مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

ملی‌پوش بوکس پس از کسب برنز آسیا: راضی نیستم



مشتزن 75 کیلوگرم تیم ملی معتقد است عملکردش در پیکارهای جهانی میتوانسته بهتر باشد.

سجاد محرابی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به کسب مقام سومیاش در پیکارهای قهرمانی آسیا، بیان کرد: متاسفانه سوم شدم اما انتظار داشتم یک پای فینال باشم. مبارزه ماقبل فینال برابر حریف ازبک خیلی نزدیک بود.وی که قبل از اعزام به تایلند از قضاوت داورها نگران بود، درباره داوریها گفت: در مبارزه با مشتزن ازبکستانی حقخوری نشد اما اگر قدرت داوری ما بیشتر بود، شاید من برنده میشدم. داوری در باخت مجید سپهوند و فروتن گلآرا بیتاثیر نبود.این مشتزن لرستانی در پاسخ به این که از عملکردش راضی است؟ اظهار کرد: راضی نیستم و با توجه به شناختی که از خودم دارد میتوانستم بهتر باشم.محرابی که سهمیه پیکارهای جهانی را گرفته، درباره این رقابتها، بیان کرد: از 13 مهرماه پیکارهای جهانی در قطر شروع میشود و از هفتهجاری اردوی ما آغاز خواهد شد. با اینکه روی سکو رفتن در این رقابتها خیلی سخت است و فقط نفرات اول و دوم میتوانند سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو را به دست بیاورند اما تمام تلاشم را میکنم که نتایج خوبی بگیرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.