مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

یک سهمیه المپیک را به نام من بنویسید




بوکسور وزن 56کیلوگرم کشورمان معتقد است می تواند سهمیه المپیک 2016 ریو را بدست بیاورد.


آرمین امجدیان در بیست و پنجمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی کشور ششمین مدال طلای کشوری خود را کسب کرد.


قهرمان بوکس کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن اشاره به سطح بالای این رقابت ها اظهار داشت: حدود 10 دوره در رقابت های قهرمانی کشور حضور داشتم و به جرات می گویم که امسال با کیفیت ترین رقابت های کشوری برگزار شد.


وی افزود: از آنجایی که رقابت های امسال در آستانه انتخابی المپیک بود، تمام بوکسورهای مدعی در آن حضور داشتند و همین موضوع قهرمانی در مسابقات امسال را بسیار دشوار کرده بود.


امجدیان در خصوص کاهش وزنش بیان داشت: بیش از 7 کیلو وزن کم کردم تا بتوانم در وزن تخصصی خودم 56 کیلوگرم روی رینگ بروم. بزرگترین اشتباه من این بود که مدتی را در یک وزن بالاتر کار کردم اما الان خوشحالم که به وزن مورد علاقه ام برگشتم زیرا من متخصص وزن 56 کیلوگرم هستم!


وی در ادامه به مسیر سخت خود برای قهرمان شدن اشاره کرد و گفت: هیچ گاه تا این اندازه در مسابقات قهرمانی کشور اذیت نشده بودم.این قهرمانی برای من بسیار لذت بخش بود زیرا بهترین بوکسورهای کشور در وزن 56 کیلوگرم را شکست دادم.


وی در ادامه به مصدومیتش اشاره کرد و گفت: قبل از شروع رقابت های قهرمانی کشور با آسیب دیدگی جزئی روبه رو بودم اما در کوران مسابقات این مصومیت تشدید شد تا جایی که الان دستم را گچ گرفتم.


امجدیان ادامه داد: می دانستم که با حضور در مسابقات قهرمانی کشور مصدومیتم تشدید می شود اما برای من قهرمان شدن در این مسابقات خیلی مهم تر از مصدومیت بود.


وی در پاسخ به این سئوال که آیا این آسیب دیدگی مشکلی برای حضورش در اردوی تیم ملی ایجاد نمی‌کند گفت: در این مورد با علیرضا استکی مربی تیم ملی صحبت کردم. مصدومیت من تا دو هفته دیگر بهبود پیدا می‌کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. مطمئن باشید که مصدومیت نمی‌تواند مانع رسیدن من به اهدافم شود.


بوکسور 22 ساله کشورمان در خصوص کسب سهمیه المپیک بیان داشت: شک نکنید که یکی از سهمیه های المپیک 2016 ریو به نام من ثبت می شود. من برای رسیدن به المپیک برنامه دارم و بی تردید به این مهم دست خواهم یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.