مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

دانشمند: مربی اوکراینی مورد تائید کمیته فنی است


خبرگزاری تسنیم: دبیر فدراسیون بوکس گفت: مربی اوکراینی تیم ملی بوکس ظاهرا مربی قاطعی است و آن طور که از شواهد پیداست کمیته فنی فدراسیون نیز از او رضایت دارد.

علی علیپور دانشمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: خوشبختانه آن طور که در این چند روز از شواهد پیداست مربی اوکراینی جدید تیم ملی مربی قاطعی است و ظاهرا مسئولان کمیته فنی نیز از او راضی هستند. تمرینات تیم ملی به خوبی دنبال می‌شود و خوشبختانه مربیان تیم نیز با سرمربی جدید هماهنگ هستند.

وی ادامه داد: اکبر احدی و علیرضا استکی به عنوان مربی در کنار سرمربی جدید کار می‌کنند و خوشبختانه تا اینجای کار مشکلی پیش نیامده است. در هر حال هدف تمامی ما موفقیت تیم ملی است و امیدوارم در آینده نیز همین هماهنگی را ببینیم تا به امید خدا بتوانیم بهترین نتیجه را در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی و البته المپیک بگیریم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: فدراسیون جهانی اعلام کرد که رقابت‌های قهرمانی آسیا به جای تیرماه در شهریور برگزار می‌شود و به فاصله یک ماه رقابت‌های جهانی را نیز در دوحه خواهیم داشت. در این شرایط زمان کمی پیش روی تیم ملی است و به همین دلیل سرمربی جدید درخواست کرده که به سرعت تمرینات تیم در ارتفاع تشکیل شود تا فعالیت‌های بدنسازی استارت بخورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.