مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

ناطق نوری:مربیان و بوکسورها باید در چارچوب قوانین فدراسیون کار کنند ( ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ )

نشست مسئولین فدراسیون بوکس با اهالی مطبوعات

نشست مسئولین فدراسیون بوکس با برخی از اهالی رسانه صبح امروز(دوشنبه) در دفتر رئیس فدراسیون بوکس برگزار شد.به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس،برخی از اهالی رسانه امروز(دوشنبه) در نشستی با رییس،نایب رییس و دبیر فدراسیون بوکس به گفت و گو پرداختند.رییس فدراسیون بوکس در این جلسه گفت:تمام مربیان و بوکسورهای ما باید در چارچوب قوانین فدراسیون بوکس کار کنند.احمد ناطق نوری در مورد صحبت های روزبهانی مبنی دریافت 30 درصد از پول APB او توسط فدراسیون بوکس گفت:ما تا این لحظه هیچ پولی از احسان دریافت نکردیم.نمی دانم این حرف ها از کجا آمده،اما فدراسیون 30 درصد از پول احسان را نگرفته است.وی ادامه داد:من شخصا هنگام بازگشت از کشور سوئیس که برای احسان جایزه ای در نظر گرفته بودند،20 هزار دلار پول نقد برایش به ایران اوردم و بلافاصله به او تحویل دادم.رییس فدراسیون بوکس در ادامه افزود:همانطور که می دانید هر فردی تنها 10 هزار دلار میتواند با خود بیاورد اما بنده به خاطر شرایطی که داشتم توانستم 20 هزار دلار برای احسان پول بیاورم.وی در مورد جایزه نقدی احسان روزبهانی اعلام کرد:به تمام بوکسورها اعلام کردم که در صورت کسب سهمیه المپیک 10 میلیون تومان جایزه نقدی پیش من خواهند داشت.طبق حرفی که زدم پول احسان را به او دادم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.ناطق نوری در ادامه در مورد بحث شکایت از روزبهانی گفت:ما از او شکایت نکردیم.ارسال احضاریه به معنی شکایت کردن نیست.ما فقط خواستیم به او تذکر بدهیم.وی در پاسخ به این سوال که وینکوف تا چه زمانی سرمربی تیم ملی خواهد بود،گفت:او قطعا تا پایان قهرمانی جهان در کنار ما خوهاد بود.در مورد تمدید قرار داد نیز بعد از مسابقات قهرمانی جهان قطر تصمیم گیری خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.