مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

احدی: سطح مبارزات انتخابی تیم ملی بوکس بالا نبود

کاری به مسائل حاشیه‌ای ندارم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: سطح مبارزات انتخابی زیاد بالا نبود و نفرات بعد از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور کمی افت کردند.اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره حواشی که این روزها در بوکس وجود دارد، اظهار داشت: اصلا دوست ندارم وقتم را با مسائل حاشیه‌ای تلف کنم. من از فدراسیون بوکس حکم سرمربیگری دارم و به عنوان سرمربی تنها هدفم موفقیت تیم ملی است. تمرکزم روی تمرینات است و دوست ندارم به مسائل دیگر بپردازم.وی در مورد رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس عنوان کرد: سطح این مبارزات زیاد بالا نبود و نفرات بعد از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور کمی افت کردند. باید بیشتر کار کنیم تا هر چه سریع‌تر اردونشین‌های تیم به آمادگی مطلوب برسند. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا 5 بهمن‌ماه اردو خواهیم داشت و هر روز صبح و عصر تمرینات را دنبال خواهیم کرد.سرمربی تیم ملی بوکس خاطرنشان کرد: در صورت فراهم بودن شرایط 2 اسفند به مسابقات بین‌المللی بلغارستان اعزام می‌شویم. امیدوارم در این مسابقات به خوبی برای رقابت‌های مهمی که سال آینده پیش‌رو داریم آماده شویم. این مسابقات تا 12 اسفندماه به طول می‌انجامد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.