مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

رضایت سرمربی بوکس ایران از نتایج بوکسورهای جوان در تورنمنت جاده ابریشم




سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در تورنمنت جاده ابریشم باکو گفت: شاکله تیم ایران را بوکسورهای جوانی تشکیل می دهند که نیاز به حضور در رویدادهای متعدد بین المللی دارند.

تیم ملی بوکس ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز به مقام سومی تورنمنت بین المللی جاده ابریشم در شهر «باکو» جمهوری آذربایجان دست یافت.

«باربارو فرناندز خیمنز» سرمربی تیم ملی ایران گفت: با توجه به اینکه تیم جوانی داریم و میانگین سنی را کاهش داده ایم از نتایج بدست آمده راضی هستیم.

وی گفت: از جمع چهار بوکسوری که به مدال رسیدند تنها «سالار غلامی» کاپیتان تیم ایران سابقه حضور در مسابقات بین المللی را دارد و سه بوکسور دیگر برای نخستین بار همراه با تیم ملی بزرگسالان اعزام شدند.

خیمنز، تورنمنت جاده ابریشم را آزمون مناسبی برای تیم ایران دانست و تاکید کرد: نفرات ما باید تمرینات سخت را دنبال کنند و با حضور در میادین خارجی به شرایط خوب نزدیک شوند. چنانچه بتوانیم در کشورهای مختلف حضور یابیم و با بوکسورهای دیگر سرزمین ها روبرو شویم، نتایج ایده الی در انتظار بوکس ایران خواهد بود.

سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس ایران گفت: در ابتدای سال 96 بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا را پیش رو داریم که با تمام توان به دنبال اعزام تیمی خوب و رسیدن به نتایج ایده آل هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.