مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

حسینی: صلاح نیست فردا ملی‌پوشان رقابت کنند/ عراقی‌ها از تجربیات بوکسورهای ما استفاده کردند

مصدومیت ابروی قاسمی‌‌پور خیلی جدی نیست

نایب رئیس فدراسیون بوکس و مدیر تیم‌های ملی گفت: برای مصدوم نشدن ملی پوشان در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، صلاح نمی‌بینم که فردا ملی پوشان دیدار دوستانه‌ای با هم داشته باشند.

روح الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور تیم ملی بوکس عراق در ایران، اظهار داشت: تیم ملی بوکس عراق طی دو سه روز گذشته با حضور در ایران تمرینات خوبی را کنار ملی پوشان ما داشت و از تجربیات ملی پوشان ما استفاده کردند. طی این چند روز تمرین امین قاسمی‌پور از ناحیه ابرو یک مصدومیت کوچکی داشت که که انشا‌الله با کمک پزشکان مصدومیت او قبل از اعزام به مسابقات لیگ حرفه‌ای رفع خواهد شد.

مدیر تیم‌های ملی در ادامه افزود: تیم ملی بوکس ایران این روزها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود و ما در تلاش هستیم تا ملی پوشان را در بهترین شرایط فنی به قهرمانی آسیا اعزام کنیم. به همین دلیل طی این چند روز یکی دو بوکسور خوب در بین مشت زنان عراقی وجود داشت که با ملی پوشان ما تمرین کردند و از تجربیات یکدیگر استفاده کردند.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در ادامه عنوان کرد: چهارشنبه دیدار دوستانه‌ای با تیم ملی عراق نخواهیم داشت، چرا که در حال حاضر زمان کمی تا مسابقات قهرمانی آسیا باقی مانده و بنده صلاح نمی‌دانم که این دو تیم با هم مبارزه کنند. به هر حال اگر در طول این دیدار دوستانه یکی از ملی پوشان ما مصدوم شود، کار برای ما سخت می‌شود و احتمال از دست دادن ملی پوشان در آستانه اعزام به مسابقات زیاد است. به همین دلیل تنها روز چهارشنبه یک تمرین مشترک خواهند داشت و از صددرصد توانایی ملی پوشان استفاده نخواهیم کرد.

تیم ملی بوکس کشورمان 4 تا 14 شهریور ماه با 10 بوکسور در مسابقات قهرمانی آسیا بانکوک تایلند شرکت خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.