مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

33 بوکسور برای حضور در اردوی تیم ملی انتخابی برگزار می کنند ( ۲۳ آبان ۱۳۹۴ )

اخبار


کمیته فنی فدراسیون بوکس طرحی را تصویب کرده است که در آن تمام بوکسورهای مدعی،شانس حضور در اردوهای تیم ملی بوکس را پیدا خواهند کرد.

 

علیرضا استکی درخصوص این طرح به سایت رسمی فدراسیون بوکس گفت: ما 26 بوکسور را به اردوی تیم ملی دعوت کرده ایم که از فردا(یکشنبه) در تمرینات حاضر می شوند.اما به جز این نفرات 33 مشتزن دیگر که در قهرمانی کشور عملکرد مناسبی داشتند و از رسیدن به مدال باز ماندند را هم زیر نظر داریم.

وی افزود:این 33 نفر می بایست روز دوشنبه و سه شنبه هفته آینده در تهران حاضر باشند و با یکدیگر به رقابت بپردازند تا از بین آنها 10 نفر جواز حضور در اردوهای تیم ملی را بدست بیاورند.

مربی تیم ملی بوکس ادامه داد:با اجرای این طرح دیگر هیچ بوکسوری از چشم ما دور نمی ماند و تمام مشتزنان کشور شانس حضور در اردوهای تیم ملی را پیدا خواهند کرد.

وی تصریح کرد:این طرح توسط روح الله حسینی ریاست محترم کمیته فنی فدراسیون بوکس مطرح شد و شک نکنید که در آینده نزدیک بوکسورهای خوبی از قالب همین طرح به تیم ملی راه خواهند یافت.

استکی در پایان اسامی 33 بوکسور دعوت شده به رقابت های انتخابی را به این شرح اعلام کرد:

52 کیلوگرم:محمد کاسپور(گیلان)،سجاد یوزی(کردستان) و رحمان معزی(خراسان رضوی)

56 کیلوگرم:رضا منفرد(اصفهان)،مهران خالقی(تهران)،امیر دشتیان(بوشهر)،داود خدری(چهار محال و بختیاری)،سجاد قائدی(فارس)،محمد مردی(قم)،احسان سپهوندی(قزوین)

60 کیوگرم:فرشید سواری(کردستان)،حسین عظیمی(فارس)،سید راغب البوشکه(خوزستان) و محمد رشدی(تهران)

64 کیلوگرم:سید دانا اسماعیل زاده (کردستان)،ابراهیم ارمشی(گلستان)،محمد ابراهیم ناظری(گلستان) و سانی رضایی(مازندران)

69 کیلوگرم:امین بخشی زاده(آذربایجان غربی)،سید سعید حسینی(گلستان)،کوروش مصطفوی(توابع)،بیِژن کسایی پور(کرمانشاه)،مهدی روحی زاده(البرز)

75 کیلوگرم:مجتبی معلمی(تهران)،سیاوش امیدی(خوزستان) و مسعود خضایی (همدان)

81 کیلوگرم: فرزاد راعی(گیلان)،مهدی برجی خانی(البرز) و جواد زهره وند(توابع)

+91 کیلوگرم:میلاد روشن زاده(تهران)،علی سلمانی(گیلان)،فرهاد عزیزی(کردستان) و ایمان رمضان پور (مازندران)

 

رقابت های انتخابی این 33 بوکسور در مجموعه ورزشی شیرودی انجام خواهد شد و وزن کشی نیز صبح روز مسابقات با یک کیلو ارفاق انجام می پذیرد.

یک سهمیه المپیک را به نام من بنویسید




بوکسور وزن 56کیلوگرم کشورمان معتقد است می تواند سهمیه المپیک 2016 ریو را بدست بیاورد.


آرمین امجدیان در بیست و پنجمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی کشور ششمین مدال طلای کشوری خود را کسب کرد.


قهرمان بوکس کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن اشاره به سطح بالای این رقابت ها اظهار داشت: حدود 10 دوره در رقابت های قهرمانی کشور حضور داشتم و به جرات می گویم که امسال با کیفیت ترین رقابت های کشوری برگزار شد.


وی افزود: از آنجایی که رقابت های امسال در آستانه انتخابی المپیک بود، تمام بوکسورهای مدعی در آن حضور داشتند و همین موضوع قهرمانی در مسابقات امسال را بسیار دشوار کرده بود.


امجدیان در خصوص کاهش وزنش بیان داشت: بیش از 7 کیلو وزن کم کردم تا بتوانم در وزن تخصصی خودم 56 کیلوگرم روی رینگ بروم. بزرگترین اشتباه من این بود که مدتی را در یک وزن بالاتر کار کردم اما الان خوشحالم که به وزن مورد علاقه ام برگشتم زیرا من متخصص وزن 56 کیلوگرم هستم!


وی در ادامه به مسیر سخت خود برای قهرمان شدن اشاره کرد و گفت: هیچ گاه تا این اندازه در مسابقات قهرمانی کشور اذیت نشده بودم.این قهرمانی برای من بسیار لذت بخش بود زیرا بهترین بوکسورهای کشور در وزن 56 کیلوگرم را شکست دادم.


وی در ادامه به مصدومیتش اشاره کرد و گفت: قبل از شروع رقابت های قهرمانی کشور با آسیب دیدگی جزئی روبه رو بودم اما در کوران مسابقات این مصومیت تشدید شد تا جایی که الان دستم را گچ گرفتم.


امجدیان ادامه داد: می دانستم که با حضور در مسابقات قهرمانی کشور مصدومیتم تشدید می شود اما برای من قهرمان شدن در این مسابقات خیلی مهم تر از مصدومیت بود.


وی در پاسخ به این سئوال که آیا این آسیب دیدگی مشکلی برای حضورش در اردوی تیم ملی ایجاد نمی‌کند گفت: در این مورد با علیرضا استکی مربی تیم ملی صحبت کردم. مصدومیت من تا دو هفته دیگر بهبود پیدا می‌کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. مطمئن باشید که مصدومیت نمی‌تواند مانع رسیدن من به اهدافم شود.


بوکسور 22 ساله کشورمان در خصوص کسب سهمیه المپیک بیان داشت: شک نکنید که یکی از سهمیه های المپیک 2016 ریو به نام من ثبت می شود. من برای رسیدن به المپیک برنامه دارم و بی تردید به این مهم دست خواهم یافت.

نخستین تمرین تیم APB در ایتالیا برگزار شد

اخبار

تیم بوکس APB کشورمان نخستین تمرین خود را در منطقه "ای سی سی" ایتالیا برگزار کرد.
 
به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس،تیم بوکس APB ایران متشکل از سجاد محمدپور،امین قاسمی پور،احسان روزبهانی و جاسم دلاوری برای برپایی اردوی تدارکاتی 10 روزه به منطقه"ای سی سی" ایتالیا سفر کرده است.
این تیم امروز (پنجشنبه) نخستین تمرین مشترک خود را با بوکسورهای ایتالیایی انجام داد.بوکسورهای دو کشور پس از گرم کردن و مرور فن،سه راند به بوکس آزاد پرداختند.
روسای فدراسیون بوکس دو کشور ایران و ایتالیا در تمرین امروز حضور داشتند.
اکبر احدی سرمربی، مسعود شیبانی مربی و احمد ناطق نوری به عنوان سرپرست این تیم را در اردوی ایتالیا همراهی می کنند.

26 بوکسور به اردوی تیم ملی دعوت شدند

اخبار

کمیته فنی تیم ملی بوکس کشورمان نام 26 بوکسور را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد.
 
به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس،با پایان رقابت های بوکس قهرمانی کشور،کمیته فنی فدراسیون بوکس 26 بوکسور به اردوی تیم ملی بزرگسالان فراخواند.
اسامی دعوت شدگان به اردو به شرح زیر می باشد:
49 کیلوگرم:امید احمدی صفا و شهرام جلالی
52 کیلوگرم:پویا ناوی و نوید عبدلی
56 کیلوگرم:آرمین امجدیان و عبدالحمید شولی بر
60 کیلوگرم:حمیدرضا کلانتری و بهرام شهبازی
64 کیلوگرم:هادی ماکویی و فروتن گل آرا
69 کیلوگرم:سجاد کاظم زاده و مسعود دژن
75 کیلوگرم:سجاد تیموریان،سید شاهین موسوی و سجاد محرابی
81 کیلوگرم:یونس حسن پور و مبین کهرازه
91 کیلوگرم:رضا مرادخانی،محمد عزیزی،محمد شوریان،سالار غلامی،مجید حاج عباسی و علی مظاهری
+91 کیلوگرم:وحید ابراهیمی،سهیل عتیقه زاده و عبدالمجید سپهوند
دعوت شدگان به اردوی تیم ملی می بایست یکشنبه مورخ 24 آبان ماه خود را در مجموعه ورزشی انقلاب به علیرضا استکی مربی تیم ملی بوکس معرفی کنند.

سرمربی تیم بوکس حرفه ای ایران:



مصمم به افزایش سهمیه ایران در لیگ حرفه ای جهان هستیم

- سرمربی تیم های حرفه ای A.P.B و نیمه حرفه ای W.S.B بوکس ایران گفت: مصمم به افزایش تعداد سهمیه بوکسورهای ایرانی در لیگ حرفه ای جهان هستیم و اسامی چندین بازیکن را به آیوا ارسال کرده ایم.

مصمم به افزایش سهمیه ایران در لیگ حرفه ای جهان هستیم

اکبر احدی شامگاه روز سه شنبه در حاشیه اختتامیه مسابقه های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور در ارومیه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی حرفه ای ایران اکنون در اردوی آمادگی به سر می برد و تمرین های خوب و منسجمی را پشت سر گذاشته است.

وی اظهار کرد: مسابقه های بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای جهان زیر نظر فدراسیون جهانی آیوا با حضور هشت ورزشکار برتر هر وزن به صورت ماهانه برگزار می شود و این مسابقه ها فرصت مناسبی برای تجربیات بیشتر، درآمدزایی ورزشکاران و کسب سهمیه المپیک به شمار می رود.

احدی گفت: اکنون نام سه بوکسور ایرانی در فهرست فدراسیون جهانی آیوا وجود دارد ولی ما برای افزایش سهمیه، اسامی احسان سپهوندی، سیاوش امیدی، سینا قلعه بندی و جاسم دلاوری را نیز برای استعلام و پذیرش در لیگ حرفه ای به فدراسیون جهانی ارسال کرده ایم.

وی بیان کرد: اکنون احسان روزبهانی تنها المپیکی بوکس ایران است که باخت در مقابل حریف فرانسوی شوکی برایش بود تا جدی تر از قبل به انجام تمرین های خود بپردازد و شاید این شکست تلنگری برای مسئولان باشد که توجه بیشتری به بوکس حرفه ای کشور داشته باشند.

احدی افزود: با حمایت فدراسیون بوکس برگزاری 2 اردوی مشترک در کشورهای ایتالیا و روسیه را برای تیم حرفه ای کشورمان در نظر گرفته ایم که پس از آن احسان روزبهانی، امین قاسم پور و سجاد محمدپور در مرحله دوم بوکس حرفه ای جهان به روی رینگ می روند.

وی افزود: فدراسیون بوکس ایران طی یکسال گذشته توجه ویژه ای به رده های پایه و نوجوانان داشته و این امر پشتوانه سازی برای تیم های ملی بزرگسالان و آینده بوکس کشور است. 

وی با اشاره به اینکه برای دومین بار در مسابقه های قهرمانی کشور به میزبانی ارومیه حضور دارم، گفت: میزبانی استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با استانداردهای بین المللی برابری می کند و با اطمینان تمام اعلام می کنم که میزبانی ارومیه در سطح ایران بی نظیر است.

احدی اظهار کرد: تمام داشته های بوکس ایران به استثنای چند بوکسور که سهمیه جهانی دارند در شهر ارومیه گرد هم آمدند و طی چند روز گذشته شاهد کیفی ترین مبارزات در سطح کشور بودیم.

بیست و پنجمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت 12 هزار شهید استان با حضور 210 بوکسور از سراسر کشور از روز جمعه 15 آبان ماه در ارومیه آغاز و تا شامگاه روز سه شنبه ادامه یافت.

شامگاه دیروز دیدارهای فینال با انجام 10 مبارزه برای تعیین چهره بوکسورهای قهرمان در سالن آهن دوست ارومیه برگزار شد.

پنج بوکسور آذربایجان غربی به فینال این دوره از رقابتها راه یافتند و در نهایت تیم استان قهرمان این دوره از مسابقه ها شد.

تیم بوکس آذربایجان غربی با کسب کاپ طلایی قهرمان شد

 تیم بوکس آذربایجان غربی در جریان مسابقات قهرمانی کشور که در ارومیه برگزار شد، با ایستادن بر سکوی قهرمانی مسابقات بزرگسالان کشور کاپ طلایی را در خانه نگه داشت.

تیم بوکس آذربایجان غربی با کسب کاپ طلایی قهرمان شد

 در پنجمین شب از این مسابقات که شامگاه سه شنبه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه و با رقابت 20 فینالیست برگزار شد، تیم بوکس آذربایجان غربی با 36 امتیاز و کسب 3 نشان طلا، 2 نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی جای گرفت.

در این مسابقات تیم تهران با 26 امتیاز و کسب 2 طلا، 2 نقره و یک برنز نایب قهرمان شد و تیم کردستان با 15 امتیاز و کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه سومی کشور قرار گرفت.

در بخش انفرادی این مسابقات نفرات اول و دوم 10 وزن شرکت در این دوره از رقابتها به ترتیب زیر معرفی شدند:

وزن 49 کیلوگرم: 

1 - امید احمدی صفا از تهران

2 - شهرام جلالی از آذربایجان غربی

وزن 52 کیلوگرم:

1 - پویا ناوی از خراسان شمالی

2 - نوید عبدلی از مازندران 

وزن 56 کیلوگرم:

1 - آرمین امجدیان از کردستان

2 - عبدالمجید شولی بر از سیستان و بلوچستان 

وزن 60 کیلوگرم:

1 - حمید رضا کلانتری از توابع تهران

2 - شهرام شهبازی از اردبیل

وزن 64 کیلوگرم:

1 - هادی ماکویی از آذربایجان غربی

2 - فروتن گل آرا از تهران 

وزن 69 کیلوگرم:

1 - سجاد کاظم زاده از البرز

2 - قدرت جمشیدی از ایلام

وزن 75 کیلوگرم:

1 - سجاد تیموریان از لرستان

2 - سید شاهین موسوی از تهران

وزن 81 کیلوگرم:

1 - یونس حسن پور از آذربایجان غربی

2 - مبین کهرازه از سیستان و بلوچستان

وزن 91 کیلوگرم:

1 - رضا مرادخانی از تهران

2 - محمد عزیزی از آذربایجان غربی 

وزن به اضافه 91 کیلوگرم:

1 - وحید ابراهیمی از آذربایجان غربی

2 - سهیل عطقیه زاده از قم 

بیست و پنجمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت 12 هزار شهید استان با حضور 210 بوکسور از سراسر کشور از 15 تا 19 آبان ماه جاری در ارومیه برگزار شد.

بر اساس اعلام کادر فنی دو نفر برتر اوزان ده گانه این مسابقات به اردوی تیم ملی بوکس کشور دعوت شدند.

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به مربیان و ورزشکاران تیم منتخب آذربایجان غربی سکه بهار آزادی و جوایز نقدی هدیه کرد.

تیم آذربایجان غربی برای نخستین بار در تاریخ بوکس استان و ایران موفق به کسب مقام قهرمانی کشور شده است.

فینالیست های مسابقات بوکس قهرمانی کشور در ارومیه مشخص شدند


 فینالیست های اوزان ده گانه با پایان یافتن دیدارهای نیمه نهایی مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور در ارومیه با برگزاری دیدارهای شامگاه دوشنبه مشخص شدند.
فینالیست های مسابقات بوکس قهرمانی کشور در ارومیه مشخص شدند
در چهارمین شب از این مسابقات که شامگاه دوشنبه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه با حضور 40 مشت زن برتر کشور و با انجام 20 مبارزه بر روی دو رینگ برگزار شد، 20 بوکسور فینالیست مشخص شدند. 
اسامی نفرات برتر 10 وزن شرکت کننده در این دوره از رقابتها به ترتیب زیر معرفی شد:
وزن 49 کیلوگرم: امید احمدی صفا از تهران ـ شهرام جلالی از آذربایجان غربی
وزن 52 کیلوگرم: نوید عبدلی از مازندران ـ پویا ناوی از خراسان شمالی
وزن 56 کیلوگرم: عبدالمجید شولی بر از سیستان بلوچستان ـ آرمین امجدیان از کردستان
وزن 60 کیلوگرم: شهرام شهبازی از اردبیل ـ حمیدرضا کلانتری از توابع تهران
وزن 64 کیلوگرم: فروتن گل آرا از تهران ـ هادی ماکویی از آذربایجان غربی
وزن 69 کیلوگرم: سجاد کاظم زاده از البرز ـ قدرت جمشیدی از ایلام
وزن 75 کیلوگرم: سجاد تیموریان از لرستان ـ سیدشاهین موسوی از تهران
وزن 81 کیلوگرم: یونس حسن پور از آذربایجان غربی ـ مبین کهرازه از سیستان و بلوچستان
وزن 91 کیلوگرم: محمد عزیزی از آذربایجان غربی ـ رضا مرادخانی از تهران
وزن به اضافه 91 کیلوگرم: وحید ابراهیمی از آذربایجان غربی ـ سهیل عطقیه زاده از قم 
دیدارهای فینال با انجام 10 مبارزه از ساعت 14 عصر روز سه شنبه برای تعیین چهره بوکسورهای قهرمان در سالن آهن دوست ارومیه برگزار می شود.
به این ترتیب 5 بوکسور آذربایجان غربی با هدایت طاهر جباری، محمدرضا شاطرلو و محمد عزیزی به فینال این دوره از رقابتها راه یافته اند.
بیست و پنجمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت 12 هزار شهید استان با حضور 210 بوکسور از سراسر کشور و 50 نفر کادر اجرایی از روز جمعه 15 آبان ماه در ارومیه آغاز شده و تا روز سه شنبه جاری (19 آبان) ادامه دارد.