مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

ستارپور: امسال در لیگ برتر بوکس تیم‌داری خواهم کرد/ اسپانسرها قول مساعد داده‌اند

پخش مستقیم به تیم ملی هم کمک می‌کند

دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی گوانگجو گفت: امسال در تلاش هستم در لیگ برتر بوکس تیم‌داری کنم و به احتمال زیاد خودم نیز در لیگ مبارزه خواهم کرد.

محمد ستارپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه‌ای که روز گذشته مبنی بر آغاز مجدد لیگ برتر بوکس در فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه روز گذشته جلسه خوبی در فدراسیون با حضور برخی از مسئولان برگزار شد که در پایان به این جمع‌بندی رسیدیم که انشاالله 21 آبان ماه مسابقات لیگ برتر بوکس دوباره آغاز شود. خوشبختانه اینطور که رئیس سازمان لیگ اعلام کرد مسئولان صدا و سیما برای پخش مستقیم اعلام آمادگی کردند به همین دلیل تعدادی از استان‌ها برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کردند.

وی در ادامه افزود: طی سال‌های گذشته زمانی که لیگ آغاز شد، شرکت‌های بزرگی مثل ایران خودرو، جهان فولاد غرب، سپاهان و ... برای حضور در لیگ برتر با قدرت حضور پیدا کردند،‌ اما متاسفانه به دلیل عدم پخش سال دوم هیچ خبری از آنها در لیگ برتر نبود. به هر حال اسپانسرها نیز به دنبال منفعت خودشان هستند و اگر پخش مستقیمی نباشد آنها نیز در جاهای دیگر سرمایه‌ گذاری می‌کنند.

عضو تیم ملی بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر با شرکت‌های لورچ، اتمسفر و سام وارد مذاکره شده‌ایم و در صورتی که مسابقات پخش مستقیم داشته باشد وارد لیگ برتر خواهند شد. بنده نیز با چند تن از دوستانم که در شرکت‌های مختلف هستند صحبت کردم و آنها نیز اعلام آمادگی کرده‌اند اما تضمین خواسته‌اند که مسابقات لیگ باید پخش مستقیم داشته باشد. طبق صحبت مسئولان فدراسیون ما هم قول دادیم و اگر شرایط مهیا شود قطعا بنده امسال تیم‌داری خواهم کرد.

ستارپور در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: امسال در تلاش هستم در لیگ برتر بوکس تیم‌داری کنم و به احتمال زیاد خودم نیز در لیگ برتر مبارزه کنم. فعلا صحبت‌های اولیه انجام شده و ما منتظریم تا همه چیز به صورت رسمی اعلام شود. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد چراکه اگر بوکس هم مثل رشته‌های دیگر پخش مستقیم داشته باشد اسپانسرهای زیادی وارد لیگ برتر می‌شوند. به هر حال برگزاری لیگ باعث می‌شود که همه بوکسورها درگیر مسابقات باشند و این موضوع به تیم ملی ایران هم کمک می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.