مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

نگاهی به عملکرد تیم ملی بوکس در قهرمانی آسیا


کسب سه مدال برنز در حضور مدعیان قاره کهن ( ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ )

تیم ملی بوکس کشورمان در شرایطی با کسب سه مدال برنز به کارخود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد که تیم های مدعی و قدر قزاقستان و ازبکستان در این رقابتهای معتبر قاره حضوری پربار داشتند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس،تیم ملی بوکس کشورمان که با ترکیبی دگرگون شده پای در میدان قهرمانی آسیا گذاشته بود، سه مدال برنز توسط سجاد محرابی 75 کیلوگرم،حسن شاهینی 81 کیلوگرم و رضا مرادخانی در 91 کیلوگرم بدست آورد.

کادر فنی تیم ملی بوکس متشکل از ولادمیر وینکوف(سرمربی)،علیرضا استکی و اصغر اشرفی(مربی) تیم نسبتا جوانی رابه رقابت های قهرمانی آسیا اعزام کردند.

در ترکیب تیم ملی هومن طغانی 49 کیلوگرم،سجاد محمدپور 52 کیلوگرم،رضا کرزبری 56 کیلوگرم،دانا اسماعیل زاده 64 کیلوگرم،حسن شاهینی 81 کیلوگرم و رضا مرادخانی در 91 کیلوگرم نخستین حضور خود در قهرمانی آسیا را تجربه کردند.

همچنین فروتن گل آرا 60 کیلوگرم،امین قاسمی پور 69 کیلوگرم،سجاد محرابی 75 کیلوگرم و عبدالمجید سپهوند در +91 کیلوگرم از بوکسورهای با تجربه تیم ملی بودند.

تازه واردهای شایسته

از سه مدال برنز بدست آمده تیم ملی بوکس ایران 2 مدال سهم تازه واردها(شاهینی و مرادخانی) و یک مدال سهم باتجربه ها(سجاد محرابی) بود.

غایبان سرشناس

احسان روزبهانی بوکسور المپیکی کشورمان در 81 کیلوگرم،علی مظاهری قهرمان و نایب قهرمان بازی های آسیایی در 91 کیلو گرم و جاسم دلاوری نایب قهرمان بازی های آسیایی در +91 کیلوگرم سرشناس ترین غایبان تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا بودند.

تکرار تاریخ

تیم ملی بوکس کشورمان با کسب سه مدال برنز،نتایج دور گذشته مسابقات قهرمانی آسیا را که سه مدال برنز توسط احسان روزبهانی،سجاد محرابی و جاسم دلاوری بود را تکرار کرد.

نخستین آزمون سرمربی اوکراینی

رقابت های قهرمانی آسیا-تایلند نخستین حضور ولادمیر وینکوف سرمربی اوکراینی همراه با تیم ملی ایران در مسابقات رسمی بود.

ولادمیر که از اویل سال 94 سرمربیگری تیم ملی بوکس کشورمان را بر عهده گرفته است، موفق شد سه مدال برنز در قهرمانی آسیا برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

اعزام تیم کامل

شاید پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا تمام کارشناسان و حتی مسئولین فدراسیون بوکس، مشتزنان سنگین وزن کشورمان را شانس اصلی کسب مدال می دانستند اما با این اوصاف تیم با تمام نفرات به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شد.

این تصمیم فدراسیون بوکس می تواند باعث افزایش انگیزه مشتزنان جوان و خصوصا سبک وزن های کشورمان شود.

در نتیجه...

لازم بذکر است که از 10 بوکسور اعزامی به تایلند ، 6 ملی پوش برای نخستین بار طعم حضوردرپیکارهای معتبر قاره کهن را می چشیدند که کسب سه مدال برنز بیلانی نسبتا رضایت بخش به شمار می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.