مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

دانشمند‌فرد: اگر وینیکوف به بازارگرمی‌های خود ادامه دهد با او قطع همکاری خواهیم کرد


قول می‌دهم در اولین فرصت استکی را سه ستاره کنیم

"... ناآگاهانه مصرف کردن مکمل غیرمجاز توسط شاهین رافع اشتباه او نخواهد بود"

علیرضا دانشمندفرد، دبیر فدراسیون بوکس در گفتگو با «نسیم»، در خصوص وضعیت حسن شاهینی بوکسور تیم ملی که نتیجه آزمایش تست دوپینگ او مثبت شده است، اظهار داشت: امروز در فدراسیون جلسه‌ای با حضور مسئولان فدراسیون و حسن شاهینی خواهیم داشت تا ابتدا شرایط را بررسی اولیه کنیم و نتیجه این جلسه را در نامه‌ای کتبی به طباطبایی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اعلام کنیم.

وی ادامه داد: برای ما مشخص است که خود او نقشی در مصرف مکمل‌های غیرمجاز نداشته است و ناآگاهانه پودری را در شهرش خریداری و مصرف کرده است ولی این مسئله، رافع اشتباه او نمی‌تواند باشد. او باید قبل از مصرف مکمل دارویی این مسئله را به فدراسیون، مربی، سرپرست و یا مدیر تیم‌های ملی این اعلام می‌کرده است. ما در تیم وقتی قصد استفاده از مکمل دارویی را داریم حتما از فدراسیون پزشکی ورزشی استعلام می‌گیریم. ما حتی وقتی قصد خرید مکمل‌های خارجی را داریم نمونه‌ای از آن را به فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه می‌دهیم تا مجوز خرید آن را دریافت کنیم.

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص وضعیت وینکوف و مطرح شدن پیشنهادات او گفت: وینکوف رسما به ما اعلام نکرده است از کشوری پیشنهاد دارد ولی در زمان مسابقات آسیایی او صحبت‌هایی را مطرح می‌کرد که کشورهای حاشیه خلیج فارس به او پیشنهاد همکاری می‌دهند و به نوعی بازارگرمی می‌کرد و این قانون مربیان خارجی است. مطمئن باشید اگر ولادیمیر وینیکوف سرمربی تیم ملی به بازارگرمی‌های خود ادامه بدهد، فدراسیون قطعا با او قطع همکاری خواهد کرد.

دانشمند فرد در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون شرایطی را برای مربیان ایرانی فراهم نمیکند تا ستاره‌های مربیگری را دریافت و امکان هدایت تیم ملی را داشته باشند، گفت: ما با آیبا مذاکرات و مکاتباتی را در این خصوص داشتیم. مربیان و داوران ما برای دریافت ستاره باید در تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت کنند و ما شرایط برگزاری کامل تورنمنت‌های بینالمللی را در ایران نداریم. ما باید به تورنمنت‌های بین‌المللی خود قیافه بین‌المللی نیز بدهیم تا مسئولان آیبا قبول کنند که مدرس خود را برای برگزاری دوره‌های مربیگری به ایران اعزام کند.

وی در خصوص اینکه چرا ما مربیانمان را به دوره‌های مربیگری بین‌المللی اعزام نمی‌کنیم، عنوان کرد: هزینه‌های این دوره‌های بین‌المللی بسیار بالا است و فدراسیون تا حدی می‌تواند به این مربیان کمک کند. اغلب مربیان ما توانایی تامین این هزینه‌های مالی را ندارند تا یک هفته تا ده روز این دوره‌ها را ببینند.

دبیر فدراسیون با تاکید بر اینکه فدراسیون برای اعزام علیرضا استکی به دوره‌های مربیگری برنامه‌ریزی کرده است، عنوان کرد: ما در اولین فرصت علیرضا استکی را ستاره‌دار خواهیم کرد و این موضوع را قول خواهیم داد. استکی مربی بسیار زحمتکشی است و بار تیم ملی بوکس تا مسابقات آسیایی روی دوش او بود و زحمات زیادی را برای تیم ملی متحمل شد و باید قدردان او باشیم.

وی ادامه داد: البته استکی در سال 2013 در کلاس سه ستاره اردن همراه با علیرضا احدی، نهرودی، کریمی و انصاری شرکت کرده است ولی به علت غرض‌ورزی مدارک استکی ناقص به ایبا اعلام شده است و به او اجازه امتحان دادن را نمی‌دهند و یک ستاره به او تعلق می‌گیرد. فیلم این کلاس‌ها موجود است و مربیان ما که استکی نیز یکی از این نفرات بوده است از بهترین نفرات این کلاس‌ها بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.