مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com
مربی من

مربی من

http://www./my coach.blogsky.com

نباید به راحتی پتانسیل‌های بوکس را کنار بگذاریم


احدی: ناطق موافق حضور مستقیم ملی‌پوشان در اردوست/ باید تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در حاشیه برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون ناطق‌نوری به طور شفاهی موافقت خود را برای حضور مستقیم ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی اعلام کرد.اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به صحبت‌های علی مظاهری و جاسم دلاوری در مورد آمادگی برای حضور در تیم ملی بوکس، اظهار داشت: واقعا وجود نفراتی مثل مظاهری و دلاوری برای هر تیمی یک افتخار است. به هر حال آنها از قهرمانان بزرگ کشورمان و آسیا هستند که از نظر اخلاق برای جوان‌ترها یک الگو محسوب می‌شوند. وجود آنها در هر تیمی برای مربی و فدراسیون افتخار است.وی در پاسخ به این سؤال که دلاوری مدعی شده که رئیس فدراسیون در بازی‌های آسیایی اینچئون به شما در مورد حضور مستقیم ملی پوشان در اردوی تیم ملی قول‌هایی داده است و آیا این موضوع صحت دارد، گفت: بله، بنده در حاشیه مسابقات در همان مقطع با ناطق نوری صحبت کردم و اعلام کردم نفراتی که در اینچئون مدال گرفتند قطعا بعد از پایان مسابقات به یک استراحت طولانی نیاز دارند، چرا که سطح فنی مسابقات سنگین بوده و آنها خسته‌اند و نمی‌توانند در مسابقات قهرمانی کشور مبارزه کنند. ناطق نوری هم موافقت خود را به صورت شفاهی اعلام کرد.سرمربی تیم ملی بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: حتی بنده به رئیس فدراسیون گفتم که اگر صلاح باشد جوانانی که جویای نام هستند در مسابقات قهرمانی کشور وارد رینگ شوند و نفراتی که در اینچئون مبارزه کردند؛ مرحله دوم به اردوها اضافه شوند، اما به هر حال فدراسیون شورای فنی دارد و آنها تصمیم گیرنده هستند که گویا شورای فنی نیز تصمیم گرفته نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور غیبت داشته‌انددر اردوها حاضر نشوند.احدی در پاسخ به این سوال که آیا شما همچنان با حضور غایبین در اردوی تیم ملی موافق هستید یا خیر، گفت: بنده غیر تخصصی صحبت نمی‌کنم، علم تمرین اینطور می‌گوید که یک ورزشکار بعد از حضور در یک رویداد سنگین نیاز به یک استراحت کافی دارد تا بدن او ریکاوری شود. من از کسی دفاع نمی‌کنم و کسی را نیز دوست ندارم تحقیر کنیم، اما ما باید از تمام داشته‌هایمان استفاده کنیم، اگر بی‌انضباطی صورت گرفته که چنین نبوده، نباید به این راحتی پتانسیل‌های‌ بوکس را کنار بگذاریم.وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تا تکلیف تیم ملی روشن نشود من نمی‌توانم زیاد صحبت کنم. به اعتقاد من باید ابتدا تیم ملی یکی شود و تکلیف سرمربی آن روشن شود تا بعد از آن اظهار نظرها به صورت کلی ارائه شود. به هر حال با این شرایط و نفراتی که در اردوها هستند و زمان کمی که تا مسابقات قهرمانی آسیا داریم کسب نتیجه واقعا کار دشواری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.