مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

عضو تیم ملی بوکس: برگزاری لیگ از هیچی بهتر است

رسانه ها با بوکس کاری ندارند

ملیپوش وزن 75 کیلوگرم بوکس ایران از بیتوجهی رسانه ملی به این رشته ورزشی گلایه کرد.

سجاد محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، درباره اینکه شنیده میشود قرار است بعد از سه سال لیگ بوکس برگزار شود، بیان کرد: برگزاری لیگ هر رشته ورزشی باید الزامی باشد، چون به لحاظ مالی و آمادگی بدنی ورزشکاران خوب است.

وی تصریح کرد: شاید سقف قرارداد کم باشد اما از هیچی بهتر است و در کوران مسابقه هم قرار میگیریم. به نوعی برگزاری لیگ دلخوشی برای ما بوکسورهاست.

محرابی با ابراز نارضایتی از اینکه رسانهها و به ویژه رسانه ملی توجه آنچنانی به بوکس ندارند، تاکید کرد: هر رشته ورزشی که رسانه نداشته باشد، بدون شک اسپانسرها چون دیده نمیشوند، در آن رشته هزینه نمیکنند و همین موضوع برای بوکس کشور آفت است.

این بوکسور تیم ملی با اشاره به پیگیری برای حضور در لیگ بوکس حرفهای، تصریح کرد: ثبت نام کردهام و فدراسیون پیگیر کارم است اما فعلاً که من را نخواستهاند.

وی مدعی شد: با توجه به شناختی که از خودم دارم، به نظرم میتوانم در لیگ حرفهای درخشش خوبی داشته باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.