مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

گل آرا: تابع تصمیمات فدراسیون هستم/ مشکلی با حضور در قهرمانی کشور ندارم

ایلنا: بوکسور باتجربه کشورمان گفت: از رقابت هراسی ندارم و در تمام مسابقات پیش رو شرکت خواهم کرد.
گل آرا: تابع تصمیمات فدراسیون هستم/ مشکلی با حضور در قهرمانی کشور ندارم
فروتن گل آرا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات خود را به طور جدی پیگیری می کنم تا در رقابت های قهرمانی کشور به روی رینگ بروم.وی در پاسخ به این سئوال که چرا مانند برخی ملی‌پوشان از حضور در رقابت های داخلی طفره نمی رود گفت:کسی که ترسی از محک خوردن نداشته باشد در هر رقابتی شرکت می‌کند. علاوه بر این من از مبارزه با جوانترها لذت می‌برم و دوست دارم در تمام مسابقات شرکت کنم.گل آرا افزود: فدراسیون از تمام بوکسورها برای حضور در قهرمانی کشور دعوت کرد که بنده هم از این قاعده مستثنی نیستم و باید در قهرمانی کشور مبارزه کنم. به عنوان یک بوکسور تابع تصمیمات فدراسیون بوکس هستم و مشکلی با حضور در رقابت‌های داخلی ندارم.وی درباره کسب سهمیه المپیک بیان داشت: برای کسب سهمیه المپیک یکسری شرایط لازم است. من به عنوان یک بوکسور نیمی از راه را طی می‌کنم اما حضور در تورنمنت ها و اردوهای تدارکاتی هم می‌تواند تاثیر بسزایی در موفقیت بوکسورهای تیم ملی داشته باشد.ملی پوش 60 کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: به خوبی می‌دانم که هیچکس در فدراسیون بوکس برای ما کم نمی گذارد اما اگر ما در اردوهای تدارکاتی بین المللی حضور داشته باشیم می توانیم در دیدارهای رسمی عملکرد بهتری داشته باشیم.وی در پایان اظهار داشت: من همیشه به موفقیت خوشبین هستم و امیدوارم با تلاش خود و دعای خیر مردم بتوانم سهمیه المپیک 2016 ریو را بدست بیاورم.