مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

احدی: به مشتزن المپیکی ایران توجه زیادی نمی‌شود



سرمربی تیم ملی بوکس حرفه‌ای ایران می‌گوید هنوز آنطور که باید فضای بوکس ایران المپیکی نیست و توجهی به مشتزنان المپیکی نمی‌شود.

اکبر احدی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد آخرین شرایط ملی‌پوشان بوکس حرفه‌ای ایران اظهار کرد: تمرینات را به صورت مستمر دنبال می‌کنیم و شرایط خوبی در اردو حاکم است. ملی‌پوشان با انگیزه بسیار خوبی تمرین می‌کنند و امیدوارم هر چه زودتر تاریخ رقابت‌های بوکسورهای ایران مشخص شود تا بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق مقابل حریفان صف‌آرایی کنیم.او در پاسخ به این سوال که آیا حمایت مناسبی از ملی‌پوشان بوکس صورت می‌گیرد یا نه نیز گفت: حمایت‌ها آنطور که باید و شاید، المپیکی نیست. برای مثال هنوز مبلغی را که به عنوان حقوق گفته بودند به احسان روزبهانی به عنوان کسی که سهمیه المپیک را به دست آورده، پرداخت نکردند.سرمربی تیم ملی بوکس حرفه‌ای ایران اضافه کرد: بعد از اینکه احسان روزبهانی سهمیه المپیک را کسب کرد، شرایط او فرقی نکرد و به همان شکل تمریناتش دنبال شد. انتظار می‌رود از بوکسوری که سهمیه المپیک را به دست آورده، حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد.احدی با بیان اینکه با تمام مشکلات موجود، ملی‌پوشان بوکس ایران با تمام توان تمرینات خود را دنبال می‌کنند نیز گفت: ملی‌پوشان بوکس ایران تلاش می‌کنند تا بتوانند در رقابت‌های آینده مقابل حریفان‌شان بهترین نتایج را کسب کنند و اگر آنچنان که باید، حمایت صورت نگرفته آنها به هیچ عنوان انگیزه خود را از دست نداده‌اند.او در مورد اینکه تمرینات تیم‌های بوکس حرفه‌ای و آماتور تا چه حد به صورت مشترک برگزار می‌شود نیز اظهار کرد: ما به صورت جداگانه تمرینات را دنبال می‌کنیم اما هدف هر دو تیم در یک راستا قرار گرفته است. همه ما تلاش می‌کنیم تا سهمیه المپیک را به دست بیاوریم و بهترین نتایج را در این رویداد کسب کنیم.سرمربی تیم ملی بوکس حرفه‌ای ایران خاطرنشان کرد: فرقی نمی‌کند چه کسی در بازی‌های المپیک به عنوان کادر فنی در کنار تیم حضور پیدا می‌کند بلکه مهم، موفقیت مشتزنان ایران در المپیک است. بوکس ایران پتانسیل زیادی برای کسب موفقیت دارد و حتی کسب مدال المپیک در این دوره دور از انتظار نیست. چه کسی فکرش را می‌کرد احسان روزبهانی و سپهوند در دوره پیش در دوره پیش از آن تا پای کسب مدال پیش بروند؟

احدی در پایان گفت: در بوکس می‌توانیم حرف‌های زیادی در جهان بزنیم به شرط آنکه حمایت خوبی از این رشته شود و هزینه مناسبی نیز برای آن صورت پذیرد. باید از سنین پایه، حمایت از بوکس را آغاز کنیم تا بتوانیم بهترین نتایج را در آینده کسب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.