مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

دعوت رسمی "ایوب گزگچ" از سرپرست تیم APB ایران/رنجبر مهمان ویژه جام احمد کومرت


جلال رنجبر (عضو هیات رییسه و سرپرست تیم APB ایران) به عنوان مهمان ویژه در جام احمد کومرت ترکیه حضور پیدا می کند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس،پیش از این قرار بود که ناطق نوری و جلال رنجبر به عنوان مهمان ویژه در رقابت های جام احمد کومرت حضور داشته باشند که رییس فدراسیون بوکس به علت مشغله های کاری از حضور در ترکیه منصرف شد.

جلال رنجبر در گفت و گو با سایت فدراسیون بوکس ضمن تایید این خبر اعلام کرد:وقتی متوجه شدم رییس محترم فدراسیون بوکس نمی تواند در این سفر حضور داشته باشد،تصمیم گرفتم به علت دوستی که با رییس فدراسیون ترکیه دارم دعوت او را قبول کنم.

عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس افزود:"ایوب گزگچ" معاون آیبا و رییس فدراسیون بوکس ترکیه با ارسال نامه ای رسما بنده را به عنوان مهمان ویژه به جام احمد کومرت دعوت کرد که من نیز به رسم ادب این دعوت را پذیرفتم.

رنجبر در خصوص جام احمد کومرت بیان داشت:این رقابت ها از جمله مسابقات با کیفیت بوکس است که تیم جوانان ما نیز به سرمربیگیری محمد عاشری در آن حضور خواهد داشت.

سرپرست تیم APB کشورمان تصریح کرد:حضور در چنین مسابقاتی به جوانان بوکس ما کمک می کند که در شرایط مسابقه قرار بگیرند و با بوکسورهای طراز اول تن به تن شوند.

رنجبر در پایان به اهدا پاداش به تیم جوانان اشاره کرد و گفت:از طرف احمد ناطق نوری رییس محترم فدراسیون بوکس مبلغی به عنوان پاداش به تمام اعضای تیم ملی جوانان اهدا شد تا در آستانه جام احمد کومرت از لحاظ روحی و روانی تقویت شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.