مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

بازنده مبارزه قرن سکوتش را شکست


پاکیائو: من برنده‌ واقعی‌ام چون باعث شدم می‌ودر حداقل یک بار خدا را شکر کند

خبرگزاری تسنیم: قهرمان فیلیپنی بوکس جهان گفت نتیجه مبارزه بزرگش برابر فلوید می‌ودر را پذیرفته اما با با این حال هنوز هم به چند دلیل خودش را برنده‌ شایسته‌ای برای این نبرد می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانی پاکیائو، قهرمان فیلیپنی بوکس سبک‌وزن جهان که اخیراً در مبارزه موسوم به مبارزه قرن برابر فلوید می‌ودر آمریکایی تن به شکست داد، اعلام کرد که این باخت را پذیرفته است اما دلایلی وجود دارد که باعث نمی‌شود او از قبول این شکست ناراحت باشد.

پاکیائو که پس از این مبارزه شانه خود را به تیغ جراحان سپرد و گفته می‌شود تا یک سال قادر به بازگشت به رینگ نیست، در فیلیپن به خبرنگاران گفت: من باختم را پذیرفته‌ام. این هم یک مبارزه دیگر در بوکس بود. باخت هم بخشی از ورزش است. گاهی اوقات شما می‌برید و گاهی اوقات می‌بازید با این حال من از یک جهت خود را برنده این مبارزه می‌دانم چون سبب شدم که می‌ودر برای اولین بار خدا را شکر کند.

اخیراً می‌ودر گفته بود دیگر برای پاکیائو احترام قائل نیست، چون او برای توجیه باختش بهانه آورده است. پاکیائو اما ترجیح داد سکوت اختیار کند تا اینکه پاسخ حریف آمریکایی‌اش را بدهد. او ادامه داد: بگذارید درباره این موضوع حرفی نزنیم. اگر به این موضوع واکنش نشان دهیم فقط شأن خودمان را همپای کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، پایین آورده‌ایم.

پاکیائو بعد از مبارزه‌اش با می‌ودر چند بار تأکید کرد برای رأی داوران احترام قائل است اما او الان می‌گوید که بعد از تماشای فیلم مبارزه‌اش به خود برای برنده اعلام شدن در این نبرد حق بیشتری می‌دهد.

وی عنوان کرد: فیلم مبارزه‌ام را چندین بار تماشا کرده‌ام و فکر می‌کنم که در آن واقعاً خوب امتیاز گرفتم. به نظرم من باید با 2 امتیاز مبارزه را می‌بردم اما به هر حال تصمیم داوران نهایی شده است و من باید آن را بپذیرم. همه ما باید آن را بپذیریم. من باختم اما حداقل می‌دانم که توانستم در قلب مردم برنده باشم.

پاکیائو درباره برنامه‌‌اش برای مبارزات بعدی‌ هم تأکید کرد: من به مبارزه بعدی یا هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم و روی ریکاوری‌ام تمرکز کرده‌ام چون می‌خواهم بهبودی‌ام را به طور کامل به دست آورم. الان هم فقط روی این موضوع و خانواده‌ام تمرکز دارم. پزشک دستور داده است که باید چهار تا شش ماه استراحت کنم. عمل جراحی شانه‌ام موفقیت‌آمیز بود و تا شش ماه آینده صد درصد آماده خواهم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.