مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

رینگ تایلند در انتظار ایرانی‌ها

نمایندگان بوکس ایران در راه قهرمانی آسیا

یکشنبه 1 شهریور 1394 0
خبرورزشی - تیم ‌ملی بوکس برای تصاحب مدال‌های رنگارنگ قهرمانی آسیا فردا به تایلند پرواز می‌کند. بوکسورها برای این رقابت‌ها با تمرین در اردوهای داخلی و برون‌مرزی و حتی تمرین مشترک با بوکسورهای عراقی برای مبارزه در رینگ تایلند آماده‌ شدند.

هومن طغانی، سجاد محمدپور، رضا کرزه‌بری، فروتن گل‌آرا، دانا اسماعیل‌زاده، امین قاسمی‌پور، سجاد محرابی، حسن شاهینی، رضا مرادخانی و مجید سپهوند 10 بوکسور ایرانی در رینگ تایلند هستند که در آخرین اردو با تمرکز برای پیروزی مقابل ستارگان آسیا لحظه‌‌شماری می‌کنند.

علیرضا استکی دستیار ولادیمیر وینکوف سرمربی اوکراینی در فاصله دو روز مانده به پرواز تیم‌ ملی به تایلند درباره آخرین وضعیت بوکسورها می‌گوید‌: «بعد از چند ماه اردونشینی، بوکسورها آمادگی مطلوبی دارند و فرداشب راهی تایلند می‌شوند تا به جنگ ستارگان آسیا بروند. در این چند ماه از بچه‌ها جدا نبودیم و همه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا ملی‌پوشان به آمادگی لازم برسند. حالا نوبت بوکسورهاست تا هرچه در توان دارند، روی رینگ آسیا به کار گیرند و از اعتبار بوکس ایران دفاع کنند.»
مربی تیم ‌ملی تیمش را آماده می‌بیند‌: «ملی‌پوشان بسیار باانگیزه و باروحیه هستند و برای رقابت‌های قهرمانی آسیا لحظه‌شماری می‌کنند. تیم بسیار خوبی با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم که به مدال‌آوری تک‌تک آنها در قهرمانی آسیا امیدواریم.»

استکی به دیدار تدارکاتی ملی‌پوشان اشاره می‌کند‌: «پس از اردوی دو هفته‌ای که با بوکسورهای اوکراینی در شهر خرسون داشتیم، شناخت کاملی از نقاط ضعف و ناتوانی‌ بعضی از بوکسورها به‌ دست ‌آوردیم که در اردوی آخر و مقابل همتاهای عراقی به رفع ایرادات پرداختیم و حالا بدون مشکل راهی تایلند می‌شویم.»

استکی درباره راه دشوار بوکسورها در رینگ آسیا ادامه می‌دهد‌‌: «نفرات اول تا ششم قهرمانی آسیا، جواز پیکارهای جهانی را می‌گیرند. به همین دلیل رقابت‌های امسال نسبت به قبل حساسیت بیشتری دارد. مضافاً اینکه بوکسورها پس از قهرمانی آسیا، رقابت‌های جهانی قطر، انتخابی المپیک را پیش ‌رو دارند و همین موضوع کار ملی‌پوشان را سخت می‌کند.»

مربی تیم ‌ملی بوکس به مدال‌آوری شاگردانش امیدوار است‌: «بوکس رشته‌ای تک‌حذفی است، به همین دلیل نمی‌شود پیش‌بینی کرد و نتیجه بستگی به شرایط و روز مسابقه و وضعیت روحی ورزشکار دارد اما با انگیزه‌ای که ملی‌پوشان کشورمان دارند، می‌توانند هر غیرممکنی را ممکن کنند و کادر فنی هم امیدوار است ملی‌پوشان در تایلند عملکرد موفقی داشته باشند تا با کسب چند مدال ارزشمند، سهمیه حضور در رینگ جهانی را به ‌دست ‌آورند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.