مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

ﭘﻨﺞ ﺑﻮﮐﺴﻮﺭ ﻟﺮﺳﺘﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺍﺭﺩﻭﯼ ﺁﻣﺎﺩﮔﯽ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﺷﺪﻧﺪ


ﻣﻬﺮﺩﺍﺩ ﺣﻤﯿﺪﯾﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﭼﻬﺎﺭﺷﻨﺒﻪ ﺩﺭ ﮔﻔﺖ ﻭﮔﻮ ﺑﺎ ﺍﯾﺮﻧﺎ ﺍﻓﺰﻭﺩ :ﺑﺎ ﺗﺼﻤﯿﻢﻣﺴﺌﻮﻻﻥ ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﻭ ﮐﺎﺩﺭ ﻓﻨﯽ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﺑﻮﮐﺲ 5 ﻣﺸﺖ ﺯﻥ ﻟﺮﺳﺘﺎﻧﯽ ﺑﻪﺩﻭﺭ ﻧﺨﺴﺖ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﯽ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﺑﻮﮐﺲ ﮐﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﺩﻋﻮﺕ ﺷﺪﻧﺪ .ﻭﯼ ﺍﻓﺰﻭﺩ :ﺭﺿﺎ ﮐﺮﺯﺑﺮ، ﻣﺼﻄﻔﯽ ﺯﺍﺭﻉ، ﺳﺠﺎﺩ ﻣﺤﺮﺍﺑﯽ، ﻣﺤﻤﺪ ﻧﻮﺭﯼ ﻭ ﻣﺠﯿﺪﺳﭙﻬﻮﻧﺪ، 5 ﻣﺸﺖ ﺯﻥ ﻟﺮﺳﺘﺎﻧﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺍﺭﺩﻭ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ .ﺣﻤﯿﺪﯾﺎﻥ ﺍﻇﻬﺎﺭ ﺩﺍﺷﺖ : ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﯽ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ 94 ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻋﺰﺍﻡﺑﻮﮐﺴﻮﺭﻫﺎ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺁﺳﯿﺎ ﻭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﯽ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺑﺮﺯﯾﻞ 30ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ ﻣﺎﻩ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ .ﻭﯼ ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮐﺮﺩ : ﺍﯾﻦ ﻣﺸﺖ ﺯﻧﺎﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺳﺎﯾﺮ ﺩﻋﻮﺕ ﺷﺪﮔﺎﻥ ﺑﻪﺍﺭﺩﻭﯼ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﯽ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ، ﺭﻭﺯ 29 ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﺎﺩﺭ ﻓﻨﯽ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﺩﺭﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﻨﻨﺪ

دور جدید تمرینات تیم APB از روز جمعه پیگیری می شود ( ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ )

دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس APB از روز جمعه آغاز می شود


دور جدید تمرینات تیم بوکس APB از روز جمعه و با حضور هفت بوکسور در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می شود.به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله جدید تمرینات تیم بوکس APB کشورمان با حضور هفت بوکسور پیگیری می شود. سجاد محمدپور، احسان سپهوندی، امین قاسمی پور،سیاوش امیدی، احسان روزبهانی، سینا قلعه‌بندی و جاسم دلاوری دعوت شدگان به اردوی تیم APB هستند.احسان روزبهانی لژیونر بوکس ایران به تازگی دیدار پایانی خود در لیگ حرفه ای بوکس جهان را به بوکسور فرانسوی واگذار کرد.اکبر احدی هدایت تیم بوکس APB را بر عهده دارد. رقابتهای APB یا لیگ حرفه ای بوکس جهان با حضور هشت بوکسور برتر هر وزن به میزبانی کشورهای مختلف برگزار می شود و قهرمانان آن ضمن کسب کمربند طلایی مسابقات، جواز حضور در رقابتهای المپیک 2016 ریو را به دست می آورند.

ورود نماینده مجلس به شکایت فدراسیون از روزبهانی


رفتار فدراسیون بوکس با نخستین دارنده سهمیه المپیک حمایتی باشد نه تقابلی/ مشکل روزبهانی حل شود

خانه ملت:عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که احسان روزبهانی بوکسور حرفه‌ای است که باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد خواستار سعه صدر مسئولان فدراسیون بوکس با این ملی‌پوش بوکس کشور شد.بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه درخصوص شکایت فدراسیون از احسان روزبهانی به دلیل انتقادات وی از فدراسیون بوکس قبل از رفتن به رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بوکس جهان، بیان داشت: از آقای ناطق نوری به عنوان رئیس فدراسیون خواستار این هستم که با سعه صدر بیشتری نسبت به این موضوع برخورد کند.نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بوکسورهایی مانند احسان روزبهانی در بوکس کم هستند؛ این ورزشکار سال‌ها زحمت کشیده و تلاش کرده تا به این جایگاه رسیده است و اگر هم مرتکب اشتباهی شده باشد باید به نحوی حل شود که مشکلی ایجاد نشود.عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امکانات برای ورزشکاران محدود است٬ بیان داشت: روزبهانی نخستین ورزشکار ایرانی است که سهمیه المپیک ریو را به دست آورده باید شرایط برای این ورزشکار مستعد فراهم شود تا بتواند آمادگی لازم را برای المپیک که میدان بزرگی است کسب کند.عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید به روزبهانی توجه بیشتری شود و حتی مجموعه وزارت ورزش امکانات لازم را در اختیار فدراسیون قرار دهد تا شرایط آمادگی چنین ورزشکارانی مهیا شود.به گزارش خانه ملت٬ احسان روزبهانی نماینده ٨١ کیلوگرم تیم ملی بوکس که به عنوان موفق ترین بوکسور ایرانی در رقابت‌های لیگ حرفه ای بوکس جهان حضور دارد مقابل نماینده کشور فرانسه شکست خورد و دچار جراحت شدیدی شد اما روزبهانی که پیش از این بارها از مشکلات مالی و نداشتن اردوی تدارکاتی گلایه کرده بود پس از این رقابت‌ها با واکنش تند فدراسیون مبنی بر شکایت از وی به دلیل صحبت‌ها و انتقاداتش روبه‌رو شد که ناراحتی او را به همراه داشت.روزبهانی پیش از اعزام به رقابت‌های لیگ حرفه‌ای اعلام کرده بود که بدون مسابقات تدارکاتی، بدون حضور در اردوی مشترک، بدون حقوق و دست خالی راهی مسکو محل برگزاری مسابقات می‌شود./

استکی: حق بوکس ایران بیش از 3 مدال بود



علیرضا استکی پس از اینکه تیم ملی بزرگسالان آسیا با ترکیبی جوان در مسابقات قهرمانی آسیا به 3 مدال برنز دست یافت، در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: ابتدا باید بگویم سطح فنی مسابقات بالاتر از قاره آسیا بود، اما نکته مهم اتفاقاتی بود که رخ داد.وی با اشاره به اینکه بوکسورهای ایران مبارزات خوبی را در رینگ به نمایش گذاشتند، افزود: معتقدم مدال ها و فینالیست ها تعیین شده بودند و ناداوری در مسابقات قهرمانی آسیا بیداد می کرد.استکی عنوان کرد: رییس کنفدراسیون آسیا اهل قزاقستان و نایب رییس جهان از کشور ازبکستان است که این دو نفر برای رساندن بوکسورهای خود به فینال همه کار انجام دادند.مربی تیم ملی ایران ادامه داد: از بین 20 بوکسوری که به فینال قهرمانی آسیا راه یافتند، 13 نفر از قزاقستان و ازبکستان بودند و نکته جالب این بود که در مبارزاتی که نفرات این دو کشور حضور داشتند، نیز حق خوری دیده می شد.وی افزود: به وضوح فروتن گل آرا، سجاد محرابی و مجید سپهوند را با ناداوری مغلوب کردند وگرنه ما باید مدال های بیشتر و خوش رنگ تری کسب می کردیم.استکی در مورد جوانگرایی انجام شده در تیم ایران گفت: این کار باید اتفاق می افتاد تا بتوانیم برای آینده برنامه ریزی کنیم. این را هم در نظر بگیرید که ما در خیلی از مسابقات با تیمی که نفرات مطرحی در آن بودند همین 3 برنز را کسب می کردیم، اما امسال تیم جوانی داشتیم.مربی تیم ملی ایران در پایان گفت: از روز شنبه هفته آینده تمرینات خود را برای حضور در مسابقات جهانی قطر با حضور 19 بوکسور آغاز خواهیم کرد.

ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺍﺯ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﻦ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪ ﺍﻣﺎ ﺻﻼﺡ ﻧﺒﻮﺩ ﺑﻪ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﻫﺪ ﺍﺣﺪﯼ : ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﻦ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﻓﯿﻨﺎﻝ ﺩﻭﺭ ﺩﻭﻡ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺍﺳﺖ

ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺍﺯ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﻦ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪ ﺍﻣﺎ ﺻﻼﺡ ﻧﺒﻮﺩ ﺑﻪ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﻫﺪﺍﺣﺪﯼ : ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﻦ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﻓﯿﻨﺎﻝ ﺩﻭﺭ ﺩﻭﻡ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺍﺳﺖ/ ﺳﺮﺗﺮ ﺍﺯﺣﺮﯾﻔﺶ ﺑﻮﺩﺳﺮﻣﺮﺑﯽ ﺑﻮﮐﺴﻮﺭﻫﺎﯼ ﺍﻋﺰﺍﻣﯽ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ APB ﮔﻔﺖ: ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﺍﺑﺮﻭﯼﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪ ﺗﺎ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﺍﻣﺎ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩﻣﻦ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﻓﯿﻨﺎﻝ ﺩﻭﺭ ﺩﻭﻡ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺍﺳﺖ .ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺧﺒﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﻓﺎﺭﺱ، ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﻭﺯﻥ 81 ﮐﯿﻠﻮﮔﺮﻡ ﺗﯿﻢﻣﻠﯽ ﺑﻮﮐﺲ ﮐﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻓﺎﻉ ﺍﺯ ﮐﻤﺮﺑﻨﺪ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺧﻮﺩ ﺷﺐ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺩﺭ

ﺭﻗﺎﺑﺖﻫﺎﯼ APB ﺑﻪ ﻣﺼﺎﻑ ﺣﺮﯾﻒ ﻓﺮﺍﻧﺴﻮﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺩﺭ ﻓﯿﻨﺎﻝ ﺩﻭﺭ ﺩﻭﻡﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺑﻮﮐﺲ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ ﺑﺎﺯﯼ ﺭﺍ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺣﺮﯾﻒ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻣﺼﺪﻭﻣﯿﺖﺷﺪﯾﺪ ﺍﺯ ﻧﺎﺣﯿﻪ ﺍﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺭﺍﻧﺪ ﻫﻔﺘﻢ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ ﮐﺮﺩ .ﺍﮐﺒﺮ ﺍﺣﺪﯼ ﺩﺭ ﮔﻔﺖﻭﮔﻮ ﺑﺎ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﺧﺒﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﻓﺎﺭﺱ، ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻓﯿﻨﺎﻝ ﻟﯿﮓ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ ﺑﻮﮐﺲ APB، ﺍﻇﻬﺎﺭﺩﺍﺷﺖ: ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺷﺐ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﻫﻔﺖ ﺭﺍﻧﺪ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩﺍﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻭﺍﻗﻌﺎًﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺭﺍﺿﯽﮐﻨﻨﺪﻩﺍﯼ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﮔﺬﺍﺷﺖ . ﺩﺭ ﻃﻮﻝ 7 ﺭﺍﻧﺪ 4 ﺭﺍﻧﺪﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺑﺮﺗﺮﯼ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﺎﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﺍﻣﺎ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺼﺪﻭﻣﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻧﺎﺣﯿﻪﺍﺑﺮﻭ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﻨﺪﻩ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺑﻪ ﺿﺮﺭ ﺍﻭ ﺍﺳﺖ ﻭﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﻣﺼﺪﻭﻣﯿﺖ ﺁﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺷﻮﺩ .ﺍﺣﺪﯼ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭼﺮﺍ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺩﻩﺍﺳﺖ ﮔﻔﺖ: ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺼﺪﻭﻣﯿﺖ ﺍﺯ ﻧﺎﺣﯿﻪ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺍﺑﺮﻭ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼﺷﺪﯾﺪﯼ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺎ ﭘﺮﺗﺎﺏ ﺣﻮﻟﻪ ﺑﻪ ﺩﺍﺧﻞ ﺭﯾﻨﮓ ﺍﺯ ﺩﺍﻭﺭﺍﻥﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﺭﺍ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﮐﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ . ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﮐﻪﺍﺣﺴﺎﻥ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺳﺮﻣﺮﺑﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦﺗﺼﻤﯿﻢ ﺭﺍ ﻣﯽﮔﺮﻓﺘﻢ .ﻭﯼ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺍﻓﺰﻭﺩ: ﺑﻪ ﻧﻈﺮﻡ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ 7 ﺭﺍﻧﺪ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﯽﻧﻈﯿﺮﯼ ﺑﻪﻧﻤﺎﯾﺶ ﮔﺬﺍﺷﺖ، ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎﻝ ﻣﺼﺪﻭﻣﯿﺖ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺑﮕﯿﺮﻡﺍﻭ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺭﺍ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻧﺪﻫﺪ . ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺮﺩ ﻭ ﺑﺎﺧﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺭﻗﺎﺑﺖﻫﺎ ﻫﺮ ﭼﻨﺪﮐﻪ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ ﺳﺮﺗﺮ ﺍﺯ ﺣﺮﯾﻒ ﺧﻮﺩ ﺑﻮﺩ، ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺎﺯﯼﻣﺘﻮﻗﻒ ﺷﺪ ﻭ ﺑﺎﺯﻧﺪﻩ ﺍﻋﻼﻡ ﺷﺪ . ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﻦ ﺍﻭ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﯾﺸﺐ ﺍﺳﺖ . ﺧﺪﺍﺭﺍ ﺷﺎﮐﺮﻡ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺎﺿﺮ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺍﻭ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺍﺳﺖ ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﺯﻧﺎﺣﯿﻪ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺍﺑﺮﻭ ﻣﺼﺪﻭﻣﯿﺖ ﺩﺍﺭﺩ .

غذاهای کم حجم و پرکالری برای لاغرها


شاید این سۆال، سۆال شما هم باشد: افراد لاغری که اشتهای کافی برای خوردن غذا ندارند، از چه طریقی می توانند بدون اضافه کردن حجم غذا یا میان وعده خود، کالری غذایشان را افزایش دهند و وزنشان را بالا ببرند؟متاسفانه برخی از افراد برای افزایش وزن غذاهای پرکالری، چرب ولی بدون ارزش تغذیه ای مصرف می کنند ولی بعد از مدتی که به وزن دلخواه رسیدند، دچار مشکلات فراوانی میشوند. به همین دلیل در این مطلب راه هایی برای افزایش کالری وعده ها و میان وعده های غذایی پیشنهاد می شود.

۱- پودر مغزها + نان و پنیر یا کره و مربا
از صبحانه شروع می کنیم که می توانید در آن مقداری مغز بادام، بادام زمینی، گردو، فندق و پسته خام را با هم آسیاب کنید و هر روز صبح حدود ۲ قاشق غذاخوری از این پودر پرانرژی و سرشار از خاصیت را روی لقمه نان و پنیر یا کره و مربایتان بریزید.

۲- موز + کره بادام زمینی
کره بادام زمینی طعم شیرینی دارد و صبحانه مورد علاقه بیشتر بچه ها و افراد لاغر محسوب می شود. شما می توانید انرژی این صبحانه خوشمزه را با افزودن موز و کنجد به آن تا ۲ برابر افزایش دهید.

۳- خرما و پسته + شیر
بهتر است افراد لاغر به جای چای، در وعده صبحانه خود شیر بنوشند. شیر کم چرب که با خرمای پوست کنده و پودر مغز پسته خام مخلوط شده باشد، پرانرژی ترین و مقوی ترین نوشیدنی برای صبحانه یک فرد لاغر است.

۴-موز و عسل + شیر
اگر تمایلی به خوردن شیر و خرما ندارید یا ترجیح می دهید شیر جزو اجزای تشکیل دهنده میان وعده صبحتان هم باشد، میتوانید یک لیوان شیر ۲/۵ درصد چربی را با یک موز و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و بخورید تا کالری دریافتی میان وعده تان بیشتر شود.
خیلی از افراد عادت دارند همراه غذا ماست یا دوغ بخورند. برای افزایش کالری ماست و دوغ می توان کمی گردوی خرد شده به آن ها اضافه کرد

۵- عسل + میوه ها
اگر لاغر هستید و می خواهید یک یا دو میوه در میان وعده صبح مصرف کنید، بهتر است آن ها را پوست بکنید و با یک قاشق غذاخوری عسل، طعم دارشان کنید. البته به شرطی که شیر موز را با عسل نخورده باشید.

۶- کنجد + برنج

یکی از راه های بالا بردن کالری برنج این است که به ازای هر ۳ قاشق غذاخوری برنج پخته، یک قاشق چای خوری کنجد خام به آن اضافه کنید. کنجد علاوه بر خوش طعم کردن برنج و بالا بردن کالری آن، باعث تامین بخشی از نیاز روزانه بدن به اسیدهای چرب غیراشباع و ضروری هم میشود.

۷- ذرت و نخودفرنگی + سالاد
ذرت و نخودفرنگی از سبزی*های نشاسته ای هستند و کالری شان از سایر سبزی ها بالاتر است. به همین دلیل به افراد لاغر توصیه می شود این سبزی های خوش رنگ و خوش طعم را همراه روغن زیتون در سالاد بریزند تا کالری دریافتی شان از طریق مصرف سالادها هم افزایش یابد.

۸- تخم مرغ آب پز + سالاد
یکی دیگر از راه های افزایش کالری سالاد سبزی، افزودن یک عدد تخم مرغ پخته رنده شده و متوسط به یک بشقاب سالاد است. می توانید این سالاد را با سسی که مخلوطی از مایونز کم چرب، روغن زیتون، ماست کم چرب و آویشن است، میل کنید. این سس هم میتواند به بالاتر رفتن کالری سالاد کمک کند.

۹-پوره سیب زمینی + مرغ و ماهی
اگر تمایلی به خوردن سالاد با غذاهایی مانند مرغ یا ماهی ندارید، میتوانید یک پوره سیب زمینی متفاوت را به عنوان کنار بشقابی تهیه کنید. پوره سیب زمینی همراه مرغ و ماهی باید با ترکیبی از یک سیب زمینی متوسط پخته و رنده شده، یک هویج متوسط نیم پز و رنده شده، ۱ قاشق غذاخوری ذرت پخته، کمی آویشن و یک قاشق غذاخوری مایونز کم چرب تهیه شده باشد. این پوره خوشمزه علاوه بر افزایش اشتها، کالری دریافتی را هم تا حد قابل قبولی بالا می برد.

۱۰- گردو + ماست و دوغ
خیلی از افراد عادت دارند همراه غذا ماست یا دوغ بخورند. برای افزایش کالری ماست و دوغ می توان کمی گردوی خرد شده به آن ها اضافه کرد.

۱۱- کره + سیب زمینی تنوری
اگر ۳-۲ ساعت پس از صرف ناهار احساس گرسنگی کردید، خوردن یک عدد سیب زمینی پخته یا تنوری که با کره، آویشن یا پونه و نمک به صورت پوره درآمده است، را به شما پیشنهاد می کنیم.

۱۲- کیک خانگی + چای

خوردن یک برش متوسط کیک خانگی یا کیک اسفنجی ساده همراه چای یا شیر عصرانه، کالری این میان وعده را بالا می برد. بهتر است افراد لاغر، انواعی از کیک اسفنجی را انتخاب کنند که مغز گردو، کشمش یا کنجد هم داشته باشد.

۱۳-مغزها + بستنی
خوردن بستنی به عنوان عصرانه به بیشتر افراد لاغر توصیه می شود. این افراد میتوانند بستنی ساده را با انواع مغزها از جمله گردو، بادام، کنجد، فندق یا حتی پسته، طعم دار کنند و کالری*اش را بالا ببرند.

۱۴- پنیر پیتزا + غذاهای حاضری
پنیر پیتزا یکی از پرکالری ترین انواع پنیرهاست که بد نیست در رژیم غذایی افراد لاغر گنجانده شود. خوردن انواع کتلت، کوکو، ساندویچ، سیب زمینی پخته، مرغ سوخاری، پیتزا و حتی پاستا و ماکارونی با پنیر پیتزا هم اشتهای این افراد لاغر را زیاد می کند و هم کالری دریافتی شان را افزایش می دهد.

۱۵- پنیر صبحانه + تخم مرغ
اگر دوست دارید یک تخم مرغ پخته یا نیمرو را به عنوان شام میل کنید، بهتر است با حداقل ۲ کف دست نان و حدود ۱ قوطی کبریت پنیر صبحانه باشد. افزودن کمی پونه به تخم مرغ و پنیر، طعم فوق العاده ای به آن میدهد. با افزودن پنیر به تخم مرغ، هم کالری آن را بالا می برید و هم دیگر نیازی به افزودن نمک نخواهد بود.

ناطق‌نوری: احدی و استکی مشکل‌شان را حل نکنند، کنار می‌روند/ به روزبهانی اخطار دادیم




رئیس فدراسیون بوکس گفت: با احدی و استکی جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و در صورتی که به مجادله خود پایان ندهند، با هر دو مربی خداحافظی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد ناطق نوری امروز با حضور در جمع خبرنگاران در مورد شکایت از احسان روزبهانی اظهار داشت: شکایتی در کار نبوده و فقط به او اخطار داده‌ایم. به روزبهانی اعلام کرده‌ایم حرفی که او در رسانه‌ها مطرح کرده خلاف است و ما می‌توانیم از او شکایت کنیم.روزبهانی مدعی شده 30 درصد پاداش ملی‌پوشان را فدراسیون برداشته است که این اصلاً‌ صحبت خوبی نیست. ما حتی یک دینار از روزبهانی پول نگرفته‌ایم.وی در ادامه افزود: برای من از لحاظ شخصیت قانونی اصلاً‌ خوب نیست که بخواهم حساب خارجی داشته باشم و مدتی پیش که راهی لوزان سوئیس شده بودم بنده تلاش کردم از سوی فدراسیون آیبا(جهانی)20 هزار یورو پاداش روزبهانی را دریافت کنم. یکی از دوستان ما حساب خارجی دارد و از طریق او توانستیم این پول را دریافت و کامل به حساب روزبهانی واریز کنیم.ناطق‌نوری در ادامه صحبت‌های خود عنوان داشت: هزار بار با احسان صحبت کرده‌ایم و گفته‌ایم که صحبت‌های کسی را گوش ندهد و تنها به کار خود بپردازد اما او اصلاً‌به حرف ما گوش نمی‌دهد و خود را وارد حاشیه کرده است.
رئیس فدراسیون بوکس در مورد درخواست برگزاری اردو از سوی روزبهانی و اکبر احدی و کنسل شدن این اردوها عنوان کرد:‌ دوستان از ما درخواست کردند که یک اردو در ترکیه برای آنها برگزار کنیم. تمام کارها را انجام دادیم اما پس از آن اعلام کردند که ما نمی‌رویم. به هر حال اینطور نمی‌شود که هرجایی که احدی خوشش می‌آید و دوست دارد ما او را به آن کشور اعزام کنیم. جایی تیم را می‌بریم که تمرین کنند نه اینکه خوششان بیاید.رئیس فدراسیون بوکس در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: در حال حاضر ما هزینه برگزاری 4 تیم را پرداخت می‌کنیم. تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و تیم اعزامی به مسابقات APB. مگر فدراسیون ما چقدر بودجه دارد که بخواهیم چنین هزینه‌هایی را پرداخت کنیم؟ فدراسیون بوکس هزینه دارد اما بودجه ما کافی نیست.ناطق نوری در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: طبق مصوب بودجه فدراسیون بوکس یک میلیارد و 800 میلیون تومان است. گفته بودند 60 درصد این مبلغ را پرداخت می‌کنیم اما هنوز 50 درصد آن را نیز پرداخت نکردند. مسئولان چک و چانه می‌زنند که بودجه ما را یک میلیارد و 500 میلیون تومان کنند اما ما گفته‌ایم اگر نمی‌دهید بگویید تا ما برویم. متأسفانه فدراسیونی را که با هزینه شخصی ساخته‌ایم باید برایش ماهیانه 23میلیون تومان اجاره پرداخت کنیم. این مجموعه با هزینه شخصی درست شده اما زمین آن برای دولت است. به هر حال ما ناچاریم و قبول کرده‌ایم. خدا لعنت کند هاشمی‌طبا را که باعث شد تا فدراسیون‌ها اجاره پرداخت کنند. در حال حاضر 4 تیم در اردو هستند که روزی 30 نفر در اردوها تلاش می‌کنند هزینه هر کدام از نفرات حاضر در اردوها 150 هزار تومان است حالا ما با این بودجه چطور باید کارمان را پیش ببریم.رئیس فدراسیون بوکس در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما قبل از آغاز المپیک لندن به تمام نفراتی که سهمیه المپیک را گرفته بودند مبلغ 10 میلیون تومان پاداش پرداخت کردیم. در حال حاضر نیز پس از اینکه احسان روزبهانی سهمیه المپیک را کسب کرد بلافاصله 10 میلیون پاداش به او دادیم. البته به او گفتم که دیگر توقع پاداش نداشته باشد.ناطق نوری در پاسخ به این سؤال که آیا با احسان روزبهانی قرار است برخورد شود یا خیر،‌ گفت: با احسان صحبت کرده‌ایم و به او گفته‌ایم که چرا دروغ گفته است و چرا در گفت‌وگو با رسانه‌ها مدعی شده ما از او شکایت کرده‌ایم. ما به روزبهانی تذکر داده‌ایم و اگر او رعایت نکند قطعاً از او شکایت می‌کنیم. به هر حال ما بدهکار کسی نیستیم. 27 سال در مجلس آبرو جمع کرده‌ام و اصلاً‌ برای چهره من خوب نیست که او مدعی شده 30درصد پاداش آنها را فدراسیون بر می‌دارد. از نحوه انتقاد روزبهانی گلایه‌مندیم و قطعاً‌ در جلسه‌ای که شورای کمیته انضباطی حضور دارد در مورد این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنیم و بلافاصله به رسانه‌ها نیز اعلام خواهیم کرد.رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که گویا اکبر احدی و علیرضا استکی با یکدیگر مشکل دارند آیا برای رفع شدن این مشکل قرار است تصمیمی گرفته شود یا خیر،‌ گفت: قطعاً ما این دو نفر را به فدراسیون دعوت خواهیم کرد و اگر این روند ادامه داشته باشد با هر دو نفر به صورت جدی خداحافظی خواهیم کرد. ما در بوکس نفرات زیادی را داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. مربیان زیادی در کشور داریم که قطعاً به ما کمک خواهند کرد و ما از آنها در صورت رفع نشدن مشکل استفاده خواهیم کرد.وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: امید رشیدیان قهرمان سابق تیم ملی در حال حاضر در مسابقات قهرمانی کشور تیم نوجوانان مازندران را قهرمان کرد و او گزینه خوبی برای کمک به تیم ملی است.
ناطق نوری در پاسخ به این سؤال که آیا با سرمربی تیم ملی همچنان همکاری خواهیم کرد یا خیر،‌ گفت:‌ ما شش ماه با وینکوف سرمربی اوکراینی تیم ملی قرارداد داریم و قطعاً تا مسابقات قهرمانی جهان او سرمربی تیم ملی ایران است.رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که آیا باز هم قرار است بوکسورهای اعزامی به مسابقات لیگ حرفه‌ای APB سرمربی جداگانه داشته باشند یا خیر، گفت: باید با شورای فنی صحبت کنیم و در مورد این موضوع تصمیم بگیریم. اگر قرار باشد دوستان باز هم کل کل کنند ما نمی‌توانیم با این نفرات کنار بیاییم. قطعاً در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهیم کرد. در حال حاضر روح‌الله حسینی ناظر تیم‌های ملی است و همیشه در کنار تیم ملی فعالیت می‌کند.ناطق نوری در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: احسان نباید خودش را وارد حاشیه کند شکست عیب نیست اما نباید با جوسازی به دنبال شلوغ‌کاری باشد. اگر با اکبر احدی نمی‌تواند کار کند با یک مربی دیگر به کارش ادامه دهد. دوستان نباید به صورت هوسی راهی مسابقات شوند ما شهرهایی را در کشورمان داریم که می‌توانند آنجا تمرین کنند. شمال ایران برای برگزاری اردوها بهتر از خارج از ایران است. پس کسی به دنبال بهانه‌جویی نباشد