مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

نوروبیون Neurobion


تا به حال به این که چگونه جذب پروتئین را در بدنمان بالا ببریم فکر کرده اید ؟تا به حال به اینکه چگونه بعد از دوره ها بیشتر عضلات خود را حفظ کنیم فکر کرده اید ؟تا به حال به اینکه ویتامین ها در بدن چه فعالیتی میکنند فکر کرده اید ؟چند در صد از شما دوستان عزیز به مصرف ویتامین ها اهمیت میدهید ؟متاسفانه در افراد زیادی دیده شده که فقط به فکر مصرف پودر های پروتئینی هستند و دیگر به چیزی برای جذب بیشتر و بهتر این مکمل ها فکر نمیکنند .در این پست میخوام به شما دوستان عزیز مکملی را معرفی کنم که باعث میشود جذب پروتئین در بدن بیشتر از قبل شده و تا چند برابر بالا برود .این مکمل تشکیل شده از ویتامین های گروه ب .ویتامین های گروه ب باعث میشوند تا بدن بیشتر و بهتر پروتئین های دریافتی را جذب کند .از دیگر خواص ویتامین های گروه ب سر حال تر شدن ورزشکاران و حتی افراد عادی میباشد . این مکمل تشکیل شده از 100 میلیگرم ب1, 100 میلیگرم ب6 و 1000 میکروگرم ب12 تعجب نکیند . درست خواندید . این مکمل این همه ویتامین در خود گنجانده است و اسم این مکمل نوروبیون هست .این مکمل به صورت آمپول و تزریقی ساخت کشور آلمان می باشد.امیدوارم از این به بعد بیش از پیش به مصرف ویتامین ها توجه داشته باشید که ضمن سلامتی بیشتر کارایی بیشتر نیز از بدنتان کسب کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.