مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

بوکس یک تجارت است-برای گرانترین مسابقه جهان آماده‌ام


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه میرر؛ کلود جی مای ودر بوکسور مشهور جهان که اخیرا عنوان ثروتمندترین ورزشکار جهان را به خود اختصاص داده است در تاریخی 2می (2 اردیبهشت) که این دیدار به عنوان گرانترین مسابقه جهان شناخته شده است.

وی در این خصوص گفت: همه می‌دانند من چه طور مبارزه می‌کنم و تا چه حد از پتانسیل بالای برخوردار هستم تا بتوانم به پیروزی دست یابم. من صحبت‌ها و شایعات زیادی در این خصوص می‌شنوم من در روز 2 می تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا بتوانم پیروز شوم. هم اکنون احساس بسیار خوبی دارم خانواده‌ام در کنار من هستند و مرا حمایت می‌کنند. بوکس یک تجارت است و مردم نمی‌دانند چه چیزهای خوبی در بوکس وجود دارد و آن‌ها را دریافت کند، اما من حس بسیار خوبی دارم من کاملا آماده‌ام تا 2 می فرا رسد و من مبارزه‌ام را بتوانم انجام دهم.

گفتنی است؛ کلود جی مای ودر در اندیشه آن است که رکورد 48 بازی بدون باخت خود را ادامه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.