مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

«فلوید میودر» برای همیشه از بوکس کناره گیری کرد

آخرین مشت‌های سلطان بوکس

بوکسور سرشناس آمریکایی پس از پیروزی مقابل «آندره برتو» در ۱۲ راند در لاس وگاس، به طور رسمی از دنیای بوکس حرفهای خداحافطی کرد.
"فلوید می‌ودر" صاحب کمربند قهرمانی بوکس حرفه‌ای سبک وزن جهان در چهل و نهمین مسابقه حرفه‌ای خود در مبارزه‌ای 12 راندی مقابل آندره برتو قهرمان سابق جهان (با رکورد سی پیروزی و چهار شکست) پیروز شد و قهرمان جهانی باقی ماند. داوران این مسابقه ۱۰۸-۱۲۰، ۱۱۰-۱۱۸ و ۱۱۱-۱۱۷ به نفع می‌ودر رای دادند.بنابراین گزارش، فلوید میودر که نام «پول» را بر خود نهاده در کمال ناباوری از خداحافظی خود با دنیای بوکس خبر داده است.با این پیروزی میودر موفق شده است تا در ۴۹ بار حضورش در بازیهای حرفه‌ای بوکس در همگی به پیروزی دست یابد. می‌ودر ۳۸ ساله با این پیروزی با موفقیت"راکی مارسیانو" که در تاریخ این رشته رکوردار پیروزی بدون شکست بود، برابر شده است. راکی مارسیانو نیز در تمام ۴۹ مسابقات خود پیروز بود. به گزاش سی.ان.ان، می ودر بعد از این مسابقه رسما اعلام کرد این بازی، آخرین مسابقه او بوده و بدون شکست از دنیای حرفه‌ای خداحافظی می‌کند.میودر که پیش از این با شکست پاکیائو در نبرد بوکس قرن، به ثروت هنگفتی دست یافته بود موفق شد ۳۲ میلیون دلار دیگر بی آنکه زحمت زیادی بکشد به جیب بزند.این چهل و نهمین مسابقه بدون شکست می‌ودر بود.می ودر در پایان مسابقه گفت: بوکس برای من تمام شد. این را به طور رسمی اعلام می‌کنم. من هر آنچه باید، انجام داده‌ام. دیگر کاری برای انجام دادن در ورزش برایم باقی نمانده است. نمیخواهم بر روی خودم درجه بگذارم اما باید بگویم در جهان بهترینم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.