مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

تیم بوکس نوجوانان ایران به مسابقات جهانی اعزام نمی شود

 

درحالی که این تیم چندین ماه است تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر ' اکبر احدی' برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان دنبال می کند، اما از فدراسیون بوکس خبر می رسد که این تیم به پیکارهای جهانی اعزام نخواهد شد.

مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۹ مردادماه در اوکراین آغاز خواهد شد. 

 

'همایون اردلان' دبیرفدراسیون دراین خصوص ، گفت: هنوز نرفتن تیم نوجوانان به مسابقات جهانی قطعی نشده است اما همانطور که می دانید مشکلات مالی به حدی است که اعزام تیم به اوکراین برای فدراسیون سخت است و به احتمال فراوان قید حضور در جهانی را می زنیم.
وی ادامه داد: در دوره های گذشته نیز در مسابقات جهانی نوجوانان یا غایب بودیم با نتایج ضعیف نصیب مان شدوترجیح می دهیم هزینه سنگینی که در این شرایط بایدصرف اعزام شود را در داخل کشور برای تیم هزینه کنیم تا نوجوانان به شرایط ایده آل برسند.
اردلان با تاکید براینکه تیم نوجوانان برای فدراسیون بوکس ارزش بالایی دارد، اظهار کرد: نرفتن به جهانی به معنای این نیست که اهمیتی برای تیم نوجوانان قائل نیستیم، چرا که از چند ماه پیش اردوی آنان آغاز شده و می خواهیم آینده تیم ملی بزرگسالان را با همین نوجوانان بسازیم.
وی در پایان گفت: حضور تیم ملی بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا امروز (دوشنبه) در نشست شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان تایید و هزینه های آن تامین شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.