مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

ناطق نوری: بوکسور دوپینگی ما داروی نیروزا مصرف نکرده است/حیف شد، شانس سهمیه بود

به خاطر سرماخوردگی دچار اشتباه شد

رئیس فدراسیون بوکس گفت: دارویی که این بوکسور ما مصرف کرده نیروزا نبود و جزء داروهایی است که پزشکان برای سرماخوردگی به بیماران تجویز می‌کنند.

احمد ناطق نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مثبت اعلام شدن تست دوپینگ یکی از بوکسورهای اعزامی به مسابقات جهانی اظهار داشت: متأسفانه یکی از بوکسورهای ما به دلیل مطلع نبودن از دارویی که مصرف می‌کند دچار اشتباه شده و تست دوپینگ او از سوی فدراسیون پزشکی-ورزشی مثبت اعلام شده است، گویا عدم آشنایی وی با داروهایی که مصرف می‌کند باعث شده تا تست او مثبت اعلام شود و به همین دلیل ما اجازه ندادیم او به مسابقات جهانی اعزام شود.

وی در ادامه افزود:‌ به خاطر اینکه ما نمی‌خواستیم آبروی کشورمان در دنیا برود ناچار شدیم حسن شاهینی را به رقابت‌های جهانی قطر اعزام نکنیم. متأسفانه او دارویی را به دلیل سرما خوردگی مصرف کرده بود که یکی از داروهای ممنوعه است و حالا ناخواسته اتفاقی برای او رخ داده است که اصلاً‌ برای ما شوک‌ آور است.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: حسن شاهینی یکی از شانس‌های کسب مدال در مسابقات جهانی قطر بود و ما روی او حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم. او می‌توانست سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کند و متأسفانه اتفاق بدی برای او رخ داد. به هر حال دو نفر دیگر هم با توجه به اتفاقی که برای شاهینی رخ داد به این رقابت‌ها اعزام نشدند.

ناطق نوری در ادامه عنوان کرد:‌ اصلاً ما نمی‌دانیم دارویی که شاهینی مصرف کرده چیست و هنوز با او صحبت نکرده‌ام اما فقط این را می‌دانم که دارویی که این بوکسور مصرف کرده نیروزا نبود و جزو داروهایی است که پزشکان برای سرماخوردگی به بیماران تجویز می‌کنند که متأسفانه پس از مصرف تست او مثبت اعلام شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.