مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

مربی تیم بوکس جوانان: دنبال مقصر نگردیم

پس از ناکامی در انتخابی المپیک؛



تهران - ایرنا - مربی تیم بوکس جوانان ایران با اشاره به اینکه در شکست تیم ملی بزرگسالان در مسابقات انتخابی المپیک نباید دنبال مقصر گشت، گفت: تیم جوانی که به دلیل مشکلات مالی در تورنمنت و اردوی تمرینی بین المللی شرکت نکند، شانسی برای کسب موفقیت ندارد.

مربی تیم بوکس جوانان: دنبال مقصر نگردیم

«عیسی گل محمدی» در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: این شکست برای تیم ملی بزرگسالان ایران طبیعی بود. تیم ایران جوان شده بود و هیچکدام از نفرات باتجربه و مدال آور سال های گذشته را در اختیار نداشت.

وی افزود: وقتی به فدراسیون برای حضور در مسابقات بین المللی بودجه ای تعلق نمی گیرد و سه اعزام خارجی به راحتی کنسل می شود، باید در انتظار اینگونه شکست ها باشیم.

گل محمدی با اشاره به اینکه برخی ها باید انتقادهای منصفانه داشته باشند، اظهار داشت: بودجه هر فدراسیون و ارگان باید به موقع و کافی پرداخت شود. بودجه فدراسیون 10 میلیارد ریال است که نیمی از آن هزینه اردوهای داخلی می شود، درحالیکه حریفان با میلیاردها تومان خود را مهیای حضور در رقابت های انتخابی المپیک کرده بودند.

وی افزود: مشکل دیگر نداشتن کرسی در آسیا و جهان است، چراکه اگر کرسی و پول داشتیم، اجازه نمی دادیم تا حق سجاد محرابی و سالار غلامی و حضور آنان در المپیک به راحتی از بین برود. همچنین مجید سپهوند نیز با مصدومیت شدید از رسیدن به سهمیه بازماند.

گل محمدی در خصوص اینکه در این برهه از زمان نیاز به تغییرات در کادر فنی لازم است؟ گفت: در فاصله اندک باقی مانده تا مسابقات انتخابی المپیک در سطح جهان که به میزبانی جمهوری آذربایجان برگزار می شود، تغییرات سودی نخواهد داشت.

وی افزود: اکنون علیرضا استکی به عنوان یک مربی پرتلاش، تیم جوانی را مهیا کرده که باید به او اجازه بدهیم تا در باکو نیز هدایت تیم را برعهده داشته باشد، ضمن اینکه روح اله حسینی به عنوان مدیرتیم های ملی به او یاری خواهد رساند.

مربی تیم بوکس جوانان ایران تصریح کرد: سوزاندن مربیان کار درستی نیست، چراکه سال ها برای پرورش مربیان زمان گذاشته و هزینه کرده ایم و نباید با یک شکست آنان را از بین ببریم.

به گفته وی، مربیان با دست و پای بسته نمی توانند در رقابت با حریفان قدرتمند و پرامکانات به توفیقی دست یابند.

وی در مورد شرایط تیم بوکس جوانان ایران توضیح داد: 12 اردیبهشت ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با هشت بوکسور راهی قزاقستان خواهیم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.