مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

وینکوف به کشورش بازگشت/ پایان همکاری با مربی اوکراینی؟

پس از خداحافظی با مسئولان فدراسیون بوکس

"ولادیمیر وینکوف" سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس چهارشنبه شب تهران را به مقصد اوکراین ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ "ولادیمیر وینکوف" سرمربی تیم ملی بوکس ایران در حالی چهارشنبه شب به کشورش بازگشت که، روز دوشنبه جلسه کمیته فنی با حضور رییس فدراسیون، مربیان تیم های ملی و اعضای کمیته فنی برگزار شد. در این جلسه احمد ناطق نوری(رئیس فدراسیون)، روح الله حسینی(نایب رئیس)، علی دانشمند فرد(دبیر)، غلامرضا کریمی، ولادمیر وینکوف، (سرمربی تیم ملی) علیرضا استکی، اکبر احدی، محمد عاشری و ابراهیم عبادی حضور داشتند.

در جلسه‌ای که روز دوشنبه برگزار شد،‌ گویا تصمیماتی در مورد ادامه یا عدم همکاری با سرمربی اوکراینی تیم ملی اتخاذ شده که مسئولان فدراسیون در مورد آن به صورت شفاف اطلاع رسانی نمی‌کنند، اما آخرین خبرها حاکی از آن است که "ولادیمیر وینکوف" سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس ایران پس از خداحافظی با مسئولان فدراسیون روز چهارشنبه ایران را به مقصد اوکراین ترک کرد که به معنی پایان همکاری خواهد بود.

وینکوف اوکراینی در حالی چهارشنبه شب راهی کشورش شد که طبق صحبت‌های احمدناطق نوری او تا 10 آبان ماه با فدراسیون بوکس قرارداد دارد، اما بازگشت ولادیمیر به کشورش آن هم دو روز پس از برگزاری جلسه کمیته فنی چیز دیگری را نشان می‌دهد و گویا مسئولان فدراسیون با وینکوف بدون سر و صدا قطع همکاری کرده‌اند.

طبق آخرین خبرها، وینکوف پیش از رفتن به اوکراین با تمام مسئولان فدراسیون، مربیان و اعضا تیم ملی خداحافظی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.