مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

هنگام رژیم لاغری مصرف پروتئین خود را دو برابر کنید


دانسته ها در مورد اینکه شما با رژیم تیپیکال می توانید تقریبا به اندازه توده عضلانی، چربیهای بدن را از دست بدهید کم است. اما تیپیکال به چه معناست. با وجود تمام رژیم های متنوع غذایی که وجود دارند تشخیص اینکه کدام رژیم برای شما جهت رسیدن به اهدافتان مناسب است سخت می باشد. طی مقاله ای که در ژرنال The FASEB منتشر شد به بزرگسالان فعال نشان داد تا در هنگام چربی سوزی باید بر روی عضله سازی نیز تمرکز داشته باشند.

محققان موسسه محیطی پزشکی ارتش آمریکا طی یک تحقیق، زنان و مردان جوان را در سه تقسیم بندی متفاوت در رژیم غذایی با کاهش کالری و برنامه های ورزشی خاص جهت کاهش وزن معادل 2 پوند در هفته قرار داد. گروه اول میزان پروتئین روزانه پیشنهاد شده برای هر فرد (RDA)را در روز استفاده کردند، گروه دوم دو برابر آن میزان، مصرف پروتئین داشتند و گروه سوم به میزان سه برابر مصرف داشتند. دو برابر کردن میزان مصرف پروتئین به حفظ توده عضلانی توام با کاهش چربی بدن کمک شایانی کرد.

افق روشن تر: طی این مطالعه نشان داده شد که مصرف پروتئین بیشتر از میزان تعیین شده (RDA) تا دو برابر در افراد خیلی فعال می تواند موثر باشد ولی در عین حال مصرف یک ماده خوب و موثر برای بدن به اندازه خیلی بیشتر ازمیزان پیشنهاد شده لزوما بهتر نخواهد بود.همانطور که مصرف پروتئین در این مطالعه به میزان سه برابر، تاثیر بیشتری نسبت به گروهی که دو برابر مصرف کرده بودند در افراد نداشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.