مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

استکی: در مسابقات بین المللی هر مربی شاگردان خودش را هدایت می‌کند

حضور ۷ مربی در تیم ملی کیفیت تمرینات را بالا می‌برد

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی بوکس گفت: فکر نمی‌کنم حضور ۷ یا ۸ مربی به جای ۳ مربی در تیم ملی ایرادی داشته باشد که اصرار داریم آن را بد نشان دهیم!

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد ترکیب کادر فنی تیم ملی بوکس اظهار داشت: 7 مربی به صورت شبانه‌روزی ملی‌پوشان بوکس را تمرین می‌دهند و این در حالی است که در گذشته تنها 3 مربی در تیم داشتیم. فکر نمی‌کنم این مسئله ایرادی داشته باشد زیرا در این فضا تمرکز مربیان برای هدایت ملی‌پوشان بیشتر می‌شود و کیفیت تمرینات را نیز بالا‌تر می‌رود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 5 وزن را من هدایت می‌کنم و 5 وزن نیز زیر نظر اکبر احدی تمرین می‌کنند. نفرات دوم هر وزن نیز به صورت ضربدری تقسیم شده‌اند با این حساب فضای رقابت بین بچه‌ها بالاتر می‌رود و در آینده به جای اینکه 6 بازیکن در تیم ملی باشد، 30 بوکسور و یا لااقل 20 بوکسور خوب داریم.

مربی تیم ملی بوکس ادامه داد: 14 جلسه تمرین را به همین ترتیب برگزار کردیم و هیچ تداخلی بین تمرین 2 تیم پیش نیامده است. در اردوی بعدی نیز یک رقابت تدارکاتی بین ملی‌پوشان برگزار می‌کنیم تا آمادگی نفرات به نوعی تست شود. در رقابت‌های بین‌المللی نیز هر مربی شاگردان خودش را هدایت می‌کند و هیچ مشکلی از این جهت نیز حضور ندارد.

استکی خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌مان بر این است که کار خوب انجام شود و بهترین نتیجه برای تیم ملی بوکس رقم بخورد. اواخر اسفند ماه نیز در رقابت‌های جام فجر حاضر می‌شویم و در صورت فراهم بودن شرایط به تورنمنت قزاقستان نیز اعزام می‌شویم، البته پیش از این قرار بود تیم به بلغارستان برود که ظاهرا هنوز برای این اعزام شرایط فراهم نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.