مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

دبیر فدراسیون بوکس: برنامه‌ریزی کرده بودند ایران مدال نگیرد!


دبیر فدراسیون بوکس کسب دو مدال برنز توسط نو‌جو‌ا‌نان در مسابقات قهرمانی آسیا را عملکردی خوب ارزیابی کرد و گفت: این مدال‌ها علی‌رغم تمام بر‌نامه‌ریزی‌های قبلی برای مدال نگرفتن ایران به دست آمد.

علیرضا دانشمندفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا، اظها‌ر کرد: در این ر‌قابت‌ها 14 کشور حضور داشتند که مسابقات سطح بالایی داشت. تیم ایران برای اولین بار بود که در این رده سنی شرکت می‌کرد و از چهار نماینده‌ای که داشت دو مدال برنز به دست آورد.

وی افزود: ما پنج بوکسور را به این ر‌قابت‌ها اعزام کرده‌ بودیم، اما یک نفر از آنها به دلیل آسیب‌دیدگی‌ که از ایران به آن دچار بود نتوانست در مسابقات شرکت کند و به میهن باز گشت. از چهار نفر دیگر هم دو نفر از ملی‌پوشان به جمع چهار نفر پایانی رفتند که متاسفانه به دلیل ناداوری‌ها از رسیدن به فینال باز ماندند.

دبیر فدراسیون بوکس با تاکید بر این که بر‌نامه‌ریزی های زیادی شده بود تا ایران در این ر‌قابت‌ها مدال نگیرد، گفت: قر‌عه‌کشی نامناسب ر‌قابت‌ها و ناداوری اجازه نداد تیم ایران مدال‌های بیشتری بگیرد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: رییس کمیته‌ داوران فدراسیون ما بیش از 49 مبارزه را در مسابقات آسیایی قضاوت کرد. او تاکید کرد که دو ملی‌پوش ما مقابل نمایندگان کره جنوبی و ازبکستان پیروز بودند، اما با ناداوری از رسیدن به فینال باز ماندند.

دانشمندفرد با انتقاد از نحوه قر‌عه‌کشی این دوره از ر‌قابت‌های آسیایی نیز گفت: مسئولان برگزاری مسابقات گفتند که قر‌عه‌کشی کامپیوتری است، اما چطور می‌شود هر چهار نماینده ما در مبارزه اول خودشان به نمایندگان قزاقستان خوردند. آیا این بر‌نامه‌ریزی شده نبود که بخواهند نمایندگان ما حذف شوند؟

وی ا‌دا‌مه‌ داد: دلیل دیگری که می گویم قر‌عه‌کشی‌ها نامناسب بود این است که یک بوکسور ما که حتی در این ر‌قابت‌ها حضور نداشت، در مسابقات قر‌عه‌کشی شده بود و این اشتباه فاحش نشان می‌دهد که در این بخش اتفاقات دیگری رخ داد.

دبیر فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که چرا تیم ‌ملی با ترکیب کامل به این ر‌قابت‌ها اعزام نشد؟ گفت: در این رده سنی نفرات خوب زیادی نداریم و مجبور بودیم با این تعداد در این ر‌قابت‌ها شرکت کنیم، اما امیدواریم که در دوره‌های بعد بتوانیم با ترکیب کامل در مسابقات شرکت کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.