ریزمغذی مانند پروتئین تاکید شود.
وقتی شما می خوابید در طول خواب، ناشتا نیز هستید که ممکن است به از دست دادن وزن کمک کند زمانی که کارشناسان موش های آزمایشگاهی را در معرض رژیم های غذایی های با چرخه غذا خوردن مختلف قرار دادند موش های دارای برنامه غذایی سریع تر نسبت به موش هایی بدون برنامه غذایی وزن از دست دادند محققان کشف کردند که حیوانات تنها پس از چند ساعت روزه داری شروع به سوزاندن چربی می کنند به هر حال، برای این گزارش متابولیسم سلولی در سال 2012 تحقیقات بیشتری مورد نیاز است تا اثبات کند که همان اثر در افراد نیز اتفاق می افتد.

کمبود خواب با اضافه وزن به علت تغییرات در هورمونهای گرسنگی و سوخت و ساز بدن در ارتباط است حفظ یک برنامه منظم خواب و داشتن هشت ساعت خواب توده عضلانی را حفظ می کند زیرا BMR را بالاتر نگه می دارد در یک مطالعه اثر از دست دادن خواب در سوخت و ساز بدن در دو گروه از بزرگسالان به دنبال یک رژیم غذایی با کالری محدود، اما هر گروه با مقادیر مختلف خواب بررسی شدند همه همان مقدار وزن از دست دادند اما گروهی که خواب کمتر ( 5.5 ساعت در هر شب ) در مقایسه با گروه دارای 8.5 ساعت خواب، توده عضلانی را 60 درصد بیشتر و توده چربی را 55 درصد کمتر از دست دادند با توجه به گزارش در سالنامه طب داخلی در سال 2010 این محققان نتیجه گرفتند که خواب کافی به حفظ توده عضلانی کمک می کند اما به دلیل اینکه این مطالعه تنها شامل 10 نفر بوده است به منظور بررسی این نتایج تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

اخبار برای نخستین بار در کشور/جشنوراه نونهالان بوکس برگزار می شود

جشنواره نونهالان بوکس برای نخستین بار در سطح کشور و به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد.
 
به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس،جشنواره نونهالان بوکس کشور در رده سنی 12،13 و 14 سال از 27 لغایت 29 بهمن ماه جاری به میزبانی استان تهران برگزار می شود.
سهمیه بندی این رقابت ها بدین قرار است:
استان هایی که در رقابت های نوجوانان قهرمانی کشور جزو 10 تیم برتر بودند با سه بوکسور و یک مربی و سایر تیم هایی که در قهرمانی کشور نوجوانان رتبه دو رقمی داشتند با دو بوکسور و یک مربی در رقابت های نونهالان حضور پیدا خواهند کرد.
 
این برای نخستین بار است که چنین رقابت هایی در سطح کشور برگزار خواهد شد.

مصدومیت جزیی محمدپور در اردوی آذربایجان



پدیده بوکس کشورمان در اردوی مشترک تیم APB کشورمان در آذربایجان دچار آسیب دیدگی جزیی شد.
 
به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس،تیم 4 نفره بوکس APB کشورمان متشکل از سجاد محمدپور،امین قاسمی پور،احسان روزبهانی و جاسم دلاوری به مربیگری اکبر احدی در اردوی تدارکاتی باکو آذربایجان به سر می برد.
در جریان یکی از رقابت های تدارکاتی که بین تیم APB ایران با آذربایجان برگزار می شد،سجاد محمدپور نماینده وزن 52 کیلوگرم کشورمان دچار آسیب دیدگی جزیی از ناحیه مچ دست راست شد.
پدیده بوکس کشورمان در حال حاضر به یخ درمانی می پردازد و به گفته خودش این مصدومیت مشکلی برای او ایجاد نخواهد کرد.
سجاد محمدپور در مورد آسیب دیدگی خود اظهار داشت:در دیدار تدارکاتی که روز گذشته داشتم کمی از ناحیه مچ دست راست احساس درد کردم.
وی افزود:خداروشکر مشکل خاصی وجود ندارد و اگر کادرفنی صلاح بداند در بازی تدارکاتی بعدی که با آذربایجانی ها داریم روی رینگ خواهم رفت.
 
قرار بود سجاد محمدپور دوم بهمن ماه برای سومین مبارزه خود در رقابت های جهانی APB رو در روی بوکسور فرانسوی قرار گیرد که با توجه به انصراف مشتزن فرانسوی این دیدار به تعویق افتاد.

رییس فدراسیون بوکس در تمرینات تیم ملی حضور یافت ( ۲۸ دی ۱۳۹۴ )

رییس فدراسیون بوکس کشورمان در تمرینات روز گذشته ملی پوشان حضور پیدا کرد.
 
به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس،تمرینات روز گذشته تیم ملی بوکس کشورمان یک مهمان ویژه داشت.احمد ناطق نوری ریاست فدراسیون بوکس کشورمان در بازدیدی سرزده از تمرینات تیم ملی دیدن کرد.
ناطق نوری در جریان تمرین ملی پوشان دقایقی با علیرضا استکی مسئول هدایت تیم ملی بوکس کشورمان به گفت و گو پرداخت و برای بوکسورهای کشورمان در راه کسب سهمیه المپیک 2016 ریو آرزوی موفقیت کرد.
علیرضا استکی مسئول هدایت تیم ملی بوکس کشورمان در این خصوص اظهار داشت:حضور رییس فدراسیون در تمرینات به من و بچه های تیم ملی دلگرمی می دهد و امیدوارم باز هم شاهد حضور مرد اول بوکس ایران در تمرینات باشیم.
وی در خصوص صحبت های رد و بدل شده بین او و رییس فدراسیون بوکس گفت:در خصوص نحوه تمرینات تیم ملی و اردوها و مسابقات پیش رو با هم صحبت کردیم و ایشان اعلام کرد که کارهای مربوط به حضور ما در اردوها و تورنمنت های بین المللی را پیگیری خواهد کرد.
استکی ادامه داد:بنده توضیحات لازم را در خصوص جوانگرایی در تیم و شرایط حاکم بر اردوها به ریاست محترم فدراسیون بوکس ارائه دادم و ایشان ضمن حمایت از کادر فنی تیم ملی از ما درخواست کرد تا با قدرت به کار خود ادامه دهیم.
مربی تیم ملی بوکس درباره تمرینات تیم ملی گفت:از روز سه شنبه هفته گذشته با یازده بوکسور تمرینات را شروع کردیم اما الان 23 بوکسور در تمرین حاضر هستند.
استکی افزود:اگر شرایط محیا باشد تا پیش از آغاز رقابت های قاره ای چین در 2 تورنمنت شرکت خواهیم کرد تا بوکسورهای ما در شرایط مسابقه قرار بگیرند. ما تیم خوب و آماده ای داریم و من به کار این بچه ها اعتقاد کامل دارم.
 
وی در پایان اظهار داشت:بی تردید برای کسب سهمیه المپیک کار دشواری پیش رو داریم اما می توانیم با تمرینات فشرده و اردوهای آمادگی مناسب چند سهمیه المپیک دیگر دشت کنیم.

نایب رئیس فدراسیون بوکس اعلام کرد


بوکسورهای اعزامی به چین تا چند روز دیگر بازمی‌گردند



نایب رئیس فدراسیون بوکس می‌گوید بوکسورهای اعزامی به چین تا چند روز دیگر به ایران بازمی‌گردند.

روح‌الله حسینی در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد آخرین شرایط تیم‌های بوکس ایران اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر برنامه‌های تیم‌های حرفه‌ای و آماتور در حال پیگیری است و شرایط برای موفقیت ملی‌پوشان برای کسب سهمیه المپیک 2016 مهیاست.او ادامه داد: تیم ملی بوکس آماتوری ایران روز 12 بهمن ماه عازم تورنمنت مجارستان می‌شود تا به آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک چین برسد.نایب رئیس فدراسیون بوکس با بیان اینکه یک تیم هم در رقابت‌های جام فجر حضور پیدا می‌کند، گفت: نفراتی که به تورنمنت مجارستان اعزام نمی‌شوند در رقابت‌های جام فجر در ایران حضور پیدا می کنند.حسینی خاطر نشان کرد: شرایط مالی در کل ورزش ایران دچار مشکل است و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. در این میان ما در فدراسیون بوکس تلاش می‌کنیم تا با بضاعت کمی که در اختیار داریم بتوانیم بهترین شرایط را برای مشتزنان فراهم کنیم.او در مورد برگزاری لیگ بوکس نیز گفت: مشکل اصلی در این لیگ نبودن اسپانسر به خاطر عدم پخش زنده رقابت‌هاست. پخش نشدن رقابت‌های بوکس از تلویزیون سبب شده تا عملا اسپانسرها رغبتی برای فعالیت در لیگ نداشته باشند.نایب رئیس فدراسیون بوکس در مورد آخرین وضعیت دو بوکسور ایران که در چین به سر می‌برند نیز اظهار کرد: این دو مشتزن تا چند روز دیگر به ایران بازمی‌گردند. متاسفانه سوءتفاهم‌هایی در این زمینه بوجود آمد و اطلاعات غلطی به رئیس فدراسیون داده شد.حسینی در پایان خاطر نشان کرد: این دو مشتزن با اجازه فدراسیون راهی سفر شدند و به این دلیل که ریاست فدراسیون در جریان جزئیات این سفر نبودند برخی مشکلات بوجود آمد

تیم بوکس APB وارد آذربایجان شد ( ۲۰ دی ۱۳۹۴ )

اخبار


تیم بوکس APB کشورمان ساعت 4:30 امروز(یکشنبه) وارد کشور آذربایجان شد.

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس،تیم بوکس APB برای برگزاری اردوی مشترک و انجام دیدار تدارکاتی به کشور آذربایجان سفر کرد.

به گفته اکبر احدی مربی تیم APB قرار است در این اردو به غیر از تیم های ایران و آذربایجان دو تیم WSB از کشورهای روسیه و اوکراین حضور داشته باشند که در صورت امکان دیدار تدارکاتی با آنها انجام خواهد شد.

در این اردو که 13 روز به طول می انجامد اکبر احدی مربی تیم APB و 4 بوکسوراین تیم سجاد محمدپور،امین قاسمی پور،احسان روزبهانی و جاسم دلاوری حضور دارند.

 

همچنین با توجه به اینکه سجاد محمدپور و امین قاسمی پور دوم بهمن ماه جاری در قالب رقابت های بوکس حرفه ای آیبا APB باید در استانبول ترکیه روی رینگ بروند،چند روز زودتر به همراه اکبر احدی به کشور باز می گردند.