مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

استکی: رقابت‌های حصر آبادان می‌تواند مبارزات انتخابی نیز تلقی شود


مربی تیم ملی بوکس گفت: تونمنت بین‌المللی حصرآبادان با وجود تیم‌های خارجی می‌تواند برای ملی‌پوشان 2 تیم ملی بوکس حکم مبارزات انتخابی را نیز داشته باشد.

 

علیرضا استکی اظهار داشت: مسابقات حصر آبادان با حضور تیم‌های خارجی و 3 تیم از ایران می‌تواند سطح بالایی داشته باشد و با توجه به این موضوع می‌توان این میدان را فرصت خوبی برای محک زدن ملی‌پوشان به حساب آورد. این رقابت‌های به عقیده من می‌تواند حکم رقابت‌های انتخابی را نیز داشته باشد.

 

وی ادامه داد: هر 2 تیم ملی ایران در چند ماه گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و حالا زمان آن رسیده که نتیجه تمرینات و فعالیت‌های آماده‌سازی را ببینیم. امیدوارم از فرصت به دست آمده به بهترین وجه استفاده شود.

 

مربی تیم ملی بوکس در مورد منتفی شدن رقابت‌های انتخابی روز شنبه نیز عنوان کرد: قرار بود این مسابقات برگزار شود اما به این نتیجه رسیدیم که به جای یک تیم، 2 تیم را در این دوره از رقابت‌ها حاضر کنیم. البته در برخی از اوزان که تعداد نفرات زیاد بود چند مسابقه برگزار شد اما مسابقات انتخابی در کل به انجام نرسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.