مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

بوکسور تیم ملی: برای حضور در اردوهای تیم ملی صفر ریال حقوق میگیریم!


"نتایج اخیر در ارتقای رنکینگ بی تأثیر نبوده ولی اینها برای ما که پولی از بوکس کسب نمیکنیم هیچ فایدهای ندارد و به درد نمیخورد"!

مشتزن تیم ملی از شرایط بی پولی در این رشته ی ورزشی و حمایت نشدن گلایه دارد.

سجاد محرابی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، درباره انتخابش بهعنوان بهترین بوکسور ماه آسیا، اظهار کرد: بر اساس عملکردم در تورنمنت بینالمللی شکست حصر آبادان، اعضای هیأت فنی کنفدراسیون بوکس آسیا این انتخاب را داشتند.

وی با اشاره به اینکه نفر هفتم وزن 74 کیلوگرم در رنکینگ جهانی است، ادامه داد: نتایج اخیر در ارتقای رنکینگ بیتأثیر نبوده ولی اینها هیچ فایدهای ندارد و به درد نمیخورد!

محرابی ادامه داد: برای ما که پولی از بوکس کسب نمیکنیم این چیزها فایدهای ندارد، وقتی پول نباشد انگیزه ورزشکار از بین میرود. همیشه فیکس تیم ملی هستم اما هیچگونه حمایتی نمیشویم، در اردوهای تیم ملی که حقوق نداریم و با هزینه شخصی خودمان به اردو میرویم.

این بوکسور لرستانی در پاسخ به پرسش که مگر در اردوهای تیم ملی حقوق نمیگیرید؟ گفت: هر ماه صفر ریال حقوق میگیریم! بوکس ورزش پر هزینهای است و باید مکمل استفاده کنیم. ما زن و بچه داریم و با این شرایط پیشرفت در بوکس کار خیلی سختی است. بیشتر بوکسورها بهسبب این مشکلات بوکس را کنار گذاشتهاند که نمونه بارز آنان، محمد نوریپور بوکسور جوان لرستانی بود و پس از اینکه نشان برنز وزن 91 کیلوگرم آسیا را کسب کرد، به میوهفروشی روی آورد.

وی با اشاره به اینکه دستکش بوکس را هم خودمان تهیه میکنیم، خاطرنشان کرد: فدراسیون بوکس میتواند برای کسانی که فیکس تیم ملی هستند، ماهیانه حقوقی هرچند اندک، درنظر بگیرد تا ما هم انگیزهای داشته باشیم. بچهها با غیرت خودشان و به عشق مردم در رقابتها شرکت میکنند و گاهاً موفق میشوند و هیچ دلگرمی نداریم.

محرابی با اظهار نارضایتی از برگزار نشدن لیگ بوکس، اضافه کرد: متأسفانه چند سالی است که به علت استقبال کم اسپانسرها لیگ برگزار نمیشود و چون بوکس رسانه ندارد، اسپانسرها هم تمایلی برای هزینه در این رشته ندارند.

وی با انتقاد از هیأت بوکس لرستان تصریح کرد: قرار بود برای قهرمانی در رقابتهای کشوری چهار میلیون پاداش بدهند و با اینکه حدود پنج ماه از آن رقابتها سپری شده اما هنوز نصف آن پاداش را هم ندادهاند و در کل هیأت بوکس استان کار خاصی نمیکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.