مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

رییس فدراسیون بوکس در تمرینات تیم ملی حضور یافت ( ۲۸ دی ۱۳۹۴ )

رییس فدراسیون بوکس کشورمان در تمرینات روز گذشته ملی پوشان حضور پیدا کرد.
 
به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس،تمرینات روز گذشته تیم ملی بوکس کشورمان یک مهمان ویژه داشت.احمد ناطق نوری ریاست فدراسیون بوکس کشورمان در بازدیدی سرزده از تمرینات تیم ملی دیدن کرد.
ناطق نوری در جریان تمرین ملی پوشان دقایقی با علیرضا استکی مسئول هدایت تیم ملی بوکس کشورمان به گفت و گو پرداخت و برای بوکسورهای کشورمان در راه کسب سهمیه المپیک 2016 ریو آرزوی موفقیت کرد.
علیرضا استکی مسئول هدایت تیم ملی بوکس کشورمان در این خصوص اظهار داشت:حضور رییس فدراسیون در تمرینات به من و بچه های تیم ملی دلگرمی می دهد و امیدوارم باز هم شاهد حضور مرد اول بوکس ایران در تمرینات باشیم.
وی در خصوص صحبت های رد و بدل شده بین او و رییس فدراسیون بوکس گفت:در خصوص نحوه تمرینات تیم ملی و اردوها و مسابقات پیش رو با هم صحبت کردیم و ایشان اعلام کرد که کارهای مربوط به حضور ما در اردوها و تورنمنت های بین المللی را پیگیری خواهد کرد.
استکی ادامه داد:بنده توضیحات لازم را در خصوص جوانگرایی در تیم و شرایط حاکم بر اردوها به ریاست محترم فدراسیون بوکس ارائه دادم و ایشان ضمن حمایت از کادر فنی تیم ملی از ما درخواست کرد تا با قدرت به کار خود ادامه دهیم.
مربی تیم ملی بوکس درباره تمرینات تیم ملی گفت:از روز سه شنبه هفته گذشته با یازده بوکسور تمرینات را شروع کردیم اما الان 23 بوکسور در تمرین حاضر هستند.
استکی افزود:اگر شرایط محیا باشد تا پیش از آغاز رقابت های قاره ای چین در 2 تورنمنت شرکت خواهیم کرد تا بوکسورهای ما در شرایط مسابقه قرار بگیرند. ما تیم خوب و آماده ای داریم و من به کار این بچه ها اعتقاد کامل دارم.
 
وی در پایان اظهار داشت:بی تردید برای کسب سهمیه المپیک کار دشواری پیش رو داریم اما می توانیم با تمرینات فشرده و اردوهای آمادگی مناسب چند سهمیه المپیک دیگر دشت کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.