مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

سرمربی تیم بوکس حرفه ای ایران:



مصمم به افزایش سهمیه ایران در لیگ حرفه ای جهان هستیم

- سرمربی تیم های حرفه ای A.P.B و نیمه حرفه ای W.S.B بوکس ایران گفت: مصمم به افزایش تعداد سهمیه بوکسورهای ایرانی در لیگ حرفه ای جهان هستیم و اسامی چندین بازیکن را به آیوا ارسال کرده ایم.

مصمم به افزایش سهمیه ایران در لیگ حرفه ای جهان هستیم

اکبر احدی شامگاه روز سه شنبه در حاشیه اختتامیه مسابقه های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور در ارومیه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی حرفه ای ایران اکنون در اردوی آمادگی به سر می برد و تمرین های خوب و منسجمی را پشت سر گذاشته است.

وی اظهار کرد: مسابقه های بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای جهان زیر نظر فدراسیون جهانی آیوا با حضور هشت ورزشکار برتر هر وزن به صورت ماهانه برگزار می شود و این مسابقه ها فرصت مناسبی برای تجربیات بیشتر، درآمدزایی ورزشکاران و کسب سهمیه المپیک به شمار می رود.

احدی گفت: اکنون نام سه بوکسور ایرانی در فهرست فدراسیون جهانی آیوا وجود دارد ولی ما برای افزایش سهمیه، اسامی احسان سپهوندی، سیاوش امیدی، سینا قلعه بندی و جاسم دلاوری را نیز برای استعلام و پذیرش در لیگ حرفه ای به فدراسیون جهانی ارسال کرده ایم.

وی بیان کرد: اکنون احسان روزبهانی تنها المپیکی بوکس ایران است که باخت در مقابل حریف فرانسوی شوکی برایش بود تا جدی تر از قبل به انجام تمرین های خود بپردازد و شاید این شکست تلنگری برای مسئولان باشد که توجه بیشتری به بوکس حرفه ای کشور داشته باشند.

احدی افزود: با حمایت فدراسیون بوکس برگزاری 2 اردوی مشترک در کشورهای ایتالیا و روسیه را برای تیم حرفه ای کشورمان در نظر گرفته ایم که پس از آن احسان روزبهانی، امین قاسم پور و سجاد محمدپور در مرحله دوم بوکس حرفه ای جهان به روی رینگ می روند.

وی افزود: فدراسیون بوکس ایران طی یکسال گذشته توجه ویژه ای به رده های پایه و نوجوانان داشته و این امر پشتوانه سازی برای تیم های ملی بزرگسالان و آینده بوکس کشور است. 

وی با اشاره به اینکه برای دومین بار در مسابقه های قهرمانی کشور به میزبانی ارومیه حضور دارم، گفت: میزبانی استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با استانداردهای بین المللی برابری می کند و با اطمینان تمام اعلام می کنم که میزبانی ارومیه در سطح ایران بی نظیر است.

احدی اظهار کرد: تمام داشته های بوکس ایران به استثنای چند بوکسور که سهمیه جهانی دارند در شهر ارومیه گرد هم آمدند و طی چند روز گذشته شاهد کیفی ترین مبارزات در سطح کشور بودیم.

بیست و پنجمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت 12 هزار شهید استان با حضور 210 بوکسور از سراسر کشور از روز جمعه 15 آبان ماه در ارومیه آغاز و تا شامگاه روز سه شنبه ادامه یافت.

شامگاه دیروز دیدارهای فینال با انجام 10 مبارزه برای تعیین چهره بوکسورهای قهرمان در سالن آهن دوست ارومیه برگزار شد.

پنج بوکسور آذربایجان غربی به فینال این دوره از رقابتها راه یافتند و در نهایت تیم استان قهرمان این دوره از مسابقه ها شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.