مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

ولادیمیر مدعی دریافت پیشنهاد از قطر شده است


حسینی: وینکوف با شرایط ما کنار نیاید قطع همکاری می‌کنیم/ گزینه من مربی خارجی است

نایب‌رئیس فدراسیون بوکس گفت: وینکوف اگر با شرایط ما کنار بیاید همکاری ما ادامه خواهد داشت در غیر این صورت قطع همکاری خواهیم کرد.

روح‌الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیشنهاد قطری‌ها به سرمربی تیم ملی بوکس ایران، اظهار داشت: "ولادیمیر وینکوف" بعد از بازگشت تیم ملی از مسابقات قهرمانی آسیا مدعی شد که قطری‌ها به او پیشنهاد خوبی از لحاظ مالی داده‌اند و آنجا شرایط خوبی برای او مهیاست. از ما خواست که اینجا شرایط را برای او بهتر کنیم تا با ما همکاری خود را ادامه دهد. در حال حاضر می‌خواهیم بررسی کنیم تا اگر شرایط مهیا شد همکاری او با فدراسیون ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: سرمربی تیم ملی علاوه بر حقوقی که دریافت می‌کند هزینه‌های دیگری نیز دارد. کمیته ملی المپیک مالیات او را از ما کم می‌کند. هزینه مترجم سرمربی تیم ملی و سفرهای او را ما پرداخت می‌کنیم. در حال حاضر 3هزار دلار حقوق دریافت می‌کند و اگر بالاتر از این مبلغ را بخواهد ما نمی‌توانیم پرداخت کنیم. اگر با ما کنار بیاید قطعاً‌ با او همکاری می‌کنیم و در غیر این صورت در پایان زمان قرارداد همکاری ما با او نیز قطع خواهد شد.

نایب‌ رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که آیا گزینه‌های دیگری برای سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان دارید یا خیر،‌ گفت: ما مربیان خوب در ایران زیاد داریم و یکی دو تا نیستند. قطعاً ما از پتانسیل‌ مربیان دیگر در راس تیم ملی استفاده خواهیم کرد.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: ما تصمیم داریم یک مربی خوب را در رأس تیم‌های ملی داشته باشیم؛ شما رشته‌های دیگر مثل جودو، والیبال و ... نگاه کنید آنها مدام مربیان خود را عوض می‌کنند و این اتفاق طبیعی است.

نایب‌رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که آیا گزینه خارجی مد نظر فدراسیون است یا خیر، گفت: فدراسیون در تلاش است تا برای موفقیت بوکس ایران از بهترین مربی استفاده کند. گزینه من مربی خوب خارجی است البته به شرطی که بتوانیم هزینه‌های آن را پرداخت کنیم. قطعاً‌ تا یکی دو هفته آینده وضعیت سرمربی اوکراینی مشخص خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.