مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

سخنگوی فدراسیون بوکس: جواب دوپینگ مثبت باشد مدال را پس می گیرند




سخنگوی فدراسیون بوکس گفت: اگر آزمایش بوکسور دوپینگی در مسابقات قهرمانی آسیا هم مثبت اعلام شود، مدال برنز وی به طور حتم پس گرفته خواهد شد.

علی دانشمندفرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره بازپس گیری مدال برنز آسیا از بوکسور ایران به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ او، افزود: هنوز چیزی در این مورد مشخص نیست. دوپینگ این بوکسور در داخل کشور مثبت اعلام شده است و اگر نتیجه آزمایش دوپینگ او در مسابقات آسیایی مثبت اعلام شود، بلافاصله برای بازپس گیری مدال برنز این ورزشکار اقدام خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون بوکس با بیان اینکه مقصر نبودن بوکسور دوپینگی در این ماجرا برای فدراسیون به اثبات رسیده است،‌ گفت: تمام تلاش فدراسیون این است که محرومیت این ورزشکار کاهش یابد تا عمر قهرمانی او به پایان نرسد و بتواند مجددا به مسابقات بازگردد. این دوپینگ ناآگاهانه بوده و مقصر فرد دیگری است. این بوکسور، جوان است و آینده روشنی دارد و با توجه به هزینه هایی که برای وی شده است نباید اجازه دهیم از بوکس کنار بکشد.

او ادامه داد: جلسه بررسی وضعیت دوپینگ بوکسور ملی پوش هفته آینده برگزار می شود تا وی دفاعیات خود را در این نشست بیان کند. فدراسیون تلاش می کند مسئولان نادو را در مقصر نبودن، ‌بوکسور ملی پوش ایران مجاب کند.

دانشمندفرد درباره محرومیت این بوکسور دوپینگی از سوی وادا گفت: در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا از این بوکسور تست دوپینگ گرفته شد اگر این تست هم مثبت باشد به نادوی ایران اعلام خواهد شد و وادا نتیجه آن را به فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) اعلام می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.