مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

دلاوری در تیم ملی بوکس فیکس شد/ تعداد مربیان در کلاس پیشرفته مربیگری آیبا به شش رسید

 

 کلاس مربیگری پیشرفته بوکس همزمان با مسابقات قهرمانی آسیا در اردن برگزار خواهد شد که تعداد مربیان ایرانی شرکت کننده در این کلاس به عدد شش رسید.

این کلاس مربیگری پیشرفته زیر نظر فدراسیون جهانی بوکس آماتور (آیبا) و همزمان با مسابقات قهرمانی آسیا در اردن برگزار خواهد شد که از ایران قرار بود پنج مربی (حسین نهرودی، اکبر احدی، مهدی توحیدی‌نیا، رضا مهدوی‌پور و همایون امیری) در این کلاس شرکت کنند اما قرار شده عبدالرضا انصاری هم در این کلاس باشد. انصاری سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان ایران است و اکنون ریاست کمیته آموزش فدراسیون را بر عهده دارد.

این کلاس برای مربیانی برگزار می شود که قصد دارند از 2 ستاره و 3 ستاره ارتقا پیدا کنند.

غلامرضا کریمی سرمربی تیم ملی هم قرار است با حضور در این کلاس درجه خود را ارتقا دهد. غلامرضا استکی مربی بدنساز تیم ملی نمی‌تواند در این کلاس شرکت کند؛ چرا که او یک ستاره است.

دلاوری در تیم ملی فیکس شد

جاسم دلاوری به عنوان ملی‌پوش وزن 91+ کیلگرم ایران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی اسیا فیکس شد.

در ادامه‌ی روند آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان و برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی، یک مبارزه بین جاسم دلاوری و رضا مرادخانی در وزن 91+ کیلوگرم برگزار شد که دلاوری به راحتی حریف خود را شکست داد و به عنوان ملی‌پوش فیکس ایران در این وزن انتخاب شد.

مرادخانی در مسابقه انتخابی مرحله اول در وزن 91- کیلوگرم به علی مظاهری باخته بود و شانسی برای حضور در آن وزن نداشت. به همین منظور شانس خود را در یک وزن بالاتر امتحان کرد که در این وزن هم شانسی نداشت و به طور کامل از تیم ملی خط خورد.

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا 9 تیرماه در امان پایتخت اردن برگزار خواهد شد و تیم ایران با 9 بوکسور در این مسابقات شرکت خواهد کرد.