مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

گل‌آرا: تشکیل دو تیم ملی تصمیم دوستان اهل فن بود/ حتما افکاری پشت این تصمیم بوده

حرف‌هایم را در رینگ میزنم و بدنبال جنجال نیستم

نماینده تیم ملی بوکس در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: دوستانی که خودشان را اهل فن می‌دانند بنا به دلایلی تصمیم گرفته‌اند که دو تیم ملی تشکیل شود.فروتن گل‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دعوت نشدن به اردوی تیم ملی، اظهار داشت: کسی با من تماسی نگرفته و هیچ حرفی هم در این مدت مطرح نشده است. در حال حاضر یک مقدار مشکلات کاری شخصی دارم و پیگیر آن هستم. بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون تا به این لحظه به فدراسیون نرفتم و تمرینات انفرادی را به صورت مستمر پیگیری می‌کنم.وی در واکنش به این سؤال که آیا ناطق نوری در بازی‌های آسیایی اینچئون به اکبر احدی قول داده که شما مستقیم به اردوهای تیم ملی دعوت شوید یا خیر، گفت:‌ اگر بگویم بله او چنین قولی را داده قطعاً به سود همه ما است، اما واقعاً من این موضوع را نشنیده‌ام و اصلاً خبری از این صحبت‌ها ندارم. اگر سرمربی تیم ملی چنین حرفی را مطرح کرده قطعاً‌ صحت داشته، اما من نشنیده‌ام و نمی‌توانم در مورد این موضوع اظهارنظر کنم.فروتن در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بزرگترین ضربه زندگی‌ام را با ناداوری‌ای که در بازی‌های آسیایی اینچئون شد خوردم. به قدری در آن شرایط از لحاظ روحی به هم ریخته بودم که اصلاً نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داده است. من همیشه حرف‌هایم را در رینگ زده‌ام و هیچ وقت به دنبال جنجال نبوده‌ام به هر حال ورزشکار باید حرفه‌ای فکر کند و همیشه با مبارزاتش خود را به همه ثابت کند نه با جنجال.فروتن در پاسخ به این سؤال که آیا شما موافق تشکیل دو تیم ملی هستید یا خیر،‌ عنوان کرد: در مورد این موضوع اظهارنظری نمی‌کنم. دوستانی که خودشان را اهل فن می‌دانند حتما بنا به دلایلی این کار را کردند. من سرباز تیم ملی هستم و اینطور مسائل دخالت نمی‌کنم. به هر حال هر کسی هر کاری می‌کند یک ایدئولوژی و افکاری پشت آن تصمیم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.