مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

فروتن گل آرا و سجاد مهرابی صبح امروز به ایران بازگشتن


درپی تماسی که از طرف برادر فروتن گل آرا با ما گرفته شد در دلی از زبان خوش برای ما از فروتن و سجاد گفت
فروتن گل آرا به مدت چهارده ساله که عضو تیم ملی بوکس هستن ویکی از مدال آوران این رشته است در مدت این چهارده. سال همیشه برای پیروزی در میادین مختلف تلاش کرده.
یک ماه پیش فروتن و سجاد مهرابی با هزینه شخصی به کشور چین سفر کردن تا با بهره بردن از امکانات بهتر خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده کنن
اما این سفر موجب حاشیهای شد بعضی ها گفتن این دو بوکسور بدون اجازه رفتن که بعدا مشخص شد که از آقایان استکی وحسینی مربی تیم ملی ونایب رییس فدراسیون اجازه گرفتن آقای احسان روزبهانی گفتن که این دو بوکسوربه فرانسه سفر کردن که بعداز یک روز گفتن ببخشید من اشتباه کردم وحرف خود را پس گرفتن واز فدراسیون معذرت خواهی کرد بعضی گفتن رفتن بوکس زیر زمینی ولی باید بگم در تمام دنیا بوکس توی رینگ و روی زمین برگذار میشه.اما عده ای گفتن که چرا رفتن اونم با هزینه شخصی ومن برای شما میگم چرا؟فروتن وسجاد رفتن که آخرین اندوخته زندگی خود را صرف افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان ایران کنند این دوبوکسور رفتن که یه اردو آماده سازی انجام بدن که مبادا سهمیه نگیرین و پاداشی دریافت نکنن تا از پس هزینه های زندگی بر نیان وقتی این دو قهرمان درمدت یکی دو سال اخیر حقوق نگرفتن ومستاجرن وحتی یک خودرو ساده هم ندارن من خودم بارها دیدم فروتن و سجاد از جیب خودشان دستکش ،رکابی و کفش خریدن شما تصور کنید که یک کارمند چند ماه حقوق نگیره چه فاجعه‌ای پیش میاد،بله فروتن و سجاد دوساله که حقوق نگرفتن ،اقایانی که این سفر رو در بوق وکرنا کردین بیاید مشکل مسکن ،شغل وحقوق فروتن وسجاد رو هم حداقل یکبار دکلمه کنید مسوولان ورزش سرپل ذهاب ،کرمانشاه آقای وزیر ورزش آقای شهردار آقای فرماندار آقای استاندار فروتن مشکل مالی داره بجای حاشیه سازی برای این قهرمانان بیاید مشکل این قهرمان رو برطرف کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.