مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

سرمربی اوکراینی بوکس‌ ساز جدایی کوک کرد



بیشتر از ماهی 10 میلـیون می‌خواهد


خبر ورزشی، بوکس - یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز؛ پیشنهادی که تا سال‌های سال هم آینده خودش و خانواده‌‌اش را تأمین می‌کند. شاید هرکس دیگری هم به جای او بود، به قطری‌ها می‌گفت: «بله می‌آیم.» قطری‌ها در تایلند و همزمان با مسابقات قهرمانی آسیا او را هوایی کردند.

به همین خاطر سرمربی اوکراینی تیم ‌ملی بوکس با اینکه می‌دانست هنوز چند هفته‌ای از قراردادش مانده است، وقتی پایش به تهران رسید، برای تمدید، مبلغ بیشتری طلب کرد؛ مبلغی که فدراسیون با آن موافق نیست و شاید هم می‌دانست که با طرح آن ایرانی‌ها آزادش می‌کنند اما فدراسیونی‌ها خیلی هم بدشان نیامده و ظاهراً بهانه خوبی برای رد کردن او پیدا کرده‌اند.

روح‌ا... حسینی نایب‌‌رئیس فدراسیون بوکس در این‌باره می‌گوید‌: «ولادیمیر وینکوف با برگشت تیم‌ ملی از مسابقات قهرمانی آسیا - تایلند مدعی شد قطری‌ها به او پیشنهاد خوبی داده‌اند، به همین دلیل از ما خواست شرایط مالی او را بهتر کنیم تا به همکاری‌‌اش ادامه دهد. البته به نظر می‌رسد سرمربی اوکراینی می‌خواهد مبلغ قراردادش را بالا ببرد.»

نایب‌‌رئیس فدراسیون بوکس ادامه می‌دهد‌: «فدراسیون تا 10 آبان با او قرارداد همکاری دارد. ولادیمیر سرمربی اوکراینی تیم‌ ملی علاوه بر حقوقی که دریافت می‌کند، هزینه‌های دیگری هم دارد. کمیته ملی المپیک مالیات او را از ما کم می‌کند. هزینه مترجم و سفرهای او را هم ما پرداخت می‌کنیم. در حال حاضر 3 هزار دلار حقوق دریافت می‌کند. اگر ولادیمیر با شرایط ما کنار بیاید، همکاری ادامه دارد، وگرنه قطع همکاری می‌کنیم.»

فدراسیونی‌ها کاندیداهای دیگری برای جانشینی او در تیم ‌ملی دارند‌: «فدراسیون در تلاش است برای موفقیت بوکس ایران از بهترین مربیان استفاده کند. گزینه من، مربی خوب خارجی است، البته به شرطی که بتوانیم هزینه‌های آن را پرداخت کنیم. هنوز چند هفته از قرارداد وینکوف مانده است. اگر به نتیجه‌ نرسیم تا جذب مربی خارجی، از مربیان داخلی استفاده می‌کنیم.»

مدیر تیم‌های ملی درباره تمرینات تیم‌ ملی حرف می‌زند‌: «در حال حاضر تیم ‌ملی زیر نظر وینکوف و اکبر احدی و علیرضا استکی تمرین می‌کند. با اینکه ترکیب اصلی تیم‌ ملی تقریباً مشخص است و چند رقابت برای سهمیه المپیک ریو مانده است، مشکلی برای تغییر احتمالی سرمربی نداریم.»

او حضور ملی‌پوشان در قهرمانی کشور را الزامی می‌داند‌: «همه مدعیان بوکس باید در رینگ قهرمانی کشور که به نوعی آزمون ورودی تیم ‌ملی به شمار می‌رود، حضور پیدا کنند تا نفرات‌ برتر دوباره به اردوی تیم ‌ملی دعوت شوند و خود را برای رقابت‌های آینده آماده کنند. با هماهنگی صورت گرفته قرار است به صورت تصادفی از بوکسورها تست دوپینگ گرفته شود.»

نایب‌‌رئیس فدراسیون بوکس به 3 سهمیه المپیک امیدوار است‌: «در حال حاضر مهم‌ترین اولویت فدراسیون، کسب سهمیه المپیک است و برنامه‌‌ریزی گسترده‌ای انجام داده‌ایم. بوکس ایران دو فرصت کسب سهمیه دارد؛ رقابت‌های آسیا - اقیانوسیه چین و مسابقات آذربایجان. در رقابت‌های چین شانس زیادی برای کسب سهمیه داریم و معتقدم می‌توانیم حداقل 3 سهمیه دیگر علاوه بر سهمیه روزبهانی به ‌دست ‌آوریم. البته باید در این مدت خوب تدارک ببینیم و بوکسورها تمرینات خوبی داشته باشند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.