مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

مصدومیت جزیی محمدپور در اردوی آذربایجان



پدیده بوکس کشورمان در اردوی مشترک تیم APB کشورمان در آذربایجان دچار آسیب دیدگی جزیی شد.
 
به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس،تیم 4 نفره بوکس APB کشورمان متشکل از سجاد محمدپور،امین قاسمی پور،احسان روزبهانی و جاسم دلاوری به مربیگری اکبر احدی در اردوی تدارکاتی باکو آذربایجان به سر می برد.
در جریان یکی از رقابت های تدارکاتی که بین تیم APB ایران با آذربایجان برگزار می شد،سجاد محمدپور نماینده وزن 52 کیلوگرم کشورمان دچار آسیب دیدگی جزیی از ناحیه مچ دست راست شد.
پدیده بوکس کشورمان در حال حاضر به یخ درمانی می پردازد و به گفته خودش این مصدومیت مشکلی برای او ایجاد نخواهد کرد.
سجاد محمدپور در مورد آسیب دیدگی خود اظهار داشت:در دیدار تدارکاتی که روز گذشته داشتم کمی از ناحیه مچ دست راست احساس درد کردم.
وی افزود:خداروشکر مشکل خاصی وجود ندارد و اگر کادرفنی صلاح بداند در بازی تدارکاتی بعدی که با آذربایجانی ها داریم روی رینگ خواهم رفت.
 
قرار بود سجاد محمدپور دوم بهمن ماه برای سومین مبارزه خود در رقابت های جهانی APB رو در روی بوکسور فرانسوی قرار گیرد که با توجه به انصراف مشتزن فرانسوی این دیدار به تعویق افتاد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.